Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: een nieuwe heb je bij mycom iig voor 9€ (bron ) |
![]() |
||
Citaat:
usb-sticks zijn een stuk veiliger wat dat betreft en er kunnen grotere bestanden op. voor de veiligheid sla ik belangrijke bestanden op op usb-stick en mail ik ze naar 1 of 2 mailadressen
||
Citaat:
![]() In '93 kocht ik een parallelle kabel als vervanging voor al die k*tfloppy's. Dat wil nog niet zeggen dat je daarmee al die dingen in een keer van de wereld hebt geholpen, *edit*
Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 19:10. |
![]() |
||
Citaat:
Alles wat ik wil overzetten smijt ik op USB-stick....ook de docenten passen documenten door in de les met een USB stick (of ze zetten et op BB (blackboard), maar of je et dan kan vinden is maar de vraag...klotesysteem)...mn floppydrive gebruik ik vaker voor het vastzetten van een ijsstokje ofsow als ik ff moet typen o.i.d. dan voor floppys... ![]() Een 56.6k modem is bij ons ook verplicht in onze laptop...maar we hoeven ze niet te gebruiken omdat de hele zooi daar wireless is ![]() ![]() Maar als je er nog per se een wil hebben (voor opstartdiskettes etc. wel handig) dan moet je gewoon ff op een beurs kijken dan ben je voor een prikkie klaar..
||
Citaat:
Bij de eerstejaars zijn laptops zelfs verplicht! Een 56k modem dan niet, maar wireless wel. En gewoon een 100mbit NIC maar dat heeft iedere moderne notebook. |
![]() |
||
Citaat:
verder ben ik het met je eens, floppy's krijg je niet zomaar de wereld uit (helaas) en furbys zijn idd verouderd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 19:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nja, vond het zowiezo geen aardige opmerking ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ook niet in al mijn pc's een floppydrive ,maar er is er in iedergeval 1 in huis die werkt , omdat je gewoon niet 100% zonder kan Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 20:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Pen-drive is soms nog best lastig. tot vorig jaar had onze school win 98, dus apart de drivers installeren. Thuis hadden we een printer waarvoor geen xp drivers waren uitgebracht, de computer waar dat ding et wel op deed had geen usb-poort dus floppy's waren toen zeker wel handig..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij Windows 98 kan je dus amper pendrives gebruiken, omdat er gewoon geen drivers waren. Volgens mij zal het steeds ambetant blijven, want de ene is al dikker/breder dan de andere dus kan je niet altijd overweg met die USB-poorten. Die FISH-geheugen, vind ik daar de perfecte oplossing voor, maar spijtiggenoeg nog toekomstmuziek... Scholen zijn niet altijd kortzichtig omdat ze nog Windows 98 gebruiken, het ligt (in België toch) eerder aan de overheid: - scholen krijgen wel subsidies, maar net genoeg om alles juist te laten verlopen, er wordt wel geld gerekend voor computers, maar waarschijnlijk in onredelijke aantallen (volgens bekendmakingen moet er 1 per klas komen) of onredelijke specificaties (bij ons op school krijgen we 'nieuwe computers' in elke klas, maar het enige dat ik kan aanmerken is dat die computers tweedehands zijn). Op zich is het voor een school natuurlijk niet nodig om er 3D-kaarten enzo in te steken of de nieuweste computers te gebruiken, maar zo vervreemd je naturrlijk van het beeld van de computers die in bedrijven/thuis gebruikt worden. Wat overigens nog belachelijker is, vind ik, dat ze vasthouden aan Microsoft: Linux en OpenOffice kunnen evengoed werken, geen kat die het verschil voelt na 10 keren gebruiken... Wat drivers voor vanalles betreft (die printer zonder drivers voor xp doen me hieraan denken): als er geen drivers voor XP bijzitten (en ja: XP Home/XP Pro mmakt niets uit voor drivers!), kijk dan of er geen drivers voor Windows 2000 beschikbaar zijn, verder afzakken naar NT4 en dan pas naar Me, 98, 95 (al worden voor die laatsten toch geen drivers meer gemaakt, vaak)
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
linux mag dan opensource zijn maar is redelijk prijzig in gebruik Sysadmins voor dat systeem van sun (ff naam kwijt) solaris geloof ik ... die zijn pas DUUUUURR..... ![]() momentel heeft freebsd denk ik de beste oplossingen voor servers... |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 13:09. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|