Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Hmm..jij houd ook nooit eens op met nieuwe verhaaltjes te bedenken hè? Maar, wonder boven wonder, zijn ze iedere keer weer prachtig..
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Verder, weer een leuk verhaaltje, maar goed het zal eens niet zo zijn ![]() PS: volgens mij is appartement gewoon de correcte spelling, maar ja ik weet niet hoe het met de belgische spellingscontrole zit.. ![]()
||
Citaat:
Zaakje werd via msn geregeld ![]()
||
Oh ok Millroy, ik loop een beetje achter
![]() Citaat:
![]()
|
''Vertel Marcello..?'' Hij buigt zich over de tafel en wenkt me dit ook te doen. Zijn gezicht is nu vlak bij de mijne. ''Ik heb erg sterke aanwijzingen dat hij hier zit, in een plaatsje, hier nog geen tien kilometer hier van daan..!'' Hij fluistert zachtjes, haast onhoorbaar. Maar ik spring op van vreugde en spring in de rondte. Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en druk uitgelaten een kus op zijn lippen. Verrast kijkt hij me aan. Iedereen kon immers gelijk zien dat Eva een begeerlijke vrouw was, ze had mooi, lang, donkerbruin haar, grote donkere ogen en een perfect figuur. Aanbiddelijk. ''Sorry'' stamel ik en ik neem weer plaats aan de tafel. Ik dacht aan hoe ik de afgelopen maanden had verlangt naar de lippen van Thomas, zijn heerlijke lichaam, alles aan hem. Ik strijk mijn kleren weer glad en concentreer me weer op Marcello. ''Sorry..!'' zeg ik nog een keer. Ik werp een blik op mijn horloge en constateer dat ik ervan door moet. ''Ik moet gaan Marcello, afspraak met een vriendin, ze is hier speciaal, en ik moet echt gaan'' Ik sta snel op en wuif hem een kushand toe, nog één keer bedank ik hem en ik ren het paviljoen uit. Ik kijk achterom en zie dat Marcello me achter na komt en mijn naam roept maar ik zwaai enkel naar hem en ren door. Arme Tessa, ik had haar al veel te lang laten wachten. Tessa is mijn beste vriendin, al heel lang. En ze was hier helemaal heen gekomen om mij te steunen. Ik struikel over mijn eigen gedachten als ik met volle vaart tegen een vrouw opknal. Ik kijk recht in het gezicht van de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien. ''Sorry..!'' zeg ik voor de zoveelste keer die dag...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Vrouwenopvang Fryslân Verwijderd | 17 | 05-03-2007 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Gootsteenontstopper Verwijderd | 10 | 13-12-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
tja...een verhaal..ofzo Romie | 11 | 08-07-2004 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |