Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
edit: typfout
Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 00:06. |
![]() |
||
Citaat:
Geen recente misschien, maar omdat je het zo lief vraagt: - muziek luisteren - naar strand/bos/meer - in stilte nadenken - op dingen slaan - zingen - schrijven - slapen - aan andere dingen denken Deze antwoorden komen steeds terug en zijn voorspelbaar *zucht* Je kan beter vragen wie nog originele ideeen heeft van uitingen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
neh, maar het was een fout in de afkorting die de afkorting een hele andere betekenis zou geven. ja bepaalde antwoorden komen terug, maar bijvoorbeeld dingen als over het kerkhof lopen kan lijden tot een discussie over of dat nu wel of niet rustgevend is, en bij alcohol kan gevraagd worden, weet je zelf dat dat het niet oplost enzomeer
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ligt eraan wat.
Als het woede gaat om iemand, dan kijk ik hoe terecht die woede is en een vlaag aan gepaste woede wordt richting die persoon gestuurd. De rest kan door al even schreeuwen of gewoon iets doen, weggaan. Verdriet.... Ik ken maar 1 soort verdriet nu..de laatste 10 jaar, en ik weet niet echt hoe ik daar mee moet omgaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahaha die is er nog niet ![]()
|
Ik uit mezelf op/in muziek,
Ik loop simpelweg naar mijn Piano of Electrische Gitaar (toch wel vaak met Distortion of Metalstack) En ik loop wat te rammen.. Zachte rock als ik in een depressieve bui ben, Of als ik me beledigd of aggresieff voel: DEATH, DEATH METAL!! maar.., muziek is best een goeie manier ervoor toch? dus ben je depressief of aggressief... ik zou zeggen, mensen: pak een djembe - en speel er mee |
![]() |
|
Sippen. Onder de dekens kruipen & muziek luisteren.
Piekeren, piekeren, piekeren, proberen dingen op een rijtje te zetten, chaos te herleiden naar ordelijke ruimte. En praten met de juiste mensen, maar daar kan ik me niet altijd toe zetten. En zij vast ook niet. ![]()
Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 21:08. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger vooral door te dichten/schrijven. Momenteel lukt dat niet zo goed.
Soms lucht ik mijn hart tegen iemand, soms geef ik toe aan mijn zieligheid en ga ik liggen janken bij muziek, en soms ga ik iets actiefs doen. Het liefst zou ik keihard willen schreeuwen, alles eruit gooien, maar waarschijnlijk is de buurt daar minder blij mee. |
![]() |
|
niet meer op de very verkeerde manier (de meeste weten wel wat ik bedoel) tegenwoordig kan ik me best goed uiten door gewoon (vaak alleen) te huilen, alles te laten gaan, ergens tegenaan te kuipen en lekkere muziek te luisteren. soms doe ik mn verhaal aan iemand, en ik probeer ook steeds vaker dingen waarmee (of met wie) ik een probleem heb echt op te lossen ipv het op te kroppen en me er alleen maar rot over te voelen
![]()
||
Citaat:
En zoals verwacht: alle reactie's waren weer volkomen voorspelbaar ... |
![]() |
||
Citaat:
mischien, maar ik vind het teminste erg interresant om te lezen hoe mensen dingen uiten, of juist opkroppen, help toch een beetje in je leer naar mensenkennis imo en als je niet wil reageren, of je hebt er totaal geen interesse voor, dan kijk/post je toch niet hier
||
Citaat:
daarbij gaat het bij het uiten niet omdat je iets goed kan, het is gewoon een manier om het eruit te gooien. en als schreeuwen helptdan is dat toch ook goed
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe organiseer jij je huishouden? Hawahaai | 57 | 11-04-2010 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |
Psychologie |