![]() |
|
Op de site van, volgens mij, een van de leden van dit forum vond ik de link naar de site van de film 'woensdag' (www.woensdag.com).
Het moet een Nederlandse tienerhorror film worden in de stijl van Scream/Friday the 13th. En het moet zich afspelen in de jaren '80 Verder is er op de site weinig te lezen over het verhaal, de acteurs en de crew. Kan zo'n film een succes worden? Ikzelf ben heel erg voor een Nederlandse teenslasher, maar dan wel MET de benodigde soapsterren die aan stukken worden gesneden, in het nu, zonder pretentie, en alleen maar om hard geld te cashen. Of kan zoiets niet lukken?
|
![]() |
|
![]() |
Mwah..de Belgen hebben het ook geprobeerd met Alias...
Inderdaad Nederland is huiverig voor horror van eigen bodem. Maar er is verandering! Vele nederlandse producten zijn in de maak....en Deadline (zombiefilm) beleeft deze maand haar premiere.. ik blijf vertrouwen hebben. Op de Nederlandse horrorsite staat overigens een overzicht van alle nieuwe nederhorror! www.horrorcypher.nl (met een coole nieuwsbrief!) |
![]() |
||
Citaat:
|
mijn site
![]() www.nederhorror.nl WOENSDAG is een low-budget speelfilm die geen roulatie in de bioscopen zal ondervinden, tenzij de film gigantisch aanslaat. Misschien een remake dan? Peter Weel, de organisator van o.a. DUTCH NIGHTMARE en de STAR WARS conventies, is een producent. Tuurlijk ZOU het KUNNEN aanslaan, maar met bekende Nederlanders zou de kans veel groter zijn. Georgina Verbaan zei ooit in een interview dat ze graag in een horrorfilm wou spelen en wel bedolven wou worden onder ingewanden en bloed. Dat is een publiekstrekker.
Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 22:03. |
![]() |
|
Ik denk het niet.
En ze zullen haar ook niet krijgen vanwege haar drukke schema. Het blijft lowbudget, en dan Nederlandse lowbudget. Dus waarschijnlijk op betacam gefilmd op z'n best en anders gewoon DV. Een video-produktie dus.
|
![]() |
|
|