Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
225 min en 450 sms-jes zo uit mijn hoofd. Maar inderdaad je broertje lult maar wat... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tijdelijk ook nog een actie erbij, de eerste 3 maanden 100 belminuten of 200 sms-jes gratis. En wanneer je het via de website van hi aanschaft krijg je bij een 1 jarig abonnement 50 euro terug en bij een 2 jarig abonnement 100. Het nadeel hiervan is wel dat de keuze qua toestellen zeer beperkt is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De Hi profile abonnementen zijn binnen de bundel erg voordelig, let wel op dat je buiten de bundel 24 cent per belminuut en 12 cent per bericht betaald. Vooral dat bellen is vrij prijzig, maar ja Vodafone is nog duurder. T-Mobile en Telfort zijn wel goedkoper, maar het netwerk is dan ook iets minder. Orange is zelf binnen de bundel (naar mobiel) duur, dus lijkt me uberhaupt geen optie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Orange Free 30 voor dacht 20cent per minute = 30/0,2=150 min
||
Citaat:
Nu heb ik orange en ik heb in de collegezaal geen bereik en een paar weken terug in een k*tdorpje in Overijssel. Verder ook nog nooit last gehad van het bereik. Ik ben niet echt tevreden over de services van Orange, maar één ding vind ik wel heel belangrijk: je mag er je geld wat je over hebt van de ene maand meenemen naar de volgende maand. Als ik me niet vergis ben je het geld bij andere providers kwijt als je het niet hebt opgemaakt die maand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb al een gratis Marco Borsato cd van ze gehad en ze sturen met elke keer informatie over bijv. op vakantie gaan met je mobiel
||
Citaat:
Maar ik ben niet te spreken over Orange aangezien ik een aantal keer zomaar beltegoed ben kwijt geraakt waar zij (goh verrassing) niks van weten. Op internet bleken meer van dergelijke ervaringen te staan met Orange. Vanaf het moment dat ik bij de klantenservice aangaf op m'n geld te letten is het nooit meer gebeurd... Ik vertrouw het niet echt. Als T-mobile ook de gelegenheid geeft om je geld mee te nemen naar de volgende maand, dan zou ik voor T-mobile gaan.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
het kan nog veel goedkoper; ik betaal 0 euro voor een orange free 20 (www.telecomvergelijker.nl)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ Energie, gsmbox.nl??
||
![]() |
Citaat:
Orange is duur naar mobiel (bij een free 20, 28 cent per minuut, scheelt 1 cent met prepaid) Hi profile abonnementen zijn binnen de bundel erg aantrekkelijk en zelfs bij een Hi 15 kun je nog redelijk leuke telefoontjes krijgen. Buiten de bundel is Hi echter wel 24 cent per minuut. Ga anders naar een paar winkels waar ze meerdere profiders aanbieden (dus geen orange of vodafone winkel) en laat hen uitleggen wat volgens hen voor jou het voordeligst is. Na een winkel of 2 / 3 heb je wel een aardig beeld denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij KPN is het hi profile abonnement veruit het voordeligst. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik weet heel goed waar ik het over heb
||
![]() |
Citaat:
Welke idioot neemt er nou een een kpn mobiel plus abo.... |
![]() |
||
Citaat:
|
nope eerst je abonnement uitzitten of afkopen
ik weet trouwens niet wat je moet bijbetalen, maar hier is ie incl. abo 26 euro per maand
Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 20:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op deze site staat ook wel veel info over verschillende abonnementen.
Ik ben zelf ook beetje aan t rondkijken en denk dat ik zeker een hi abonnement neem, vooral handig dat sms al in het abonnement zit.
|||
![]() |
Citaat:
Sms'en altijd 22 cent, bij een free 30 betaal je naar mobiel 22 cent per minuut, dat is maar 2 cent minder dan je bij KPN buiten de bundel betaalt... Voor hetzelfde geld kun je dus een aanmerkelijk beter bereik krijgen (dan heb ik het niet over grote steden, daar ontloopt het elkaar nauwelijks, maar over dorpjes, bossen enz.) Het enige voordeel van Orange is dat vanuit het buitenland bellen / sms'en en in het buitenland gebeld worden bij de bundel inzit en alles onbeperkt geldig is. (Het nut van het laatste ontgaat me nog een beetje, want wanneer je het goed doet hou je misschien een paar minuten over naar mijn idee). Naar mijn weten kun je bij Orange 3 maanden voordat je contract afloopt weer verlengen. Weet het niet helemaal zeker, want verkoop niet zo vaak Orange. Ben er geen fan van zoals je merkt. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan is het dus wel handig als ik dat geld gewoon onbeperkt mee mag nemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Mobiel-advies gevraagd WolterB | 36 | 26-09-2015 17:11 | |
Software & Hardware |
Kan je prepaid sms kopen naast abonnement? Verwijderd | 4 | 22-03-2012 20:06 | |
De Kantine |
Abonnementen Tom538 | 2 | 11-01-2011 10:45 | |
Werk, Geld & Recht |
nummerdeportatie, nummer word niet overgezet light fighter | 17 | 11-06-2008 18:30 | |
Software & Hardware |
Geheugenkaart mobieltje niet toegankelijk via bluetooth nienie | 3 | 03-07-2006 22:29 | |
Software & Hardware |
[GSM] Abonnement verlengen.... drama??? en welke toestel dan wel? G.T.C. | 8 | 17-05-2006 17:22 |