Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(Of is het op waarheid gebasseerd? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarbij zie ik de link met 'das experiment' nog niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In het boek is het waarschijnlijk niet aangedikt? Dus je weet het niet en dan kun je dus ook geen echte conclusies trekken. Ik geloof gewoon niet dat het zomaar gebeurd dat er twee kampen gevormd worden, die elkaar vermoorden. Het is natuurlijk iets anders op het moment dat de groepen zijn ingedeeld ed. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() structuur aanbrengen in een groep is een natuurlijk proces, en op zichzelf inderdaad niet verontrustend. wat verontrustend kán zijn, is dat het wel een volkomen vormvrij proces is. de meest voor de hand liggende manier is het doen ontstaan van een hiërarchie in pyramidevorm, waarbij één persoon bovenaan staat. en dát vind ik mogelijk verontrustend, die machtsopbouw. want waarom zou één persoon bovenaan staan in de hiërarchie? okee, waarom niet? maar alleen al het feit dat dat systeem bij sommige mensen twijfel oproept, bewijst dat het ook heel goed mis kan gaan, ondersteboven gegooid kan worden. Mean Girls (ja, die leuke clichématige romantische highschoolcomedy) is daar wel een aardig voorbeeld van.
||
Citaat:
![]() ![]() Oorlog is vaak van bevolkingsgroepen die al eeuwen bestaan. Die groepen zijn er dus al. Oorlogen & conflicten hebben vaak een diepgaande geschiedenis. ![]() Maar goed, ik denk dat we gewoon van mening verschillen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Op tv] Das Experiment Verwijderd | 50 | 17-05-2005 07:25 | |
Films, TV & Radio |
[vanavond op tv] Das Experiment aniki | 21 | 05-08-2004 00:15 | |
Psychologie |
Macht. Maurice | 6 | 12-02-2004 16:58 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment Mindfields | 9 | 06-10-2002 13:35 | |
Films, TV & Radio |
Das Experiment: afgrijselijk, shockerend, beangstigend Simon | 50 | 03-07-2002 22:24 |