Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik volg het niet helemaal. Je kan natuurlijk mensen ongeveer laten raden wat er gebeurd, maar dan is het ook handig als je een hou vast hebt. Je begint vanaf het begin met rare zinnen door elkaar heen en je moet dus al vanaf het begin raden waar het over gaat.
Ik moest het 3 keer overlezen en niet omdat ik het zo mooi vond ofzo. Wees dus duidelijker! |
![]() |
|
De chaos is de bedoeling volgens mij.
Experimenteel proza etc. Vreemd verhaal, ik begrijp het geloof ik wel. Ik kan je wel afraden om er liedjes teksten in te verwerken. Lyrics en namen van groepen kunnen een negatief effect hebben op je verhaal, als men die groep of dat liedje niet graag hoort. Bloed en staal wisselen van omgeving, Bloed en staal ruilen hun omgeving of nemen elkaars plaats in ofzo. Wil jij je moeder vermoorden? ![]() Ik weet het te smaken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk wel dat ik het begrijp.. De hoofdpersoon heeft vakantie en zit thuis met een labiele moeder die nogal last heeft van stemmingswisselingen. Die hoofdpersoon is ook niet helemaal goed geloof ik, want ze hoort stemmen (?) Als haar moeder denkt dat ze een kind is besluit de hoofdpersoon om haar te vermoorden.. Zoiets?
Maareuh die sneden in haar armen en dat bloed.. Dat is mischien een beetje to mutch. Daardoor geloofde ik het niet echt meer. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het verhaal van mij en mijn mama :'( Kleintjeyakult | 154 | 01-05-2006 00:21 | |
Psychologie |
ik denk dat mama doodgaat....:( HelpMePlease | 49 | 07-09-2004 14:03 | |
Psychologie |
vriend van mama Flower_4_u | 27 | 23-01-2004 17:05 | |
De Kantine |
Yo Mama so fat.... Sublime85 | 13 | 19-12-2003 12:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Sorry mama *Stargirl* | 9 | 29-07-2003 22:15 | |
Verhalen & Gedichten |
"Mama, de wereld is ziek" drama | 29 | 20-12-2002 05:58 |