Citaat:
diamant_sensation schreef op 16-07-2004 @ 17:16 :
Dus het is dus zo dat je ov + stufi op hetzelde formulier aanvraagt?
Want dan kan ik em dus nog niet aanvragen want mijn ouders zijn op vakans. en je moet toch op het formulier invullen wat het inkomen is van je ouders?
|
ja, als je je aanmeld bij de IBG doe je dat tegelijk voor stufi en je ov. op dat formulier hoef je neit het inkomen van je ouders in te vullen. maar ik dacht dat ze het moesten ondertekenen, maar dat weet ik neit meer zeker.
je hebt als het goed is een brief van de IBG van dat je gaat studeren ofzo en dat je stufi aan moet vragen oid. daar staat je corrospondentie (of hoe je dat ook schrijft) op, dat nummer moet je hebben. en je kan het gewoon via internet aanvragen. dan vul je alles in, printen, ondertekenen en opsturen, maar je kan het ook telefonisch opvragen, dan krijg je het formulier thuis gestuurd.
btw; van die stufi begrijp ik het wel dat je dat pas vanaf 1 oktober krijgt, maar van die ov niet (ja het is tegelijk dat weet ik), maar ik moet dus een maand reizen zonder mn ov. best onhandig, en duur. maja daar hebben ze miss niet echt over nagedacht