Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja kan het nog wel heet worden daar! Vriend van me had Medion pc, zijn cpu werd daar gebakken! Had hem in een hoekje staan, mag hem niet verplaatsen van zijn ouders, zuigt gewoon de warme lucht weer terug naar binnen!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je de hardeschijf buiten beschouwing laat, kan een computer zeker prima 24/7 draaien, daarvoor zie ik geen problemen. Alleen zoals altijd moet je zorgen dat je koeling afdoende is, en niet zoals Jolt beschrijft dat je een heel ongezonde situatie krijgt binnen in je kast. Vaakst zijn dit ook de mensen die het meeste klagen als er wat mis mee is, tewijl anderen hen hebben gewezen op de gevaren van hun situatie.
||
Citaat:
![]() Maar wat waarschijnlijk handig is ook voor jou is een HD cooler. 10 eu en je hebt een gegarandeerde coole HD ![]() Mss als je een foto van de binnenkant van de pc kan sturen kunnen we ff zien hoe die kabels en all zitten ![]()
||
Citaat:
een goedkope klote hdd houdt het echt niet vol.... om 24/7 aan te staan... Tevens zal je dan iets moeten doen om hangende warmte uit de kast te weren.... in en out fans.... Gewoon de meeste dingen gewoon een beetje beter,of denk jij dat scsii en de beter sata hdd's alleen maar sneller zijn ![]() om goed peformance te hebben (en te houden) zulje echt goed naar alles moeten kijken temperatuur, loopuren van je schijven. koelers op onderdelen liever passief dan actief (4 cm fannetjs gaan na verloop van tijd vreselijk rammelen en presteren niet meer goed) [Qoute] Maar wat waarschijnlijk handig is ook voor jou is een HD cooler. 10 eu en je hebt een gegarandeerde coole HD [/qoute] het is altijd een beetje oppassen er zijn hd's die het niet leuk vinden zo gekoeld te worden.. ( ibm had een serie van die deskstars die er erg slecht tegen konden om eenzijdig gekoeld te worden) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wattenstaafjes helpen goed om het stof weg te halen. |
![]() |
||
Citaat:
De kwaliteit is simpelweg meetbaar aan de mate waarin het de behoefte van de consument vervult binnen de beoogde context.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Punt twee; de garantievoorwaarden hebben niets te maken met het vertrouwen maar met het regelen van bepaalde procedures. Logisch dat ze die zodanig opstellen dat het hun zo min mogelijk geld kost. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben geen Maxtor-fanaat, maar je assumpties zijn nogal voorbarig.
||
Citaat:
En als bedrijf probeer je een zo goed mogelijk product te leveren, oftewel een product waar op te vertrouwen is als consument , waneer je dan zelf je garantie voorwaarden zo aanpast dat je nooit een rma hoeft aan te nemen tsja dat is op de korte termijn interesant . op de lange termijn zal dat nog moeten blijken maar ik denk niet dat het zorgt voor een trouwe klanten basis ... Een klant van mij was ziels gelukkig nadat een pc was omgepleurd (hd stuk) en seagate zo aardig was om na 2 jaar en 8 maanden de schijf gewoon retour te nemen ... en me een gloedje nieuwe baracuda terug te sturen Er zijn genoeg mensen die wel degelijk kijken naar hoeveel garantie er wordt gegeven en mede op die basis een keuze maken zodat ze in de toekomst niet voor onverwachte dingen komen te staan , het verot gaan van zoon drive is immers al erg genoeg. western digital had een serie waar maar 1 jaar garantie op zit en met 2 mb buffer tevens hebben ze de zelfde schijven met 8 mb en 3 jaar garantie, nu is het voor de gemiddele desktop user geen probleem om een 2 mb buffer te hebben, echter waneer je de beste mensen de keus voorlegt kiezen ze bijna allemaal voor de 3 jaar garantie (koste 5 tot 10 euro meer) Waneer maxtor 3 maanden geeft waar westerndigital 3 of 5 jaar geeft e ... agh dan mag je denken watje wilt maar naar mijn mening staat maxtor niet achter zijn product en hebben geen zin in zeurende mensen achteraf. Een nogal arrogante uitgangspositie. Maargoed.... tis maar mijn mening gebazeerd op mijn eigen feiten ![]() Immers is eigenwijs zijn ziet erg, zolang het maar eigen wijsheid is. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
mja maar geen 80 %, overegens gelden die garantie voorwaarden niet voor losse onderdelen zoals beamerlampen, en blijkbaar maxtor schijven. ![]() edit: Omdat ik het nu wil weten ook heb ik meteen maar even een mailtje gestuurd naar maxtor. ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 07:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|