Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vergis je niet, de aanslag op het wtc is slechts een goede aanleiding om de taliban te verdrijven. Niet omdat de taliban osama bin laden beschermde, maar omdat ze geen pijpleiding wilde aanleggen door hun land richting de zee, waar de olie in olie-tankers geladen zou kunnen worden. Dat is de echte rede voor de oorlog tegen afghanistan, je moet niet alles geloven wat er allemaal door het pentagon gezegd wordt. welk land valt nou een ander land aan omdat ze iemand niet willen uitleveren? Het eerste wat de nieuwe regering van Afghanistan zal toestaan is het bouwen van de pijpleiding, dat is toch wel het minste wat ze de amerikaanse bevrijders in ruil voor hun inspanningen kunnen geven.
||
![]() |
Citaat:
(die terroristische acties keur ik ook niet goed, maar het gaat nu even om de VS) |
![]() |
|
![]() |
Het is geen oorlog tegen het al het terrorisme, en het is ook geen oorlog tegen het islam. Het is een oorlog tegen het terrorisme dat erop is gericht om de gevestigte wereldorde te verstoren. Al het terrorisme dat er op is gericht om die wereldorde in stand te houden word op een slappe manier veroordeelt, maar zeker niet aangevallen.
|
![]() |
|
![]() |
Kan iemand me misschien uitleggen waarom de VS. zich bemoeit met die vrouwen en hoofddoekjes en die strenge regering etc. etc. etc.
Ik denk dat ze alleen maar een goed figuur willen slaan bij de rest van de wereld...
||
![]() |
Citaat:
|
iedere president zn eigen oorlog, daar word je populair van....
Dan hebben de mensen geen zin om je te bekritiseren op andere zaken, en kan je dus (bijna) doen wat je wilt wat wetgeving betreft enzo.....
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() vreemd taalgebruik... of ligt het aan mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
11 september 2006 KimV | 4 | 07-09-2006 15:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie heeft de toekomst, Islam of Christendom? Augustus | 91 | 22-04-2005 17:49 | |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
"Bin Laden offers Europe truce" Not for Sale | 108 | 21-04-2004 11:24 | |
De Islam in zijn huidige vorm is een bedreiging voor de wereld vrede Stainleszs | 3 | 18-10-2002 21:06 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |