Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2002, 17:58
GEWOONeenIemand
GEWOONeenIemand is offline
Hier zijn de vragen (het zou veel werk zijn om het over te typen dus had ik het maar gescand. Hopelijk kunnen jullie het lezen.)

Kunnen jullie mij ook vertellen hoe je op het antwoord ben gekomen.

Ik weet dat ik laatste tijd veel vragen stel, maar ik heb morgen tentamens en ik sta slecht voor natuurkunde

ALVAST BEDANKT
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2002, 19:47
GEWOONeenIemand
KAn niemand mij helpen???????
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:18
pol
pol is offline
7 Ik denk 150 N.(Als je je boog wil stil houden moet je toch even hard met het ene hand duwen als dat je met het andere trekt).

Voor de krachten in de pees : Aan het uiteinde van de pijl, teken je een kracht van 150N naar links. Ontbind dan de kracht in z'n componenten. De blauwe pijlen zijn de reactiekrachten in de pees.

Voor de koort danser. De blauwe krachten zijn de reactiekrachten. Je kan ze zo berekenen uit de figuur.(Je weet wel, met sinussen en cosinussen).

'k hoop dat jer wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 20:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
GEWOONeenIemand schreef:

Ik weet dat ik laatste tijd veel vragen stel, maar ik heb morgen tentamens en ik sta slecht voor natuurkunde

Je kunt beter veel vragen stellen dan helemaal geen als je problemen met natuurkunde of welk vak dan ook hebt.
Ik geef zelf bijles per e-mail in wis-, natuur- en scheikunde op v.m.b.o.-, h.a.v.o.- en v.w.o-niveau. Mocht je daar interesse in hebben, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 24-03-2002, 21:19
GEWOONeenIemand
Citaat:
pol schreef:
7 Ik denk 150 N.(Als je je boog wil stil houden moet je toch even hard met het ene hand duwen als dat je met het andere trekt).

Voor de krachten in de pees : Aan het uiteinde van de pijl, teken je een kracht van 150N naar links. Ontbind dan de kracht in z'n componenten. De blauwe pijlen zijn de reactiekrachten in de pees.

Voor de koort danser. De blauwe krachten zijn de reactiekrachten. Je kan ze zo berekenen uit de figuur.(Je weet wel, met sinussen en cosinussen).

'k hoop dat jer wat aan hebt.

Huh? Ik snap het niet. en hoe kan je sinus en cosinus gebruiken als het geen rechthoekige driehoek is???\

Kan je het wat duidelijker uitleggen
thnx
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:23
GEWOONeenIemand
Kun je het 1 voor 1 beantwoorden a.u.b. dus 7a 7b 7c 7d 10a 10b 10c 10d

HARTSTIKKE BEDANKT
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 21:41
Verwijderd
Citaat:
GEWOONeenIemand schreef:

Huh? Ik snap het niet. en hoe kan je sinus en cosinus gebruiken als het geen rechthoekige driehoek is???\

Kan je het wat duidelijker uitleggen
thnx
Goed kijken naar het plaatje... Er zitten 2 rechte hoeken in...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten