Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Charlotte zegt, door namen moet je heen kunnen kijken.
Offtopic: mijn broertje had alle namen veranders in flip, flap, floeb, flaub etc. Het was nog best goed te lezen ![]() Het stukje vind ik mooi, origineel. Goed opgebouwd met een verrassend einde. Ik heb niet actief gezocht naar foutjes. Grim |
![]() |
|
Het komt niet goed genoeg naar voren dat ze kleine kinderen zijn. Eigenlijk zouden die laatste paar zinnen dat duidelijk moeten maken, maar ik heb zelf een paar jaar terug ook nog fervent pokemon gespeeld en ik vind een step een ideaal transportmiddel (vooral als je met het ov reist).
Het is dat ik de reacties heb gelezen, anders had ik de grap niet begrepen...
||
![]() |
Wederom bedankt voor de reacties!
Citaat:
![]() Over de namen: Ik denk eigenlijk ook dat je daar doorheen moet kijken. Over de namen in mijn stukjes denk ik meestal niet diep na. Het zijn meestal gewoon de eerste namen die in me opkomen. Maar zou het stukje er ook beter op worden als de namen anders zouden zijn?
||
Citaat:
![]() Charlotte
||
Citaat:
perfect gekozen toch?
|
Maar juist DIE namen, die heeft iedereen al. Persoonlijk vind ik dat het leuker leest als de namen iets anders hebben, iets wat je niet zo vaak hoort, maar kennelijk zijn de meningen daar over verdeeld.
Ik vind dit soort verhalen al niet zo denderend, maar dan met die namen, dan hoeft het van mij niet meer, srry...maar die laatste zin, van die moeder, dat was okey. Anki
|
het gaat er niet om of andere namen al dan niet leuker zouden zijn, deze namen zouden ook niet mijn 1e keus zijn, maar het gaat erom of andere namen de kwaliteit van het verhaal zouden verhogen en dat doen ze niet, omdat een lezer door de namen heen zou moeten kijken.
(hoe erg ik er al niet gestoord van kan raken dat mensen amber en sterre als namen voor personages kiezen, maar als je er overheen probeert te lezen kunnen de verhalen opzich nog best oke zijn...) Charlotte
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
1 Chantal, 2 Chantals Chantals schoen, Chantal's schoen zeker?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() -edit: Kan het niet veranderen, dus ik laat het maar zitten zo. Is ook niet zo'n hele belangrijke verandering. Persoonlijk hoeven de namen in een verhaal van mij niet al te gek te zijn. Misschien dat Jeroen en Chantal weer iets 'te' gewoon zijn, maar zoals al werd gezegd: smaken verschillen (gelukkig maar!) ![]()
|
*kucht hard* Oké, als ik het goed begrijp gaat het over een jongetje met de leeftijd van 6 ofzo??
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Ik heb eventjes de voor mij meest opvallende zinnen, die het verhaal te verwarrend maken, op een rijtje gezet (voor het geval je hier een echt leuk kort verhaaltje om te bewaren van wilt maken)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou het verhaaltje sowieso verbeteren als ik jou was. De grap die eruit naar voren moet komen is altijd leuk (mits 'ie goed werkt) dus dit is echt zo'n tekstje om te bewaren voor later.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #18 George | 500 | 24-05-2007 20:49 | |
Drugs & Alcohol |
Adderal marrrkje | 80 | 07-11-2006 13:24 | |
Seksualiteit |
seks gehad, nu onzeker Rememberme | 11 | 07-02-2005 15:39 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #15.2 Verwijderd | 500 | 02-12-2004 14:07 | |
Seksualiteit |
Steeds vroeger seks? Mystique | 76 | 23-08-2002 13:29 | |
Psychologie |
stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet... Verwijderd | 22 | 03-04-2002 12:17 |