Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 20:28
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Ja of nee?

Maak je mooie schildeijen en dope muziekstukken, of vind je rondscooteren zonder brokken als kunstig genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 20:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik ben op m'n kunstigst als bij de eerste winterdag m'n naam in de sneeuw pis
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:34
Verwijderd
ik lig dubbel
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:35
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Roxane schreef op 18-09-2004 @ 21:34 :
ik lig dubbel
Dan wordt het tijd te ontvouwen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:38
Verwijderd
nu kom ik al helemaal niet meer bij
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:39
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 20:50
Apomes
Apomes is offline
ik kan niet tekenen noch schilderen, maar ik knutsel wel graag dingen in elkaar! Vroeger maakte ik altijd vliegtuigen uit grote kartonnen doze . Ik kijk wel graag naar kunst, maar zelf zal ik het niet worden! Tenzij we architectuur & verbeelding als een kunst beschouden.
Oud 18-09-2004, 21:15
floortje bloem
floortje bloem is offline
ik schilder, oliekrijt, schrijf, dicht,
en heb bijna alles wat er in mijn kamer
staat/ hangt aan tafeltjes, spiegel,
stoel, bureau, kasjes enz.
zelf gemaakt..
Oud 18-09-2004, 21:16
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Nou nee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:19
Sjoerd
Sjoerd is offline
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:28
Verwijderd
Fotografie is wat ik veel doe de afgelopen jaren, in mn vriendengroep sta ik wel bekend als het creatieve brein, we hebben in huis altijd al een 'knutsel/schilder hoek/kamer' waar ik nog steeds wel productief ben als ik daar behoefte aan heb. Ik zou mn middelbare school periode nooit overleefd hebben als ik het vak handvaardigheid en daarna tekenen niet had om elke week naar toe te leven. Verder liggen mn interesses ook deels op het gebied van kunst&cultuur/architectuur e.d. en bezoek ik regelmatig tentoonstellingen of andere gelegenheden die hier mee te maken hebben, ook weer in combinatie met fotografie. Mn ouders hebben het altijd belangrijk gevonden in hun opvoeding en de interesses heb ik denk ik van mn vader geerfd. bladiebla ik verveel me
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:55
Verwijderd
Hmmm ik tekende/schilderde 'vroeger' heel veel, maar de laatste jaren niet meer. Jammer, maar ik heb er gewoon geen zin meer in, beh.
Fotograferen vind ik geweldig, maar ik kan het niet zo goed geloof ik. Ach. Huis tuin en keuken fotografie met een arty farty tintje zullen we het maar noemen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:36
grandmommy
grandmommy is offline
Ik schilder en teken en schrijf gedichten en liedjes. Maar die liedjes zijn eigenlijk alleen maar slappe aftreksels van bulgaarse muzakjes Ik ben wel een artyfartytypje, ik zit altijd tekeningetjes te maken onder de les en dat schijnen docenten niet zo tof te vinden. Ik ben echt superblij met mijn pakket op school; C&M met ckv 3 beeldende vorming. dus kan ik me lekker uitleven
Oud 19-09-2004, 00:25
Fog
Fog is offline
ik teken, schilder, schrijf, maak veel fotos, ga veel naar musea, op de middelbare school zat ik altijd te tekenen maar de leraren vonden het oke omdat ze het zo mooi vonden waardoor ik 4 havo niet eens afgemaakt heb nu doe ik dus een kunstzinnige opleiding. mn moeder werkt voor musea, mn vader doet iets met kunst&cultuur dus ben er ook mee opgegroeid.
Oud 19-09-2004, 01:10
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 18-09-2004 @ 23:36 :
ben echt superblij met mijn pakket op school; C&M met ckv 3 beeldende vorming.
C&M met CKV3 en BV

Dus. Tekenen & schilderen & schrijven & binnenkort ga ik voor het eerst wat met olieverf proberen. Da's tof, want al mijn lievelings-schildertjes schilderden met olieverf

En ik zit in de schoolkrant maar ik ben de enige daar die enig idee heeft wat interpunctie of grammatica voor dingen zijn, dus veel soeps is het niet.

Voor de rest ben ik vanaf mijn tiende chronisch verliefd op het werk van Dali, dus ik ben in zo ongeveer elk officieel museum van hem geweest, plus wat exposities. Vanaf mijn twaalfde ben ik meer naar andere surrealistische troep gaan kijken en ben ik verslingend geraakt aan surrealisme in z'n totaliteit. Op mijn dertiende was ik een rebelse stinkende altogithic en maakte ik prutgedichtjes. Sindsdien schrijf ik dus, gelukkig met enige vooruitgang, gezien 't feit die gedichten pure bagger waren.

Ik heb een webcam en daar maak ik wannabe-arty foto's mee, maar binnenkort heb ik een digicam dus hopelijk daalt het wannabe-gehalte bij mijn foto's enigszins.

En ik kreeg ooit een punt extra voor 'n proefwerk omdat "er zo'n mooie tekening achterop stond".
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 12:06
Verwijderd
gezien mijn opleiding kan ik wel zeggen redelijk artistiek te zijn. ik doe 1e grds docentenopleiding beelende kunst en vormgeving aan de hka.
ik vind dat ik goed kan tekenen / schilderen. ik moet wel artistiek zijn, anders zou ik de opleiding niet overleven. ik moet veel naar mmusea's en ik ben nu samen met mijn klas een tentoonstelling aan het inrichten in het museum voor moderne kunsten te arnhem. het gaat FAM. heten (zoals je familie afkort op een brief of kaart), het thema is familie, en we hebben een selectie gemaakt van hedendaagse kunstenaars. er komt vooral veel av werk te hangen. we richten de tentoonstelling zelf ook in, maken de folders, en het educatief materiaal. ook komt er een zaal met ons eigen werk, dat ook gekocht kan worden...ik heb nog niks, aangezien ik vorig jaar een lange tijd eenanti school dip had, en bar weinig heb uitgevoert.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 12:30
Verwijderd
Ik ben eigenlijk helemaal niet artistiek
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 12:31
Verwijderd
ik ben ongeveer zo arti als annuuuuuh
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 12:50
thecatempire
thecatempire is offline
Citaat:
Roxane schreef op 18-09-2004 @ 22:28 :
Ik zou mn middelbare school periode nooit overleefd hebben als ik het vak handvaardigheid en daarna tekenen niet had om elke week naar toe te leven.
ik ook
in de 4e en 5e had ik ckv 3 beeldend en dat was altijd het 8e en 9e maar dat was wel echt het leukste vak! nu heb ik t niet meer en maak ik zo af en toe wel tekeningen en collages en bezoek ik zo af en toe een museum. ik denk dat ik nu nog maar op een ava kleding maken ga
Oud 19-09-2004, 13:19
schimmel
schimmel is offline
"arty" is toch in?
Oud 19-09-2004, 13:26
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
ik heb laatst nog een nieuw nachttafeltje gemaakt...
het is zo een tafeltje met vanonder een uier en vanboven een zebraprint
het resultaat staat op mijn website www.bongoqueen.tk onder photos en dan portfolio

je mag altijd commentaar achter laten in mijn guestbook
Oud 19-09-2004, 13:27
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik snap die mensen niet die zonodig elke kunstvorm willen beoefenen. je kan het ook overdrijven.

ik doe aan fotografie en muziek en verder kan ik lekker helemaal niks. toen ik teenage angst was schreef ik ook nog wel maar dat heb ik op een gegeven moment opgegeven omdat ik ik steeds kritischer en perfectionistischer werd en alles crap begon te vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:00
JJ13
JJ13 is offline
ik ben niet zo artistiek, maar ik hou wel van tekenen, dus oefen daar wel mee.
Oud 19-09-2004, 15:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik maak muziek en heel af en toe poog ik wat popart te maken of na te maken.
Oud 19-09-2004, 15:04
Glory
Glory is offline
Ik doe arti op de hku en ik kan alles op mijn eigen manier
Oud 19-09-2004, 15:14
Verwijderd
ik ben alles behalve artistiek, ik kan absoluut geen foto's maken en tekenen en schilderen gaat ook niet goed af. en kunst zelf vind ik ook totaal niet boeiend, ik weet ook niet hoe t komt.
ckv en bv vond ik daarintegen wel leuk omdat ik er plezier in heb om bezig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:17
Gadje
Gadje is offline
ik ben redelijk creatief, maar t komt nooit tot uiting want ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor, tenzij voor het vak tekenen
en kunstgeschiedenis vind ik wel helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:50
JULIUS
JULIUS is offline
ja ik vind Art leuker dan Kunst

ik ben artiii op mn eigen manier , zoals zovelen hier.
ik hou van literatuur ,beeldende kunst , musea en mode.
klaar.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:59
Verwijderd
Ik heb wel een goed inzicht op grafisch. gebied qua lay-outs, typografie, kleurgebruik, fotografie. Hou ik me wel mee bezig.

Ik kan redelijk drummen en zit in een bandje, net als al mn bandgenoten puur om alles eruit te kunnen knallen. Maar dat begint ook pas net weer te lopen.
Qua electronische muziek ben ik een beginner, ben een paar maanden wel aan het kutten nu.

Zeker geen kunstenaar dus, helaas . Maar ik neem wel een artistieke invloed mee.

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 17:03.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:12
Breg
Breg is offline
ik ben een rampzalige tekenaar/schilder. Als ik kunstig bezig ben, doe ik dat door te schrijven, dan schrijf ik van alles en nog wat. Korte verhalen, non-fictie, artikelen, en tussendoor een verhaal dat zo lang is, dat het bijna een boek is. En soms doe ik ook wat fotografie, maar daar ben ik nog redelijk hopeloos in.
Oud 19-09-2004, 17:34
Verwijderd
Tja doe grafische opleiding en heb veel stage gelopen bij reclame bureaus, daar kreeg ik wel te horen van art directors dat ik talent had en het wel zou kunnen maken.
Maar zelf weet ik niet of dat zo is. Ik vind ontwerpen best leuk, maar wek op een bureau lijkt me dan weer niks.
Thuis doe ik er weinig aan. Ben veel te lui, en heb eigenlijk totaal de ruimte niet om te schilderen of groot te werken. Meestal maak ik wat op de computer of gewoon een dummy.
Creatief, ben ik wel, maar moet mezelf veel meer ontwikkelen. Ben ik al mee bezig door extra klassen te nemen op school, en heel mischien ga ik naar de academie als ze me willen.

Opvoeding is totaal niet creatief of cultuurrijk. Mn ouders hebben geen greintje interesse in cultuur, houden meer van voetbal en oprah. Ik zelf ben altijd wel creatief bezig geweest (magazines maken en die in mensen hun brievenbus dumpen, gewoon tekenen) en wist al vroeg dat ik iets daarmee wilde. Mn ouders steun(d)en me totaal niet in mijn keuze en zouden me het liefst gewoon ergens in een winkel zien staan (omdat je daar bijna altijd wel werk in kan vinden en ze vinden werk hebben belangrijker dan leuk werk hebben). MAar ikz et door en het boeit me nu ook weinig meer.
oke ik dwaal af. Creatieve lifestyle, mwa valt nu eigenlijk wel mee, maar ik zie mezelf later niet een niet-creatieve lifestyle hebben.

oke.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 17:52
Verwijderd
ik zou best wat artistieker willen zijn,maa rik heb er geen tijd voor
ik teken af en toe weleens wat,maar dat is niet echt noemenswaardig,ik kan best aardig dichten,maar daar schaam ik me voor
verder zou ik graag meer met fotografie bezig zijn,maar met een webcam kom je niet zo ver
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:04
Appelblauw
Appelblauw is offline
Ik zou graag aan fotografie doen,maar aangezien ik geen digitaal fototoestel in mijn handen krijg,doe ik er niet aan.
Soms schrijf ik wel eens iets,wat er in me opkomt,zeker geen 'autobiografische gedichtjes' meer die ik vroeger maakte.
Dit jaar moet ik een cultuurmap maken voor school,dus dat wordt veel toneelstukken en musea bekijken en ik heb er zin in.
Tekenen en zingen kan ik helaas niet.
Oud 20-09-2004, 19:13
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 19-09-2004 @ 13:06 :
gezien mijn opleiding kan ik wel zeggen redelijk artistiek te zijn. ik doe 1e grds docentenopleiding beelende kunst en vormgeving aan de hka.
same here zon beetje, alleen dan ongegradeerde docentenopleiding. wist niet eens dat er nog 1ste graads waren, dacht dat dat gelijk getrokken was...

ik doe veel met video en fotografie en hou van net jatwerk en vervolgens goed omknuteselen naar mijn eigen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:33
rodina
rodina is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 19-09-2004 @ 13:06 :
ik vind dat ik goed kan tekenen / schilderen. ik moet wel artistiek zijn, anders zou ik de opleiding niet overleven. ik moet veel naar mmusea's .
ik ook, alleen dan op de ahk.
Sterkste vlakken zijn tekenen, hoewel ik 3d ook enorm leuk vind, 2d ligt me beter.
Kleding maken vind ik ook nog steeds leuk, hoewel het er eigenlijk nooit meer van komt, behalve ideetjes op papier zetten, dingen slopen om vervolgens nooit meer af te maken, en wat dingetjes te versieren en op te knappen.
Meubeltjes op knappen vind ik ook leuk, ook vaak uit pure noodzaak ivbm budget, maar oude troep met een mooi nieuw kleurtje is vaak leuker dan iets nieuws van de ikea of noem maar op.
Ben gek op kettinkjes maken, ben nou bezig met een choker, of hoe dat heten mag, maar aangezien het te ingewikkeld wordt ligt dat ook al even stil.
Musea, cultureel verantwoorde dingen vind ik ook allemaal leuk.
Dus ja ik vind mezelf wel artistiek, en mn lifestyle daarmee ook.
Oud 20-09-2004, 19:38
actueel
actueel is offline
- Schrijf op muren (tek niet )
- Maak websites
- Photoshop, Illustrator verslaafde
- Stencil Kleding
- Dj Hiphop aan elkaar.
- Poep elke dag een mooie drol

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:39
Ragnar
Ragnar is offline
- Ik maak muziek.
- Ik teken.
- Ik photoshop.
- Ik bezoek vrij veel concerten en tentoonstellingen.
Oud 20-09-2004, 19:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-09-2004 @ 20:39 :
- Ik maak muziek. (basgitaar und digitaal)
- Ik teken.
- Ik photoshop.
- Ik bezoek vrij veel concerten en tentoonstellingen.
Oud 20-09-2004, 20:42
Jules
Jules is offline
Ik doodle mijn hele collegeblok onder en ik heb goedkope doeken van de Action en ik ga morgen acrylverf kopen, maar eigenlijk begin ik alleen maar met dingen, maak het nooit af en in principe ziet het er ook nooit echt leuk uit maar ik vind het wel leuk om bezig te zijn. Vind het wel jammer dat ik niet wat meer talent heb
Oud 20-09-2004, 21:37
jooran
jooran is offline
hmm nou ik ben dan ook wel redelijk artistieke.. doe grafische vormgeving aan de willem de kooinig acedemie in rotterdam.. nog eerste jaars.. maar heb al een opdracht binnen. Tekeningen maken voor kindergedichten.. was erg leuk.. en betaald
Oud 20-09-2004, 21:51
actueel
actueel is offline
Citaat:
takuji schreef op 20-09-2004 @ 22:37 :
hmm nou ik ben dan ook wel redelijk artistieke.. doe grafische vormgeving aan de willem de kooinig acedemie in rotterdam.. nog eerste jaars.. maar heb al een opdracht binnen. Tekeningen maken voor kindergedichten.. was erg leuk.. en betaald

Ik heb drie jaar grafische vormgeving af gemaakt (in zwolle)
en doe nu 'pop en media' in leeuwarden
Oud 20-09-2004, 21:54
jooran
jooran is offline
Citaat:
actueel schreef op 20-09-2004 @ 22:51 :

Ik heb drie jaar grafische vormgeving af gemaakt (in zwolle)
en doe nu 'pop en media' in leeuwarden
in 3 jaar? kan dat? hbo he..?!
Oud 20-09-2004, 21:54
Verwijderd
Ik zing in een band, en binnenkort ook mondharmonica drbij, wat ik dus net aan het leren ben. Verder teken ik zo nu en dan, en ga ik naar de Open Studio (mediaopleiding)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 20-09-2004 @ 22:54 :
Ik zing in een band, en binnenkort ook mondharmonica drbij, wat ik dus net aan het leren ben. Verder teken ik zo nu en dan, en ga ik naar de Open Studio (mediaopleiding)
mondharmonica 000000000wnt
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 22:11
actueel
actueel is offline
Citaat:
takuji schreef op 20-09-2004 @ 22:54 :
in 3 jaar? kan dat? hbo he..?!
neej joh MBO... (laaag, maar wel al twee jaar werk ervaring bij een groot bedrijf)
Oud 20-09-2004, 22:15
Verwijderd
Ik ben best wel creatief en sta bij beeldende vorming bekend als het persoon die als ze iets gaafs in haar hoofd heeft het uitvoerd en dat het dan ook negen van de tien keer word zoals ik dat wil. En ja, daar ben ik best wel trots op, mag je gerust weten.

Ik schilder wel eens thuis, schrijf korte stukjes (columnachtigedingentjes), teken veel (ook tijdens lessen), maak veel dingen zelf voor op mijn kamer, zoals onder andere mijn grootste trots, oma's kastje, eerst saai bruin, nu zo:

Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 00:14
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 20-09-2004 @ 20:39 :
- Ik maak muziek.
- Ik teken.
- Ik bezoek vrij veel concerten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 00:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik vind remsproene in m'n onderbreoek artistiek, ik maak er figuur tjes mee.
Oud 21-09-2004, 00:48
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 21-09-2004 @ 01:30 :
ik vind remsproene in m'n onderbreoek artistiek, ik maak er figuur tjes mee.
jezus sjoerd je moet wel erg wasted zijn wil je zulke lame ass onzin uitbrengen

hier ga maar ff lachen:

poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies poep kak pies

dit vind ik dan weer artistiek
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 08:54
Anteverta
Anteverta is offline
Ik zou willen dat ik artistiek was..
ik heb wel vaak ideeen, maar ik doe er nooit wat mee. Ik neem er de tijd niet voor. Terwijl ik op de middelbare school ckv echt geweldig vond en best mooie dingen maakte.
nou ja, als ik wat meer tijd heb ga ik wel weer wat doen

oh wacht, ik ben wel kunstzinnig. Ik heb hier een boek liggen met verhaaltjes enzo (soort dagboek) wat ik helemaal onderkladder, is ook best creatief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten