Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga me vnm. richten op medicijnen. |
![]() |
||
Citaat:
En verder krijgen wij ook cel- en weefselkweek (op zich al een alternatief), maar voorlopig blijven dierproeven nodig. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen overheerst mijn geweten meer en meer hoe groter het dier wordt. Komt denkt ik doordat hoe groter het dier, hoe meer het bewust lijdt. maar dat zal wel hypocriet zijn
||
Citaat:
dit werk hoeft niet gedaan te worden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar aangezien er nog niet overal alternatieven voor zijn, en jou dit werk leuk lijkt zou ik het wel doen. Op het moment dat het werk je tegen staat kun je immers op ander gebied ook werk vinden zeg je zelf. |
![]() |
||
Citaat:
Klonen van embryo's vind ik een ander verhaal. Dat is volgens mij niet noodzakelijk (als er wel noodzakelijke gevallen zijn mag je me corrigeren)
||
Citaat:
Toepasselijke avatar trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zijn mensen belangrijker dan andere dieren, belangrijker voor wat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige worden ontwikkeld om de pijn tijdens een ziekteproces te verzachten, of om een ander medicijn te vervangen dat meer bijwerkingen heeft. Ik neem aan dat je ingent bent? Waar denk je dat dat vaccin vandaan komt? Hoogstwaarschijnlijk van kippen of paarden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ingeënt ja. Maar waarom zou dat iets aan mijn mening veranderen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voorbeeld: Als jij op het punt staat doodgeschoten te worden, maar je kan dit voorkomen door een warenhuis binnen te lopen en een artikel te stelen. Doe je dit dan niet omdat je in principe tegen stelen bent? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vinde jullie van mijn blog? vettefun | 6 | 15-04-2011 18:30 | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van vloeken? Verwijderd | 295 | 01-08-2006 18:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 | |
Muziek |
Wat vinden jullie van Infected mushroom? anonieme_teddybeer | 33 | 19-03-2003 21:44 |