Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
okee.. ik hou mijn mond wel weer |
![]() |
|
Nou, ehh, om heel eerlijk te zijn, ik geloof niet dat ik echt een (1) ideaalbeeld heb.
ik geloof dat er eerder bepaalde eigenschappen zouden zijn de ik liever niet zou zien. *doet een kleine poging* uiterlijk - minimaal 1.75m - klassieke kledingstijl - niet te mager of te gespierd - bruin (donker) haar (karakter blijf ik vele malen belangrijker vinden. Uiterlijk wordt ook gemaakt door innerlijk (blik uit ogen, houding etc.) natuurlijk knap ik (in eerste instantie) ook af op lelijke mensen) karakter - intelligent - kent etiquettes - spreekt keurig ABN - niet te bekakt, brallerig etc. - breed geinteresseerd - goed belezen - sociaal - enige nonchalantie (niet alles te perfect zeg maar) - niet doordrammerig - eigen mening - ......
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Uiterlijk:
- (donker)bruin haar - bruine ogen - iets groter dan ik - lieve lach - mooie handen - mooi lichaam (maar niet super gespierd ofzo) - en een lekker kontje ![]() Innerlijk: - trouw en eerlijk - hij moet humor hebben - hij moet ook wel intelligent zijn - geen ochtendhumeur - zacht en teder - lief - en hij moet ook wel een beetje creatief zijn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
uiterlijk verzorgd en leuk om te zien, verder kan het me helemaal niets schelen
innerlijk eerlijk tegeover me, betrouwbaar, ongeveer dezelfde soort gedaches, zelfde golflengte
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Je moet er wel tegen kunnen dat er héél af en toe een sprankje zonneschijn in zijn bestaan doorbreekt, zodat hij áf en toe een paar uur in de maand een glimlach op z'n lippen heeft. Is dat voor lief te nemen?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, hoor, serieus, als er iémand GEEN alto is, is hij het wel. By the way, ik heb geen alto's in mijn vriendenkring, DUH! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het voor hem ook voor lief te nemen dat ik een nogal onvriendelijk persoon ben? En dat niemand het langer dan vijf minuten met me uithoudt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoop mensen die niet echt van bruine ogen houden :/
Enneh Mark leuk dat je een vriendin heb maar tief op man jezus ![]() Topicvervuiler! Denken we eindelijk van je liefdesperikelen af te zijn ga je nu zeuren dat je zo een geweldige vriendin hebt. *zucht* does the hurtin ever stop? Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 06:22. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn best dingen/eigenschappen die je 'prefereert' maar als je zo door het leven gaat, houd je niets meer over (ik niet iig) ![]() Ik ken er wel 1 die heel erg dichtbij komt... zucht. |
![]() |
|
![]() |
Pff dat is in praktijk heel anders maar als ik zo op utierlijk af moet gaan
Langer dan 1.90m breed gebouwd bandshirts lang haar besikt qua innerlijk, niet al te dom ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb niet echt een ideaalbeeld qua uiterlijk. Uiteraard zijn er dingen waar ik gigantisch op afknap. Maar het mooiste meisje wat ik ken, daar zou ik niets mee willen, aangezien ze qua karakter gewoon zo enorm prut is
Meisjes zeiken veel harder over uiterlijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Wat ThePinkFlamingo zegt, maar getoupeerd haar zou wel erg fijn zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik haat de mensheid en ik haat bepaalde groeperingen en ik haat personen. ![]()
||
Citaat:
(een studentenvereniging in Utrecht, alleen noemen ze zichzelf geen studentenvereniging)
||
Citaat:
Mijn ideale man is dit (denk je dat je ongeveer hieraan voldoet PM me dan aub snel ![]() - is lekker nonchalant gekleed en houdt zich niet met mode bezig - langer dan ik, minstens 1,82m - slank - redelijk gespierd - een kleurtje zou ook leuk zijn - in het bezit van mooie ogen en een mooi gebit - geen hazelip/acne/bochel/.. - is slim. Ook voor mij hoeft hij geen Einstein te zijn, maar hij moet wel me aanvoelen (EQ) en dingen snel door hebben. - is een klein beetje arrogant, en heel zelfverzekerd - claimt me niet, plaatst me niet op een voetstuk, maar is wel levenslang trouw ( ![]() - houdt van verassingen, spannende dingen - is nieuwsgierig en leert graag nieuwe dingen - heeft dezelfde humor als ik - is dapper en moedig, dus hij gaat confrontaties en conflicten niet uit de weg maar pakt ze aan. - is geen meeloper, is ook niet iets in een bepaald hokje (gangsta ofzo) - schrijft me hele lange romantische liefdesbrieven in keurig Nederlands en hij spreekt geen dialect. - hij zou nooit huisje boompje beestje willen en zo kan ik nog wel een dagje doorgaan ![]() Trouwens, ik kan de ideale man wel schudden vrees ik. Die heeft zich of goed verborgen of hij spreekt swahili waardoor ik er nooit achterkom dat hij ideaal is.
Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 12:39. |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan ik niet echt een beeld vormen bij m'n ideale man. Als hij er maar goed uitziet en de chemistry er is zijn we al een heel eind ![]()
||
Citaat:
Toch bedankt voor het sarcasme, das altijd wel leuk ![]()
|
je vergeet 1 ding: mannen zijn ook te vormen
![]() Als een man verliefd op mij is, en ik zeg hem dat hij geen gangsta meer moet zijn omdat dat sneu is en dat hij er niet als een modenicht bij moet lopen, dan is hij binnen een week geen gangsta meer en loopt hij rond in heerlijke slobbertruien. Bovendien zijn er ook nog hints. Als je vraagt om liefdesbrieven (dat zou je niet eens moeten vragen!!) dan krijg je ze ook wel. EQ is een ander probleem...dat hebben inderdaad maar heel weinig mannen. Degenen die het hebben kennen "Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus" uit hun kop.
||
Citaat:
Dat mens kan echt niet schrijven. M'n vader leest het trouwens, alleen is hij bezet.. Jammer voor je, daar gaat je ideale man!
|
Ik ben bezig het boek te schrijven
"Mannen komen van mars, vrouwen komen uit de donkere krochten van de hel" Mannen vormen.. dat is toch ronduit gemeen lijkt me. Mannen veranderen, om ze aan JOUW maatstaven te laten voldoen. tis geen slaaf. Ik zou meteen weg zijn als ik ineens dingen zou moeten. In een relatie zijn man en vrouw gelijk, geen "de een aanbid de ander en de ander buit dat uit" gedonder. Het ideale meisje. Mwa, beetje bitchy Niet TE arrogant Niet eentje die voor mij al een stuk of 20 jongens geneukt heeft, en daar nog trots op is ook Zeer weinig tot geen rare trekjes (dit met het oog op dat ik pas geleden hoorde dat de 1e vriendin die ik ooit had zich door een wildvreemde heeft laten nemen in het vondelpark, en mn andere onfrisse exvriendinnen ![]() Geen principes hebben die de plank finaal mis slaan Geen religie Geen eidooiertepels Niet dik |
![]() |
||
Citaat:
.....dat boek is van john gray hoor...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, laten we even ontopic blijven, voor ik straks een waarschuwing wegens chatten aan mn kont krijg.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Schoolproject: De Ideale BH lotte_vermeij | 5 | 26-07-2016 19:12 | |