Advertentie | |
|
![]() |
|
wat betreft die solver... doet het nog steeds niet maar dat ligt dan dus aan mijn GR.
maar kheb nou toch op internet gevonden hoe je de abc formule in kan voeren en heel simpel kan gebruiken... toch bedankt!
||
![]() |
Citaat:
Voer bij Y1 je functie in. Ga nu naar je basisscherm, en druk op 2nd PRGRM (DRAW dus). Kies daar optie 8: DrawInv Druk vervolgens op Vars en kies onder Y-VARS Y1. Druk vervolgens op enter, en de GR tekent de inverse voor je. Helaas ben je beperkt tot het tekeningetje.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Met het volgende programma kan je snijpunten laten uitrekenen door je rekenmachine
PROGRAMMA:INTERSECT :Lbl XX :ClrHome ![]() ![]() :1®X ![]() ![]() :Goto X1 :Lbl X1 ![]() :X+B®X ![]() :If C>A :Then :B*-1®B :Goto X1 :End :If Y1=Y2 :Then :ClrHome ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :ClrHome ![]() :End :If Y1>Y2 :Then :B/10®B :B*-1®B :ClrHome ![]() :Goto X2 :End :Goto X1 :Lbl X2 :X+B®X :If Y1=Y2 :Then :ClrHome ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :ClrHome ![]() :End :If Y1<Y2 :Then :B/10®B :B*-1®B :ClrHome ![]() :Goto X1 :End :Goto X2 PS: Wegens omzettings problemen tussen een word document en een forum document zijn er een paar fouten opgetreden. 'store' is in deze text vervangen met een rare R. Veel succes [Dit bericht is aangepast door FF4-Ever (19-01-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Hulp Nodig! Wie heeft tijd? Dubbel-B | 18 | 14-11-2010 19:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] wiskunde opdracht lexxel | 4 | 10-06-2009 13:41 | |