Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2. Wie ben jij om te bepalen wat kinderachtig is 3. Dergelijke opmerkingen getuigen niet van veel volwassenheid, maar dat zal de pubertijd wel zijn 4. Commentaar op iemands werk is ok en acceptabel, maar uit persoonlijke oordelen alleen wanneer je er om gevraagd word. 5. Ik lag je uit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hier ga ik ook te werk als in een museum, en ik denk dat de meeste mensen dat doen. Als een werk me erg boeit, neem ik me de moeite om te zeggen wat ik er zo boeiend aan vind, maar als ik bij elk werk dat me niet zo trekt moet uitleggen waarom dat zo is... daar is geen beginnen aan. Dus dan zeg ik gewoon dat het me niet aanspreekt en geef ik meestal aan waarom. Dus wees niet verbaasd als mensen je werk niet waarderen, dat betekent absoluut niet dat je er niet trots op mag zijn of het zelf niet mooi mag vinden, maar het is uiteraard altijd nuttig om naar tips van anderen te luisteren. Uiteraard posten sommige mensen alleen provocerende negatieve muziek, maar je bent slim genoeg om je daar niks van aan te trekken. Maar het lijkt ondertussen toch alsof je er erg mee zit dat de meeste mensen je eerste werk niet zo konden waarderen, want je begint er steeds weer over. Probeer je er niks van aan te trekken; wees blij dat mensen dit werk wel waarderen, en probeer je af te vragen waarom ze dit beter vinden dan het andere. Dan help je jezelf ook verder!
||
Citaat:
Het lijkt me niet echt dat de artiest dat expres gedaan heeft om een discussie over de anatomie aan te gaan, of mensen te laten weten dat mensen niet perfect zijn, maar meer dat diegene niet kritisch genoeg gekeken heeft naar zijn eigen werk, of misschien niet ziet dat het anatomisch gezien niet klopt. Misschien ben ik dan wel te perfectionistisch of zo, maar ik vind dat gewoon lelijk. Als de maker zich er niet aan stoort is dat natuurlijk zijn of haar mening, ik blijf het lelijk vinden. En ik vind deze wel ok, want deze doet wel realistisch aan. Alleen snap ik dan niet dat dit het vervolg is van die vorige, aangezien daar allemaal dingen niet klopten. Maar goed, dat is dus slechts mijn mening. En ik vind het jammer dat je je topic gedelete hebt (dat neem ik tenminste aan, want hij is weg), maar ik vraag me ook af waarom eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Dat je je eigen ding doet is goed, maar of je je eigen ding doet of niet aan de uitkomst van een werkje is meestal wel te zien of er veel tijd/moeite in gestoken is of wat voor level qua professionaliteit iemand zit. Je vorige werkje was niet visueel aantrekkelijk en er zat geen boodschap in behalve kijk mee eens in een geile pose zitten. Deze daarintegen is een stuk beter. De replies hier mogen soms bot overkomen, maar er wordt iig duidelijk gezegt waar het op staat, dat is ook de reden waarom ik hier blijf posten, omdat de kleinste foutjes wel opgemerkt worden, dit moet je niet afdoen als gezeik, maar zie het als iets waar je dan weer aan kan werken. Tevens als je echt je best doet op een werkje en het is duidelijk dan krijg je hier ook genoeg positieve reacties.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mensen die de link met Picasso/Dali i.v.m. anatomie niet konden vatten: ![]() Need I say more? Hier ga je toch ook niet zeggen:'Uh, d´r neus WTF??/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |