Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehehe ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
houten, oude steiger: Het is een oude houten steiger, zonder komma, en in omgekeerde volgorde. Er is een regel voor de volgorde van adjectieven, maar die weet ik even niet meer. bungelen in het koele water: Dit klinkt erg raar. Je voeten bungelen toch niet in het water? Als je je voeten laat bungelen, laat je ze vrij bewegen, en dat kan niet in het water. Imho. ik pas op mijzelf goed genoeg: ik pas goed genoeg op mijzelf Zij heeft een verandering in haar lichaam: Klinkt ook al zo raar. Een verandering is iets dat aan het veranderen is of veranderd is. Maar de kleur van hun ogen is nooit veranderd. verder verander je veel van TT naar VT, en wat ik ook niet snap: ze weten niet van elkaar dat ze die aanvallen hebben. Het lijkt alsof ze het net ontdekt hebben van elkaar, maar hun moeder weet wel dat ze het allebei hebben? Een tikkeltje verdacht vind ik zo. Maar voor de rest is het best goed hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Lees je verhaal zelf nog eens door, ik denk dat je er dan zelf ook al heel veel fouten nog uit kunt halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daarom Grim |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Drugs & Alcohol |
Belgische Meet (7 & 8 maart...) Verwijderd | 119 | 09-03-2009 18:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd om de biezen te pakken! [afghanistan, andere moslimlanden, .dk & .nl topic] Verwijderd | 134 | 19-03-2008 11:37 | |
Muziek |
Earth & Sir Richard Bishop, Vera Groningen Ymir | 5 | 19-02-2008 17:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fleur & Meike Anneee | 110 | 08-09-2004 13:23 | |
Muziek |
Indie/Punk/Rock & Roll in de Melkweg!!! IEMOW-KOR | 5 | 09-02-2003 20:42 |