Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 16:09
gitan
gitan is offline
net vanmiddag heb ik het uit gemaakt met mijn vriend. Ik heb hier lang en goed over nagedacht dus dit was ook eigenlijk de bedoeling. Ik hou niet meer van hem.
Maarr.. hou houdt nog zo veel van mij.. ik zie hem als een hele goede vriend en dat wil ik eigenlijk zo houden.
Wat is het beste wat ik nu kan doen? Moet ik gewoon uit zijn buurt blijven?? Helemaal geen smsjes meer sturen enzow? Ik weet dat dat de snelste manier is voor hem om mij uit zijn hoofd te zetten. Maar ik wil ook niet het contact verliezen! Iemand nuttige tips?
Oud 09-02-2002, 16:55
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
eerst zou ik hem een tijdje alleen laten.. zzoadat hij het goed kan verwerken.. Dus: geen smsjes, emails of telefoontjes meer. anders zou hij kunnen denken dat hij nog een kans maakt, en dat is niet zow. maar na een tijdje kun je best eens wat met hem afspreken ofsoww.. maar dat kan alleen goed gaan als hij nix meer voor je voelt..

veel sterkte..!!
Oud 09-02-2002, 19:17
krystel
krystel is offline
Ik heb ook zo'n verhaal m aar dan anders;

Mijn vried heeft het gister met mij uitgemaakt omdat er een aantal verschillen zijn tussen ons waar hij moeite mee heeft soms. Maar verder is het zo dat hij nog hartstikke dol op mij is en ik op hem. We hebben/hadden 10,5 maanden en ik wil dat niet zomaar opgeven. Al eerder hebben we het hierover gehad en toen heeft hij toch de keus gemaakt om door met mij te gaan. Maar nu heeft hij die keus al gemaakt, voordat ik dit wist. Ik kan hem ook niet zomaar vergeten en niet meer zien. Wel heeft hij gezegt dat ik altijd mag bellen/smsen en dat hij er voor mij zou zijn in moeilijke tijden. Hoe kan k het 'goed' maken en hem wel duidelijk maken dat we bij elkaar passen??? en dat ik wel door wil!! Please, wie heefte r tips??
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:29
Chimera
Chimera is offline
Euh, 'verschillen' zien weg te werken? Zou een hoop schelen als je zou vertellen wat die 'verschillen' zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:35
krystel
krystel is offline
Hij houdt heel erg van discussieren en ik niet. Ik ben dara heel makkelijk in en zeg gewoon: ja dat zal wel zo zijn, klaar! Maar hij wil daar op door gaan en alles te weten komen.Daarnaast heeft hij een andere band met zijn familie dan ik en is zijn opvoeding anders dan ik die heb gehad.
Maar verder zijn er niet zoveel verschillen te vinden.
Hij is meestal over al druk mee, heeft altijd wel wat te doen dus een bezig baasje, en ikke nie. Maar dat moet toch niet uitmaken?Ik geef hem de ruimte om dingen te doen wat gedaan moet worden en om een eigen leventje te behouden, want dat vind ik zelf ook erg belangrijk.
Snap je het?
thnx alvast xxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
krystel schreef:
Hij houdt heel erg van discussieren en ik niet. Ik ben dara heel makkelijk in en zeg gewoon: ja dat zal wel zo zijn, klaar! Maar hij wil daar op door gaan en alles te weten komen.Daarnaast heeft hij een andere band met zijn familie dan ik en is zijn opvoeding anders dan ik die heb gehad.
Maar verder zijn er niet zoveel verschillen te vinden.
Hij is meestal over al druk mee, heeft altijd wel wat te doen dus een bezig baasje, en ikke nie. Maar dat moet toch niet uitmaken?Ik geef hem de ruimte om dingen te doen wat gedaan moet worden en om een eigen leventje te behouden, want dat vind ik zelf ook erg belangrijk.
Snap je het?
thnx alvast xxxxxxx
Dit kun je nauwelijks verschillen noemen. Nouja, ik vind discusieren ook heel leuk enzo... en ik sta bijna overal voor open (behalve de serieuze echte extreme dingen ofzo..). Als mijn vriend dat niet zou doen, zou mij dat toch wel beperken in bepaalde dingen. Maar de opvoeding en band met familie moet niet uitmaken.
Ik heb ook een kutband met mijn familie, terwijl mijn vriend (voor zover ik dan weet) echt goed op kan schieten met de zijne. En de opvoeding en het verleden van ons beide is heel anders, maar dat staat toch niet echt in de weg moet ik zeggen...

Dus als hij aangeeft dat dit de redenen zijn, dan kun je je wel eens af gaan vragen ofr je misschien niet genoeg voor hem betekent.. OF er is een andere, veel belangrijkere reden die hij niet kan/durft/wil vertellen...

In ieder geval sterkte
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:16
krystel
krystel is offline
Dank je wel voor je berichtje. Ik vind die verschillen ook helemaal niet erg maar hij heeft daar dus wel meer moeite mee. En is het niet zo dat iedereen anders is??
Ik weet zeker dat hij zielsveel van mij houdt en dathet daar niet aan ligt en dat er ook geen andere reden is van uitmaken. We zijn altijd eerlijk tegen elkaar geweest en zijn we nog, en hebben daar ook open over gepraat: vertellen wanneer er iets is, altijd beter dan verzwijgen en er achter komen. Dus dat is het niet.
Ik heb hem net gesmst en gevraagt of mijn mening niet belangrijk was, en dat het houden van elkaar ook niet belangrijk is!

Hebben jullie verder nog tips hoe ik hem er van kan overtuigen dat die reden niet de belangrijkste zijn om een relatie te verbreken?Ik wil hem niet kwijt!!!!!!

Liefs kusss Krisje
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 22:38
kipfilet
kipfilet is offline
Het heeft tijd nodig. Op een gegeven moment kom je elkaar weer tegen en kun je gewoon weer als vrienden met elkaar praten. Dat is mijn ervaring.
Oud 09-02-2002, 23:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
krystel schreef:
Hij houdt heel erg van discussieren en ik niet. Ik ben dara heel makkelijk in en zeg gewoon: ja dat zal wel zo zijn, klaar!
Dat zou voor mij een flink probleem zijn. Kennelijk heeft 'ie geprobeert aan de problemen te werken (tis een keer bijna uitgeweest), en is het niet gelukt. Tja, time to move on. Wees blij dat je er niet achter komt als je al 10 jaar getrouwd bent.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 23:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dit kun je nauwelijks verschillen noemen.

Kennelijk wel he?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten