Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
indruk te maken. En toch bedankt voor de info. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verwend nest ![]() Zowiezo lowlands... dat is gewoon traditie, familie, altijd supergezellig en moddervet Ook zeker: Nature One, met een gigantische Hollandse Massive Misschien ook Dour en als er nog een editie komt: Summer & Bass (Drumnbass op Sardinie 3 dagen lang) |
![]() |
||
Citaat:
die andere festivals zijn veel meer: Muziek, en de gelegenheid om je tentje ergens op te zetten. that's the difference.. doe mij maar Lowlands.. briljante dingen zoals LTV, de Higher Ground, allerlei lekkere voedseltentjes (hoewel ik praktisch niets eet @ LL), sfeerdingen, etc etc zou ik voor geen geld willen missen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lowlands is wat mij betreft wel leuker, omdat de bands die op pinkpop spelen vaak veel kutter zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sfeer is idd een van de belangrijkste dingen op een festival..
Ik zou het niet zo leuk vinden op een festival waar een verschrikkelijke sfeer hangt, ook al spelen er leuke bands. En ik zou me 3 dagen heel goed vermaken op een festival met een goede sfeer en bands die ik wat minder leuk vind.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
SUKKEL! ohja, en ALS je naar een festival gaat, drop mij ff een pm, dan stuur ik een groep hooligan teringlijers achter je aan... .VOOR DE SFEER Citaat:
![]() ![]() ![]() ohja,.. en je BLIJFT een verwend nest! danwel omdat je van die toffe ouders hebt! ![]() nog 1 ding over de SFEER van Lowlands: ik durf te wedden dat er alsnog 10.000 Lowlandsbezoekers komen als OF de line-up helemaal bagger is of er uberhaupt geen line-up is. En daar hoor ik bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
[edit] PS: ik ga naar het trashfest in hoogeveen in december, dus huur maar alvast een stel hersenloze mongolen in ![]() Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() that's all (nb: verder hoef ik ook niet met je in discussie daarover want je spoort echt niet) |
![]() |
|
tja, ik heb me altijd wel vermaakt op pinkpop, werchter was ook altijd tof..
verder 1 keer op lovefields geweest, eens maar nooit meer, toen ook nog 2many DJ's gemist ![]() lovefields nooit meer dus, of underworld moet afsluiter zijn, dan koop ik gelijk een kaartje verder: komend jaar moet ik ff kijken hoe en wat precies, als pinkpop leuk programma heeft ga ik wel een dagje, ik heb er altijd wel toffe dingen gezien, ik noem op: Deftones Faithless Radiohead Tool Basement Jaxx Rammstein Manu Chao Audioslave en zo veel meer, dit jaar niet gegaan, omdat de lineup zodanig tegenviel werchter was dit jaar ook wel tof, maar wederom geen wereldschokkende line-up, in tegenstelling tot vorig jaar ![]() ik ga in 2005 meerdere festivals doen, der is ook zoveel keus, LL, Pukkelpop, Pinkpop, Dour, Werchter, Reading, Roskilde, Download (buitenland is natuurlijk ook een optie) dus ik zie het wel komt over 3/4 maanden niet weer de gouden tip van pinkpop, die top 10 lijstjes met wat je graag wilt zien, rammstein zal waarschijnlijk wel tussen zitten ![]() verder is het maar afwachten welk one-hit-wonder de huppelgoths dit jaar weer massaal selecteren, dit jaar waren het de rasmus, goh wat zal komend jaar ons weer brengen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor lowlands ga ik geen 120 euri's neertellen, niet voor die line up, en zeker niet voor al die culturele zooi. het valt binnen mijn vakantie, en dan wil ik even geen cultuur.
daar kan ik al de rest van het jaar gratis van genieten met mijn hka studenten pas. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vragen van een LowLands-Maagd brandje | 30 | 20-01-2006 10:15 | |
Muziek |
Pinkpop 2005 IEMOW-KOR | 390 | 19-05-2005 17:04 | |
Muziek |