Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat je hem al mist als je vijf minuten geleden afscheid hebt genomen, dat je hem indeeld onder een andere categorie als alle andere mensen, dat je het niet kan uitstaan als iemand hem pijn doet, dat je sneller jaloers wordt, dat je smelt bij zijn aanblik, dat er een tintelend gevoel door je vingers gaat als je telefoon bliept of als je zijn naam in je mailbox ziet staan..
Hahaha dat is eigenlijk best veel ![]()
|
ik krijg een glimlach op mn gezicht als ik aan m denk... Krijg dan ook meteen zo'n gek gevoel in mn buik... hihi
En telkens die blijdschap als ik weer een lief mailtjuh van m in mn email heb staan of sms in foon. Zijn zo veel dingen die ik doe. Ik kan echt lang voor me uit staren en alleen aan hem denken en dan helemaal vergeten waar ik eigenlijk mee bezig was, maar dat kan me dan ook niet veel schelen, omdat ik alleen bij mn vriend wil zijn. *sigh* *wil nu bij vriendjuh zijn!*
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat je elke keer als je zijn voornaam ergens hoort opschrikt en weer dat gevoel in je maag krijgt totdat je beseft dat het over iemand anders met dezelfde voornaam gaat
|
![]() |
HMZ.......´s ochtends en ´s avonds gewoon niks eten door het ontiegelijk vage gevoel in mn maag, als ik hem zag hem gewoon alleen maar aankijken en denken...HIJ IS HET!!!
EN hmz.....niet slapen, alleen maar blij en toen het uit was.....huilen en idd....niet slapen en telkens aan hem denken NU NOG STEEDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!..... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
op m'n ex was ik zo verliefd dat ik er gestoord van werd
![]() nu ben ik zo verliefd dat ik 's ochtends als ik wakker word meteen aan hem denk... dat ik nooit afscheid van 'm kan nemen als ik 's avonds weg moet (en hij ook niet van mij, waardoor ik telkens weer blijf slapen) dat de tijd zo fucking snel gaat als we bij elkaar zijn.... je ligt "ff" in elkaars armen en er blijkt 1,5 uur voorbij te zijn opeens!! ![]() en dat ik constant bang ben hem kwijt te raken ![]() (ja ik word nooit gelukkig van verliefd zijn... ![]() ik denk steeds "hij is de liefste jongen van de wereld, zó eerlijk, goeiig, geduldig, attent, aardig, knap, perfect..." zo'n jongen verdien ik toch niet.....wat moet hij nou met mij..? ![]() |
![]() |
|
![]() |
jaah precies...dat bang zijn om hem kwijt te raken heb ikook..
maar me moeder zegt dat dat bij het verliefd zijn hoort... Ik ben zo ontzettend gek van die jongen, ik denk echt de hele tijd aan hem, en oow jah..di was leuk: eerst was ik aan het werk achter de kassa, en ik rook ineens "zijn" geurtje,en ik gelijk helemaal om me heen kijken of ie ergens was, en kriebels in me buik!!!! wow! tsjaa echte liefde... ![]()
|
ja.........heb ik nu!!!!
bij alle gedichten die ik schrijf aan hem denk, bij heeeel veel nummers van Metallica, zn smsjes + brief uit je hoofd kennen.... Heeeeeerlijk om verliefd te zijn... *zwijmel*
|
![]() |
Ja, dat heb ik nu!
![]() Ik ben zo verliefd dat ik 's ochtends als ik wakker word meteen aan hem denk enzo! En ik kan ook nooit afscheid van hem nemen als ie weer naar huis moet. Hij komt door mij dus eigenlijk altijd te laat thuis, gelukkig doen zijn ouders er niet moeilijk over! En de tijd met hem gaat altijd zooo snel! Als ik een uur op hem moet wachten lijkt dat wel 2 uur en als ie hier is gaat het zo snel! Dan denk ik dat ie er pas een half uurtje is en dan is er ondertussen al zeker een uur voorbij! Heel irritant en kut! En wat Alicia Silverstone ook al zei: Ik ben ook steeds bang om hem kwijt te raken! Ik wil zo graag dat ie voor altijd bij me blijft dat ik me af en toe nog alleen maar zorgen maak dat ie een ander vindt of wat dan ook! Maar hij zegt en doet dan precies de goeie dingen en dan maak ik me niet meer zo'n zorgen! ![]() Ik zit ook gewoon elk moment van de dag op een smsje te wachten, of dat ie belt of op msn komt! Kan gewoon echt aan nix anders meer denken! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja.. mn huidige vrienind.. mn hart sloeg/slaat over.. hartkloppingen dus... slaaptekort.. huilen als je sonchtend vroeg op sgool de eerste daar bent en op n uitgestorven schoolplein naar zonsopgang staat te kijken.. met tuiten... ik kweam wel net uit een moeilijke periode waar zij zeg maar de sleutel van was...
extreem geluk... en stilll.... khou vandr... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Najah dat werd ook wel tijd... De eerste 6 maanden ofzo was ik toch niet echt gek op hem! *schaamt zich daarvoor* Maar nu staat er niets of niemand meer tussen ons en gaat alles goed! ![]() Maar hoe issie met je? Moet je snel maar weer ff spreken op msn! ![]() *kiss* |
![]() |
|
ik heb heel vaak dat ik allemaal dingen in mijn hoofd heb om haar gelukkig te maken, maar als ze dan bij me is ben ik het allemaal vergeten en denk ik alleen maar aan haar armen.
|
![]() |
|
ik wil hem altijd zien en als ik hem zie wil ik hem helemaal dood knuffelen en kan ik zo zuchten omdat ik hem zo mooi en leuk en lief en en en vind en dat we zo lekker tegen elkaar aankruipen en dat je wilt dat dat moment dan nooit meer over gaat en dat ik alles met hem wil delen en en en *zucht* *is verliefd*
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gisteren hebek het nadat het 3 dagen uit was geweest trug aangemaakt met me vriend ![]() ![]() ![]() maar, op datzelfde moment waren zijn ouders in de buurt; ik had deze nog nooit gezien ofzo, en we gaan der eventjes naartoe..... gisteravond kom ik thuis en ik besef:..oei, 'k heb geen woord gezegd, 'k heb nog niet eens dag of hallo ofzo gezegd ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
bij mijn eerste liefde, maar nu kan ik zeggen dat dat ab-so-luut niet gezond is. Beetje geobsedeerd, plus het feit dat ik wist dat het niet lang zou duren ( voelde me tijdens de relatie al zeer onzeker, en het werd door hem steeds meer)
Nu slaap ik nog niet bij mijn vriend, amar ik droom dat ik heel de nacht naa rhem kijk. Hij slaapt dan niet, amar kijkt mij ook aan met zijn grote blauwe kijkerd... en het blijft niet bij kijken maar het denken aan mijn vriend consumeer tmijn dag niet. Ik heb veel vertrouwen in hem, tuurlijk ben beetje onzeker, maar hij zal me heus niet in de steek laten, een stel kopzorgen minder dus ik denk alleen aan de mooie dingen ![]() |
![]() |
|
![]() |
*zucht*...ja, zo te zien heb ik het ook weer zwaar te pakken...HEERLIJK!! Ik wil er nog wel een paar dingetjes aan toevoegen:
- als ik verliefd ben, en zeker als ik weet dat deze liefde ook wederzijds is, interesseren die kleine dingetjes waar ik me voorheen druk en kwaad om maakte niet meer. Als iemand die ik niet zo heel goed kende me uitschold voor weet-ik-veel-wat, dan boeit dat me opeens niet meer. DAT IS ECHT FIJN!! - En ik ben vorige maand begonnen met 'lijnen', maar dat wilde niet echt lukken want die chips was veeeeel te lekker. Nu word ik kotsmisselijk alleen al als ik één chipje/patatje zie. - Ik heb energie voor 10. Ik heb vandaag bv. 3 km hard gelopen, zonder moeite. - Ik heb de hele dag het gevoel dat ik zenuwachtig ben, en mn hardslag veeel te hoog is voor een gezond mens... ![]() leuk he??!!!! verlieft zijn...*zucht* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex wil me terug theycallmes | 20 | 11-03-2016 07:05 | |
Liefde & Relatie |
Respect Verwijderd | 8 | 08-10-2012 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs | 498 | 24-10-2006 10:19 | |
Liefde & Relatie |
houden van ? Savagé | 10 | 23-02-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Ooit zo verliefd geweest? Rosie | 60 | 11-06-2002 18:15 |