Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 08:25
somebody001
somebody001 is offline
ik zit in het laatste jaar mavo,
in de vakantie wilde ik gaan voorwerken met wiskunde ik loop nu 1 hoofdstuk voor dit wil ik graag nakijken zodat ik het meteen kan leren.
mijn wiskunde boek heet: getal en ruimte 4tgk2 het gaat 0om hoofdstuk 6
ik hoop dat iemand me kan helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2002, 10:49
mathfreak
mathfreak is offline
Kun je me vertellen waar het hoofdstuk over gaat? Ik geef zelf bijles in wis-, natuur- en scheikunde op v.m.b.o.-, h.a.v.o.- en v.w.o.-niveau. Mocht je daar belangstelling voor hebben, dan kun je me bereiken via mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 11-02-2002, 12:16
somebody001
somebody001 is offline
het gaat over verbanden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 13:03
mathfreak
mathfreak is offline
Stuur me maar even een mailtje waarin je aangeeft waar je precies moeite mee hebt, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.
Oud 11-02-2002, 16:51
somebody001
somebody001 is offline
ik heb geen moeite...
ik wil alleen voorwerken en ik wil mijn werk controleren
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:58
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
somebody001 schreef:
ik heb geen moeite...
ik wil alleen voorwerken en ik wil mijn werk controleren
Vraag je of je het antwoordenboek mag kunt kopieren van je leraar. En je kunt ook op de site van getal en ruimte kijken.
www.getalenruimte.nl

Groetjes
Ben(die zich afvraagt waarom mathfreak als administratief medewerker werkt
Oud 11-02-2002, 17:15
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:

Groetjes
Ben(die zich afvraagt waarom mathfreak als administratief medewerker werkt

Even offtopic (met excuses aan Tampert en collega('s)): ik werk momenteel als administratief medewerker omdat het me nog niet gelukt is om werk te vinden dat wel bij mijn interesses aansluit. Ik heb me op 14 oktober wel bij www.wordleraar.nl aangemeld om als potentiële zij-instromer een omscholing tot wiskundeleraar te kunnen volgen, maar heb tot dusver nog geen vacatures kunnen vinden die me in staat stellen om op een school als zij-instromer aan de slag te kunnen.
Oud 12-02-2002, 07:38
somebody001
somebody001 is offline
bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 08:14
Oen
Oen is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Even offtopic (met excuses aan Tampert en collega('s)): ik werk momenteel als administratief medewerker omdat het me nog niet gelukt is om werk te vinden dat wel bij mijn interesses aansluit. Ik heb me op 14 oktober wel bij www.wordleraar.nl aangemeld om als potentiële zij-instromer een omscholing tot wiskundeleraar te kunnen volgen, maar heb tot dusver nog geen vacatures kunnen vinden die me in staat stellen om op een school als zij-instromer aan de slag te kunnen.
Maar als ik dat zo hoor ben jij beter dan de leraar die ik nu heb, jij hebt tenminste interesse in wat wij moeten doen, die leraar van mij die zit er maar een beetje bij. Schrijf maar in je cv dat je hier heel veel mensen helpt, en dat we er volgens mij allemaal heel erg blij mee zijn. Ga zo door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten