Advertentie | |
|
![]() |
|
Als Ad-Aware het niet doet gebruik dan deze anders: Spybot
|||||
Citaat:
Wanneer je een pc opstart doet hij het volgende:
Citaat:
We moeten precies weten welk bestand hij mist, zodat wij je daarna verder kunnen helpen. Citaat:
Ook raad ik aan om deze uptedaten en te gaan scannen. Wat ook helpt is om je pc "op te schonen". Je verwijdert dan via een speciaal programma alle overbodige bestanden die jij en de pc niet meer gebruiken. Dit kan bijvoorbeeld met System Cleanup of met Windows Washer Citaat:
Maar zover zijn we nog niet.
Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 19:25. |
![]() |
||
Citaat:
Sommige programma's daarvan zijn niet nodig om te starten, ze slurpen onwijs veel werkgeheugen zodat je pc alleen maar trager word. Je kan ze aan/uitzetten via msconfig. (hoewel ik niet zeker weer of win98 ook msconfig heeft)
Je kan ook de opstartverwijzingen verwijderen in je register: (dit raad ik je nog niet aan)
Het is handig om ff een hijackthis log hier te plaatsen, zodat wij kunnen adviseren welke programma's of bestanden uit kunnen worden gezet. (voor meer info over hijackthis zie [centraal] spyware/adware)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Zoals ik dus zei in mijn eerste post:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 21:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Windows 95 heeft het geloof ik niet, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen en daar komt bij, dat is voor de ts ook niet van belang.
||
Citaat:
||
98 was inderdaad de eerste met MSconfig, het zit dus niet in 95 (in 95a heb ik getest, en 95b heb ik al lang niet meer gezien)
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het enige dat word gewist tijdens een format, zijn de stuurprogramma's die je op al op een cd hebt staan of die je kan downloaden. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Dit doen ze alleen wanneer er écht iets aan de hand is. En nee, we hebben het niet over defragmenteren. Citaat:
![]() Neem maar eens een kijkje op HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Citaat:
Omdat diegen nog niet zoveel ervaring heeft, laat staan ervaring heeft met ms-dos. Dus wacht nog eventjes, totdat ze mijn/onze tips heeft uitgevoert. Als het niet meer te redden valt dan kan ze formateren. Formateren= Al je data op de harde schijf verwijderen. (dus voordat je gaat formateren is het handig om de gegevens die je wilt houden, backuppen)
Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 13:43. |
![]() |
||
Citaat:
Om die foutmelding kwijt te raken moet je de vermelding in je register verwijderen.
En om uit te zoeken welke netwerkkaart je hebt, kan je op twee manieren ontdekken: Manier 1: via apparaatbeheer
Manier 2: via everest
Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 12:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan de opstartprogramma's die autoruns weergeeft ook kopiëren naar het klembord. Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 15:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|