Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
I ben het hartgrondig eens met mijn voorgangers. Maar om je niet af te laten gaan, heb ik maar hier en daar iets verbeterd. Overigens is dat zeker niet bij alles gelukt, niet in de minste plaats doordat ik je engels gewoonweg niet begrijp... en mijn Engels is wel uitstekend.
Citaat:
|
![]() |
|
Het is niet van mij, het is van een vriendin van mij, ze vroeg of ik het wilde plaatsen omdat ze zelf geen profiel hier heeft...
en tsjaa...ik vind het ook niet zo geweldig hoor...de fouten..haha dat klopt xxx Anki ( Ik blijf gewoon bij ons vertrouwde taaltje ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic; Het verhaal zit vol grammaticale fouten, ga die eerst maar eens verbeteren..
|
ALS dat al zo is, waarom zei je dat dan niet meteen?
Vind niet dat je de ik-vorm mag gebruiken als je het plaatst voor een ander... (en alluman, dank, het was leesbaar en begrijpbaar!) Charlotte Anki, je maakt jezelf er niet geloofwaardiger op zo, hoe erg je misschien de waarheid ook zult spreken....
||
Citaat:
![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
![]() |
Zo slecht vind ik het helemaal niet hoor. Als de foutjes eruit zijn, vind ik het best een redelijke tekst.
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe oud je bent. Maar ik heb vroeger ook tig van zulk soort zinnetjes gemaakt, maar dan niet in een verhaal ofzo maar gewoon apart, toen ik nog stoere msnnamen wilde
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ben je 12, 12, 14 jaar of jonger : goed verhaal joh !
dit alleen lezen als je ouder bent, zeg een jaar of 18 : hou-te-rig verhaaltje je engels is niet echt goed vreemde woordkeus ronduit foutieve grammatica, aangevuld met lastig leesbare zinnen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat het probleem vooral in de kennis van het Engels zit. Als dat wat beter zou zijn, waren de woorden, de grammatica en het ritme waarschijnlijk vanzelf ook beter.
|
![]() |
|
oh my god (dat betekent oh mijn god)
volgens mij heb jij gewoon een tekst in het nederlands geschreven en toen het woordenboek erbij gepakt en het in het engels vertaalt. slechter kan haast niet. ik heb een ander verhaal van je gelezen in het nederlands, en dat vond ik al niet geweldig, maar dit slaat echt alles. Ik zou die vriendin van jou (of bedoel je je tweede persoonlijkheid), een bijles Engels aanraden. ik heb nog een tip voor je ik zou je "leuke" verhaaltjes thuis in een schrift schrijven en dat aan niemand laten lezen want blijkbaar kan jij niet tegen kritiek. nogal slap van je dat je de schuld op je tweede persoonlijkheid afschuift
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Einde relatie Yves23 | 38 | 19-08-2007 18:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
is dit wat ? MeRuwan | 12 | 23-06-2004 07:14 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Muziek |
Je favorite songtekst Vämpiria_Moon | 113 | 02-04-2003 20:32 |