Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 18:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
wat vind jij?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 18:30
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Niet akkoord..

simpelweg omdat ik tot nu toe meer vrouwen ken die vreemdgegaan zijn dan mannen..
Je kan wel blijven zeuren over het haantjesgedrag en het jachtinstinct en al.. maar uiteindelijk is de vrouw tegenwoordig ook vrijgevochten.. man en vrouw zijn toch evenwaardig nietwaar? Ze kunnen beiden vreemd gaan, evenveel.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:31
Verwijderd
zijn er feiten voor die stelling, of moeten we gewoon wat in het los discussiëren.

ik geloof wel dat mannen vaker vreemdgaan dan vrouwen, ligt biologisch vast volgens mij, doordat vrouwen kinderen krijgen en alles, en mannen blijven jagen. dat is wel een beetje ouderwets gezwam, en gaat dus niet voor elke man / jongen op. ik ben zo trouw als maar kan (wat wil je ook met zo een vriendin mm ik lijk wel 10 als ik zo praat maja).

mannen gaan wel vaker vreemd over het algemeen, maar vrouwen kunnen er ook wat van de laatste tijd. gelukkig zitten er in mijn vriendenkring geen mensen die vreemdgaan, hoewel, dat is eigenlijk geen toeval
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik geloof dat t gewoon bewezen is dat mannen vaker vreemd gaan dan mannen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 18-08-2004 @ 19:32 :
Ik geloof dat t gewoon bewezen is dat mannen vaker vreemd gaan dan mannen.
en vrouwen zijn trouwer dan vrouwen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:35
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
STUFF schreef op 18-08-2004 @ 19:33 :
en vrouwen zijn trouwer dan vrouwen?
whaha sorry. Tis bewezen dat mannen vaker vreemd gaan dan vrouwen bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 18-08-2004 @ 19:30 :
Niet akkoord..

simpelweg omdat ik tot nu toe meer vrouwen ken die vreemdgegaan zijn dan mannen..
Je kan wel blijven zeuren over het haantjesgedrag en het jachtinstinct en al.. maar uiteindelijk is de vrouw tegenwoordig ook vrijgevochten.. man en vrouw zijn toch evenwaardig nietwaar? Ze kunnen beiden vreemd gaan, evenveel.
Mee eens!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:47
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Jah, dat denk ik wel. Vrouwen hebben meer de behoefte aan lichamelijk contact en dat is niet vreemdgaan... en jongens willen seks.

Er was eens een jongen die tegen me zei:
'vrouwen gebruiken seks voor de liefde, mannen gebruiken liefde voor de seks'
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:44
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Daar geloof ik niet in. Volgens mij blijkt uit onderzoek wel dat mannen meer vreemdgaan, maar ik ken persoonlijk meer vrouwen die vreemdgaan.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Sade schreef op 18-08-2004 @ 20:44 :
Daar geloof ik niet in. Volgens mij blijkt uit onderzoek wel dat mannen meer vreemdgaan, maar ik ken persoonlijk meer vrouwen die vreemdgaan.
same here
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 19:58
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
een vriend van mij is echt onwijs trouw, maar heeft al meerdere vriendinnen gehad die ook al meerdere keren zijn vreemdgegaan....
vrouwen kunnen er dus ook best wat van!
(ik niet, overigens)
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:00
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
eigenlijk ook niet mee eens....al mijn vriendinnen zijn wellus vreemdgegaan, en daar bedoel ik mee gezoend met n ander....in mijn ogen is dat nl vreemdgaan....maargoed...mannen gaan misc verder in het 'vreemdgaan'
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:01
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
Ik ben trouwens nog nooit vreemd gegaan

ik haat ontrouwe mensen....ik vind het echt fout...dus
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:39
Verwijderd
ja ongetwijffeld, en ik ben de uitzondering die ide regel bevestigd
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:43
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Mee eens. ( mening gevormd uit meer dan genoeg ervaring)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:43
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik ken geen vrouwen maar wel een aantal mannen die zijn vreemdgegaan

maar dat kan natuurlijk toeval zijn
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:12
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
I couldn't care less. Ik geloof niet dat ik met vrouwen 'date' die zo'n gebrek aan karakter hebben om vreemd te gaan. En zelf doe ik het zeker niet, dus....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:21
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Nou, in mijn ogen kunnen vrouwen er ook wat van, al proberen ze zichzelf er altijd onderuit te praten.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2004, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wil nix zeggen, moet je aan de hand van onderzoeken achter komen. Over het algemeen van wat ik gewoon om me heen zie (zonder dat ik al dat alles zeker weet) denk ik dat bepaalde mannen wel eerder ervoor in staat zijn ja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:35
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik ben het er echt niet mee eens, maar misschien komt dat ook wel omdat ik zelf een vriendin heb gehad die is vreemdgegaan en ik er helemaal kopat van was, en dus bevooroordeeld ben.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:58
Verwijderd
Ik geloof dat ik het er niet mee eens ben. Als ik zo om me heen kijk, is het ongeveer 50-50 - d.w.z., de mannen die ik ken zijn net zo trouw als de vrouwen. Ik ken weinig mensen die vreemdgegaan zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:06
Verwijderd
Dat hangt ervan af. Op jonge leeftijd is het percentage denk ik even groot, omdat er dan nog niet echt sprake is van serieuze relaties. Op latere leeftijd (zeg maar vooral nadat mensen getrouwd zijn) gaan vrouwen minder vaak vreemd dan mannen, omdat hun drempel om dat te doen dan hoger is. Ze gaan alleen vreemd als ze er ook geestelijk achter staan en maken niet zomaar een slippertje, zoals mannen wel vaak doen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:13
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-08-2004 @ 22:24 :
Wil nix zeggen, moet je aan de hand van onderzoeken achter komen. Over het algemeen van wat ik gewoon om me heen zie (zonder dat ik al dat alles zeker weet) denk ik dat bepaalde mannen wel eerder ervoor in staat zijn ja...
Onderzoeken? En wat voor onderzoek heb jij dan voor ogen?

Een enquete met de vraag: "hoe vaak ben jij vreemd gegaan?"
Aan jongeren...denk je nu echt dat ze allemaal serieus en eerlijk antwoord op gaan geven?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:18
***
*** is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-08-2004 @ 23:13 :
Onderzoeken? En wat voor onderzoek heb jij dan voor ogen?

Een enquete met de vraag: "hoe vaak ben jij vreemd gegaan?"
Aan jongeren...denk je nu echt dat ze allemaal serieus en eerlijk antwoord op gaan geven?
waarom niet? Open hier maar een poll, dat werkt al redelijk denk ik(in de zin van eerlijke antwoorden).

En wat betreft de topicvraag, ik heb geen idee, oa door films ga je al gauw denken dat 't de mannen zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:21
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*** schreef op 18-08-2004 @ 23:18 :
waarom niet? Open hier maar een poll, dat werkt al redelijk denk ik(in de zin van eerlijke antwoorden).

En wat betreft de topicvraag, ik heb geen idee, oa door films ga je al gauw denken dat 't de mannen zijn...
De meeste liegen uit hun barst
Niet alleen door films, ook gewoon door te leven, je weet wel dat ene buiten een beeldscherm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 22:24
***
*** is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-08-2004 @ 23:21 :
De meeste liegen uit hun barst
Niet alleen door films, ook gewoon door te leven, je weet wel dat ene buiten een beeldscherm
ik kan er niet bij waarom je zou liegen bij een anonieme enquete? Miss een paar die net zo als jij denken, maar dat houd je toch...
Hehe, nou weet ik niet in wat voor milieu jij je begeeft, maar ik ken er gelukkig maar 1 die vreemdgaat (ook dan wel gelijk bij 't leven), en nee de mensen die ik ken zijn niet op 1 hand te tellen...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-08-2004 @ 23:13 :
Onderzoeken? En wat voor onderzoek heb jij dan voor ogen?

Een enquete met de vraag: "hoe vaak ben jij vreemd gegaan?"
Aan jongeren...denk je nu echt dat ze allemaal serieus en eerlijk antwoord op gaan geven?
Als het anoniem blijft (met leugendetector ), waarom niet?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:30
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*** schreef op 18-08-2004 @ 23:24 :
ik kan er niet bij waarom je zou liegen bij een anonieme enquete? Miss een paar die net zo als jij denken, maar dat houd je toch...
Hehe, nou weet ik niet in wat voor milieu jij je begeeft, maar ik ken er gelukkig maar 1 die vreemdgaat (ook dan wel gelijk bij 't leven), en nee de mensen die ik ken zijn niet op 1 hand te tellen...
Ik hoor altijd van vrienden, of weer vrienden van vrienden of kenissen, internet lulloos of truttoos dat ze altijd beginnen te jammeren dat zijn/haar vriend/in is vreemd gegaan.

Echt zo schijtziek wordt ik daarvan. En 9 van de 10 keer kun je het gewoon al zien aankomen, wanneer het slecht gaat in hun relatie, ze kleine ruzietjes krijgen etca.
Begin er dan gewoon niet aan, probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:41
***
*** is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-08-2004 @ 23:30 :
Ik hoor altijd van vrienden, of weer vrienden van vrienden of kenissen, internet lulloos of truttoos dat ze altijd beginnen te jammeren dat zijn/haar vriend/in is vreemd gegaan.

Echt zo schijtziek wordt ik daarvan. En 9 van de 10 keer kun je het gewoon al zien aankomen, wanneer het slecht gaat in hun relatie, ze kleine ruzietjes krijgen etca.
Begin er dan gewoon niet aan, probleem opgelost
Ze zeggen niet voor niks 'liefde maakt blind'...
't Is natuurlijk niet iets wat je geheel in de hand hebt, zowel 't verliefd worden als 't vreemdgaan (d'r zijn er immers ook genoeg die zich wel weten te gedragen). En ja dan kan je 't bij voorbaat afkappen, maar als je zo gaat beredeneren kan je net zo goed helemaal niks meer aanpakken en thuis blijven zitten, kluizenaar worden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:59
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*** schreef op 18-08-2004 @ 23:41 :
Ze zeggen niet voor niks 'liefde maakt blind'...
't Is natuurlijk niet iets wat je geheel in de hand hebt, zowel 't verliefd worden als 't vreemdgaan (d'r zijn er immers ook genoeg die zich wel weten te gedragen). En ja dan kan je 't bij voorbaat afkappen, maar als je zo gaat beredeneren kan je net zo goed helemaal niks meer aanpakken en thuis blijven zitten, kluizenaar worden.
Daarom ben ik ook wannabee aseksueel voorlopig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:23
***
*** is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-08-2004 @ 23:59 :
Daarom ben ik ook wannabee aseksueel voorlopig
goed dat je uit de kast komt
heb ik me overigens ook eens afgevraagd
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit wordt vast weer een gezellig topic.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:31
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-08-2004 @ 22:12 :
I couldn't care less. Ik geloof niet dat ik met vrouwen 'date' die zo'n gebrek aan karakter hebben om vreemd te gaan. En zelf doe ik het zeker niet, dus....


Helemaal mee eens!

Maar ik denk dat mannen wel eerder vreemd gaan ja. Kom op man is toch logisch.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:51
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*** schreef op 19-08-2004 @ 01:23 :
goed dat je uit de kast komt
heb ik me overigens ook eens afgevraagd
En? ben je het ook?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 01:02
***
*** is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 19-08-2004 @ 01:51 :
En? ben je het ook?
daar kan ik nog steeds geen uitsluitsel over geven,
maar de kans is klein, statistisch gezien
maar we dwalen af zoals Mark al aangaf...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 08:24
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
nonsense. period.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2004, 09:45
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Het is dus echt geen nonsense...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 11:35
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
In de Margriet (oeeh betrouwbare bron) stond het voglende:

"Over het algemeen wijzen onderzoeksgegevens (uit anoniemaonderzoek) uit dat ongeveer 25% van de mannen en 15% van de vrouwen met een vaste relatie vreemdgaat.
Dat is raar, want de meeste mannen zullen vreemdgaan met een vrouw en dat zulllen vast niet altijd ongebonden vrouwen zijn.
De kans bestaat dus dat zowel mannen als vrouwen niet helemaal eerlijk zijn in enquetes, waarbij ik niet uitsluit dat mannen wat "overrapporteren" (best stroer immers, om jezelf als casanoava neer te zetten), terwijl vrouwen wat eerder hun ontrouw verzwijgen, omdat het van hen nog altlijd erger wordt gevvonden.
Uit onze laatste Margriet-enquete (2004) bleek dat een derde van de vrouwen uit dit onderzoek wel eens verliefd was geweest op een ander.
Van de vrouwen zei 17% wel eens gevrijd te hebben met een ander dan de eigen parter en 14% heeft daadwerklelijk gemeensachp gehad met een ander dan de eigen partner.
de helft van de mannen is hier overigens niet van op de hoogte."

Conclusie (volgens mij dan) beiden geslachten zijn even erg...
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 18:11
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Weet je wat het ook is (volgens mij)?

Mannen praten daar vaker over, waardoor het lijkt alsof zij vaker vreemdgaan dan vrouwen.
Ik heb er geen ervaring mee, ook niet met mensen uit mijn omgeving. Of ja..mss wel, maar dan was het geen serieuze relatie.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:12
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
ik ken wel meer vrouwen die vreemd gaan
en ik heb het ook een x ergens gelezen mahja dat was een of ander vrouwenblad dus ik weet ook niet of het waar is
misschien vertellen vrouwen het eerder
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:14
Verwijderd
In mijn omgeving gaan mannen vaker vreemd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 21:54
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
*** schreef op 18-08-2004 @ 23:41 :
En ja dan kan je 't bij voorbaat afkappen, maar als je zo gaat beredeneren kan je net zo goed helemaal niks meer aanpakken en thuis blijven zitten, kluizenaar worden.
Wat een onzin. Het is wel degelijk slim en rationeel, ten minste als je liefde wil, om seks voor een periode af te zweren. En dat heeft helemaal niets te maken met gebrek aan initiatief en kluizenaarsbestaan.

En bij seks is het niet gewoon iets niet doen omdat er meer nadelen dan voordelen aan zitten, seks is een bijzonder geval. De drang naar seks is een van de sterkste die een mens kan en liefde is een van de belangrijkste dingen die mensen nodig hebben. Daarom is het rationeel, niet omdat je bang bent voor het negative van het leven en het liefst alle risico's probeert te vermijden.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:51
***
*** is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-08-2004 @ 22:54 :
Wat een onzin. Het is wel degelijk slim en rationeel, ten minste als je liefde wil, om seks voor een periode af te zweren. En dat heeft helemaal niets te maken met gebrek aan initiatief en kluizenaarsbestaan.

En bij seks is het niet gewoon iets niet doen omdat er meer nadelen dan voordelen aan zitten, seks is een bijzonder geval. De drang naar seks is een van de sterkste die een mens kan en liefde is een van de belangrijkste dingen die mensen nodig hebben. Daarom is het rationeel, niet omdat je bang bent voor het negative van het leven en het liefst alle risico's probeert te vermijden.
o, maar daar ben ik 't mee eens. Seks tijdelijk afzweren kan wel degelijk nut hebben (om te ontdekken of die ander 't alleen daar om te doen is). Maar 't kwam op mij over alsof Shitonya 't over relaties in 't algemeen had.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
De drempel bij mannen om het toe te geven ligt gewoon lager. Bij mannen wordt 't veeleer bekeken als "wow" (onterecht) terwijl 't bij vrouwen eerder als sletterig of als not done beschouwd wordt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:52
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Niet Akoord. Ik heb 4 exen, waarvan er 2 zijn vreemdgegaan, en dan ook niet 1 keer. maar meerdere keren. Meisjes zijn nu behoorlijk vrijgevochten idd. Een groot deel van de meisjes die ik ken is wel eens vreemdgegaan. Meisjes vinden het ook eerder rot voor zichzelf als voor die jongen.
@Metuselah, dat is onzin, als een jongen vreemdgaat word ie bestempeld als player. Als een meisje vreemdgaat, is het al gauw onder elkaar van "Hihi, het was toch een sukkel, en die en die was echt lekker"
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-08-2004 @ 10:52 :
Niet Akoord. Ik heb 4 exen, waarvan er 2 zijn vreemdgegaan, en dan ook niet 1 keer. maar meerdere keren. Meisjes zijn nu behoorlijk vrijgevochten idd. Een groot deel van de meisjes die ik ken is wel eens vreemdgegaan. Meisjes vinden het ook eerder rot voor zichzelf als voor die jongen.
@Metuselah, dat is onzin, als een jongen vreemdgaat word ie bestempeld als player. Als een meisje vreemdgaat, is het al gauw onder elkaar van "Hihi, het was toch een sukkel, en die en die was echt lekker"
Ik zeg ook niet dat meisjes minder vreemd gaan dan jongens, de drempel om 't in bvb een enquête toe te geven is lager bij mannen. Vandaar 't imho vertekende beeld. Ik ken ook meer meisjes dan mannen die vreemd zijn geweest hoor. :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:32
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 21-08-2004 @ 11:05 :
Ik zeg ook niet dat meisjes minder vreemd gaan dan jongens, de drempel om 't in bvb een enquête toe te geven is lager bij mannen. Vandaar 't imho vertekende beeld. Ik ken ook meer meisjes dan mannen die vreemd zijn geweest hoor. :/
Dacht al, meestal zijn we het wel eens
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 10:38
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
klopt.. maar sommige vrouwe zijn net manne..
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:07
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 21-08-2004 @ 11:32 :
Dacht al, meestal zijn we het wel eens
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 12:55
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
neej denk het niet.
een man die heeft al snel grote verhalen als een "lekker wijf" heeft gezegd dat hij een leuk shirt aan had.

maar een vrouw die zal het niet snel zeggen, maar voor zich houden.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Levensbeschouwing & Filosofie [statement] Mannen en vrouwen zijn gelijk
So chu chu
157 12-06-2003 15:16
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.