Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn boekentips! ![]() giph/phileine zegt sorry/ik ook van jou van giphart blauwe maandagen/figuranten van grunberg vals licht/gimmick/de buitenvrouw van Zwagerman Boeken die makkelijk weg lezen en boeken die leuk gevonden worden ook door mensen die niet van lezen houden... En een typisch meisjesboek is denk ik toch wel het verotte leven van floortje bloem van Yvone Keuls |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De passievrucht is ook een 'cool' boek. ![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim - dan liever Mulisch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf had ik als 'thema' Maarten 't Hart (wat inhield dat ik drie boeken van hem las ipv drie boeken van verschillende schrijvers met een thema). Niet al zijn boeken vind ik goed, maar de meerderheid wel. Hermans vind ik ook goed. En boeken van Zwagerman (was een broer van een leraar Engels bij mij op school ![]() ![]() En Droomkoninkje van Herman Heijermans vond ik ook erg leuk/interessant. ![]() Maar 't ligt er maar net aan welke onderwerpen en schrijfwijze ed jou liggen. Gewoon 'uitproberen'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() wat stom.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Duivie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Buitenvrouw vond ik overigens ook vrij saai, maar dat is met de meeste Nederlandse literatuur zo. Een hoop geschreeuw en weinig wol - veel woorden, weinig verhaal. Heel leuk dat je graag dieper op de psyche van je hoofdpersoon in wilt gaan, maar heb in vredesnaam wat te vertellen. Pretentieuze Nederlandse schrijvers.. |
![]() |
|
|