Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je de oplossing bedoelt... je hebt speciaal kattenschrikdraad.. is niks mis mee.. Kijk.. ik heb hier al vaker discussies over gehad.. als je een kat neemt, neem jij m.. niet je buren.. ik heb al zo vaak last gehad van een kat die op 4 hoog via het dakgoot mijn kamer elke avond kwam binnen wandelen.. die kat heeft daar niks op het dak te zoeken, al helemala niet in me kamer, gevolg: ik kan mijn raam niet meer in de zomer openzetten, anders zit dr een kat in me kamer (die ook nog tegen me blaast ![]() En nou weet ik dat de meeste baasjes hun kat "vrijheid" willen geven, op een boerderij okeej, maar in de stad... sjah.. Ik ga ook niet mijn reptielen in de tuin laten rondlopen. Zodra die in een andere tuin komt is het een hoop gegil en geschreeuw en word mijn dier doodgemept omdat het "gevaarlijk" zou zijn.. Zoals ik al zei, je weet maar nooit wat die kat uitspookt. Lekker scheiten in de tuin van een ander, zal die ander toch maar even mooi een platje willen plaatsen en een drol van je kat omhoog vissen... neh... laten we niet eens beginnen over vijvers en volieres ![]() Ik hoop echt dat je je kat terug vind, en dat je er wat aan doet om hem/haar volgende keer niet meer kwijt te raken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is nu al 5 dagen weg.. Is het ook niet zo dat een kat die niet gecastreerd is, eerder geneigd is om een week weg te blijven? (dat was dus 1 van de redenen dat we ze laten castreren, zodat ze niet weken wegblijven) Pfff.. *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Plus, dit is een voorbeeld, mocht er zoiets gebeuren is ze er (een heel klein beetje) op voorbereid. Ik ga niet dieper hierop in, want het is zinloos om haar hier te laten stressen (de kans is klein dat er écht iets is gebeurd)
Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 16:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Op de site van Amivedi geven ze btw ook tips:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Sterf: okay, ik snap het. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, katers gaan iig veel op 'reis', ik woon op een boerderij, we hebben zo'n 5/6 katers, ze weten precies waar de poezen zitten in een straal van zo'n 2 km maar om eerlijk te zijn, maak ik vaak mee dat ze een paar dagen niet thuis komen, niet allemaal, sommigen zijn nog heel speels, terwijl de andere katers echt een week niet komen eten... maar als het niet normaal is voor je kat kun je toch beter idd informeren of er geen kat gevonden is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk eens op deze site!!
Hier worden veel huisdieren teruggevonden, ik hoop voor jou dat je je poes terug vindt, of duidelijkheid krijgt over de lotgevallen van hem. Good luck!petlook
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Dierproeven neobamboom | 66 | 17-09-2004 10:20 | |
Flora & Fauna |
Probleem met Poes Verwijderd | 29 | 30-12-2002 15:49 | |
Flora & Fauna |