Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 15:29
stefanietje
stefanietje is offline
aan niks anders kan denken...dat je weet dat je hem savonds ziet, maar dat je dan wil dat ie er NU al is...dat je als je bij hem slaapt..je uren naar hem kan kijken???

ikke wel...vertel nog eens van die dingen die je hebt als je verliefd bet??
Oud 18-02-2002, 15:30
miro
miro is offline
Khad het op het begin bij mn exvriend dat ik echt niet kon wachten om hem te zien en hem al miste als ie 3 seconden de deur uit was. (hoe triest). Kben ook een keertje zo verliefd geweest dat ik alleen aan die jongen kon denken en daardoor ook niet kon slapen ik kwam gewoon slaap te kort (even triest).
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:33
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
miro schreef:
Khad het op het begin bij mn exvriend dat ik echt niet kon wachten om hem te zien en hem al miste als ie 3 seconden de deur uit was. (hoe triest). Kben ook een keertje zo verliefd geweest dat ik alleen aan die jongen kon denken en daardoor ook niet kon slapen ik kwam gewoon slaap te kort (even triest).

dat heb ik ook...denk ik de hele nacht aan hem...met me discman op.,..en van die zwijmelliedjes...ik kan ook uren naar zijn foto kijken...
Oud 18-02-2002, 16:43
Psychoot
Psychoot is offline
Yup hetzelfde, maar als je elkaar dan weer ziet is het des te leuker. Ook vaak dat ik niet kan slapen.... kwil en moet wel slapen maar dan lukt het gewoon niet.
Oud 18-02-2002, 16:51
DarkCat
DarkCat is offline
Dat je hem al mist als je vijf minuten geleden afscheid hebt genomen, dat je hem indeeld onder een andere categorie als alle andere mensen, dat je het niet kan uitstaan als iemand hem pijn doet, dat je sneller jaloers wordt, dat je smelt bij zijn aanblik, dat er een tintelend gevoel door je vingers gaat als je telefoon bliept of als je zijn naam in je mailbox ziet staan..

Hahaha dat is eigenlijk best veel
Oud 18-02-2002, 16:55
miro
miro is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
dat er een tintelend gevoel door je vingers gaat als je telefoon bliept of als je zijn naam in je mailbox ziet staan..

haha die was ik nog vergeten, heeel herkenbaar!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 17:09
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik krijg een glimlach op mn gezicht als ik aan m denk... Krijg dan ook meteen zo'n gek gevoel in mn buik... hihi

En telkens die blijdschap als ik weer een lief mailtjuh van m in mn email heb staan of sms in foon.

Zijn zo veel dingen die ik doe. Ik kan echt lang voor me uit staren en alleen aan hem denken en dan helemaal vergeten waar ik eigenlijk mee bezig was, maar dat kan me dan ook niet veel schelen, omdat ik alleen bij mn vriend wil zijn. *sigh* *wil nu bij vriendjuh zijn!*
Oud 18-02-2002, 17:28
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Dat herken ik zeker en als je hem dan zoent dat het net zo spannend in je buik voelt als toen je dat de eerste keer met hem deed
Oud 18-02-2002, 17:34
choky
choky is offline
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
Dat herken ik zeker en als je hem dan zoent dat het net zo spannend in je buik voelt als toen je dat de eerste keer met hem deed
idd
en dat je elke keer als je zijn voornaam ergens hoort opschrikt en weer dat gevoel in je maag krijgt
totdat je beseft dat het over iemand anders met dezelfde voornaam gaat

Oud 18-02-2002, 19:52
The Bachelor
The Bachelor is offline
het is allemaal zo herkenbaar, en ik heb ook echt helemaal nix meer toe te voegen
Oud 18-02-2002, 20:24
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
HMZ.......´s ochtends en ´s avonds gewoon niks eten door het ontiegelijk vage gevoel in mn maag, als ik hem zag hem gewoon alleen maar aankijken en denken...HIJ IS HET!!!
EN hmz.....niet slapen, alleen maar blij en toen het uit was.....huilen en idd....niet slapen en telkens aan hem denken

NU NOG STEEDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....

Oud 18-02-2002, 21:46
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
I have it all

vooral t missen alstie net weg is..en door een lief smsje of mailtje de hele dag met een smile op je gezicht lopen
En kijken hoe die ligt te slapen
Oud 19-02-2002, 13:41
Verwijderd
op m'n ex was ik zo verliefd dat ik er gestoord van werd

nu ben ik zo verliefd dat ik 's ochtends als ik wakker word meteen aan hem denk...

dat ik nooit afscheid van 'm kan nemen als ik 's avonds weg moet (en hij ook niet van mij, waardoor ik telkens weer blijf slapen)

dat de tijd zo fucking snel gaat als we bij elkaar zijn....
je ligt "ff" in elkaars armen en er blijkt 1,5 uur voorbij te zijn opeens!!

en dat ik constant bang ben hem kwijt te raken
(ja ik word nooit gelukkig van verliefd zijn... )
ik denk steeds "hij is de liefste jongen van de wereld, zó eerlijk, goeiig, geduldig, attent, aardig, knap, perfect..." zo'n jongen verdien ik toch niet.....wat moet hij nou met mij..?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 13:45
stefanietje
stefanietje is offline
jaah precies...dat bang zijn om hem kwijt te raken heb ikook..

maar me moeder zegt dat dat bij het verliefd zijn hoort...

Ik ben zo ontzettend gek van die jongen, ik denk echt de hele tijd aan hem, en oow jah..di was leuk:

eerst was ik aan het werk achter de kassa, en ik rook ineens "zijn" geurtje,en ik gelijk helemaal om me heen kijken of ie ergens was, en kriebels in me buik!!!! wow!

tsjaa echte liefde...
Oud 19-02-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
stefanietje schreef:
aan niks anders kan denken...dat je weet dat je hem savonds ziet, maar dat je dan wil dat ie er NU al is...dat je als je bij hem slaapt..je uren naar hem kan kijken???
JA
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 17:31
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja heb ik nu ook...
alleen denk ik dat mijn vriend niet meer zo over mij denkt...

Oud 19-02-2002, 19:34
droomkoningin
droomkoningin is offline
ja.........heb ik nu!!!!
bij alle gedichten die ik schrijf aan hem denk, bij heeeel veel nummers van Metallica, zn smsjes + brief uit je hoofd kennen....
Heeeeeerlijk om verliefd te zijn...
*zwijmel*
Oud 19-02-2002, 19:47
Semele
Semele is offline
En dat je schrikt als de telefoon gaat, dat je zenuwachtig bent als je naar zijn huis toe fietst, dat je voor het raam staat te wachten als je weet dat hij komt, dat je je niet kunt concentreren als hij in de buurt is...

dat je gewoon verschrikkelijk verliefd bent!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:10
Piccola
Piccola is offline
Ja, dat heb ik nu! Ben echt heel erg verliefd!
Ik ben zo verliefd dat ik 's ochtends als ik wakker word meteen aan hem denk enzo!
En ik kan ook nooit afscheid van hem nemen als ie weer naar huis moet. Hij komt door mij dus eigenlijk altijd te laat thuis, gelukkig doen zijn ouders er niet moeilijk over! En de tijd met hem gaat altijd zooo snel! Als ik een uur op hem moet wachten lijkt dat wel 2 uur en als ie hier is gaat het zo snel! Dan denk ik dat ie er pas een half uurtje is en dan is er ondertussen al zeker een uur voorbij! Heel irritant en kut!
En wat Alicia Silverstone ook al zei: Ik ben ook steeds bang om hem kwijt te raken! Ik wil zo graag dat ie voor altijd bij me blijft dat ik me af en toe nog alleen maar zorgen maak dat ie een ander vindt of wat dan ook! Maar hij zegt en doet dan precies de goeie dingen en dan maak ik me niet meer zo'n zorgen!
Ik zit ook gewoon elk moment van de dag op een smsje te wachten, of dat ie belt of op msn komt!
Kan gewoon echt aan nix anders meer denken!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 15:09
the_conquer
the_conquer is offline
Ik heb het inderdaad meegemaakt. Maar ja zij maakte het uit
Oud 20-02-2002, 15:12
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Ik heb het inderdaad meegemaakt. Maar ja zij maakte het uit
das lullig....
Oud 20-02-2002, 15:15
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Aaah, wat schattug echt lief hoe jij zo verliefd op je vriend bent, echt leuk voor je meisj
Oud 21-02-2002, 14:21
ConnX
ConnX is offline
Ja.. mn huidige vrienind.. mn hart sloeg/slaat over.. hartkloppingen dus... slaaptekort.. huilen als je sonchtend vroeg op sgool de eerste daar bent en op n uitgestorven schoolplein naar zonsopgang staat te kijken.. met tuiten... ik kweam wel net uit een moeilijke periode waar zij zeg maar de sleutel van was...

extreem geluk...

en stilll....

khou vandr...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 14:26
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Aaah, wat schattug echt lief hoe jij zo verliefd op je vriend bent, echt leuk voor je meisj

Najah dat werd ook wel tijd... De eerste 6 maanden ofzo was ik toch niet echt gek op hem! *schaamt zich daarvoor* Maar nu staat er niets of niemand meer tussen ons en gaat alles goed!
Maar hoe issie met je? Moet je snel maar weer ff spreken op msn!
*kiss*

Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:36
bracelance
bracelance is offline
ik heb heel vaak dat ik allemaal dingen in mijn hoofd heb om haar gelukkig te maken, maar als ze dan bij me is ben ik het allemaal vergeten en denk ik alleen maar aan haar armen.
Oud 21-02-2002, 18:11
Verwijderd
Jah!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:38
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ja en dat vinnik eiglijk helemaal nie zo leuk... maar ja wat doe je dr aan he
Oud 22-02-2002, 08:11
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
als ik zie dat hij me belt dan wordt ik hartstikke zenuwachtig, ook als ik ene gemist gesprek van hem heb
en elke keer als ik hem weer zie, zordt ik weer superverliefd........
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 19:08
Druppel
Druppel is offline
ik wil hem altijd zien en als ik hem zie wil ik hem helemaal dood knuffelen en kan ik zo zuchten omdat ik hem zo mooi en leuk en lief en en en vind en dat we zo lekker tegen elkaar aankruipen en dat je wilt dat dat moment dan nooit meer over gaat en dat ik alles met hem wil delen en en en *zucht* *is verliefd*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:58
Cato328
Cato328 is offline
Jah, wel vaker. Wat dacht je van: Tegen vanalles aanlopen omdat je er met je kop niet bij bent.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:16
Verwijderd
Ja, zo verliefd ben ik ook wel eens geweest. Dat je idd de hele dag aan niks anders kan denken...ik was 's morgens altijd misselijk erdoor, zo hoog zat het me in de bol...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 19:29
fonske
fonske is offline
Citaat:
Cato328 schreef:
Jah, wel vaker. Wat dacht je van: Tegen vanalles aanlopen omdat je er met je kop niet bij bent.
hihihi, omdat je er met je kop niet bijbent..dat doet me denken aan iets
gisteren hebek het nadat het 3 dagen uit was geweest trug aangemaakt met me vriend
maar, op datzelfde moment waren zijn ouders in de buurt; ik had deze nog nooit gezien ofzo, en we gaan der eventjes naartoe.....
gisteravond kom ik thuis en ik besef:..oei, 'k heb geen woord gezegd, 'k heb nog niet eens dag of hallo ofzo gezegd(wel ens gelache.. 'k vinet wel grappig achterafgezien )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:12
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
bij mijn eerste liefde, maar nu kan ik zeggen dat dat ab-so-luut niet gezond is. Beetje geobsedeerd, plus het feit dat ik wist dat het niet lang zou duren ( voelde me tijdens de relatie al zeer onzeker, en het werd door hem steeds meer)

Nu slaap ik nog niet bij mijn vriend, amar ik droom dat ik heel de nacht naa rhem kijk. Hij slaapt dan niet, amar kijkt mij ook aan met zijn grote blauwe kijkerd...

en het blijft niet bij kijken

maar het denken aan mijn vriend consumeer tmijn dag niet. Ik heb veel vertrouwen in hem, tuurlijk ben beetje onzeker, maar hij zal me heus niet in de steek laten, een stel kopzorgen minder dus

ik denk alleen aan de mooie dingen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 20:22
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ja, ik ben wel ooit zo verliefd geweest ( no comment ).
Oud 24-02-2002, 18:19
dwerg
dwerg is offline
ik heb dat heel veel gehad bij mijn ex vriendje (rickel spikkel) en dan was ik echt dagen afwezig ook opschool enzo dat de leraren gek van mij werden
Oud 24-02-2002, 18:38
E-quesss
E-quesss is offline
*zucht*...ja, zo te zien heb ik het ook weer zwaar te pakken...HEERLIJK!! Ik wil er nog wel een paar dingetjes aan toevoegen:
- als ik verliefd ben, en zeker als ik weet dat deze liefde ook wederzijds is, interesseren die kleine dingetjes waar ik me voorheen druk en kwaad om maakte niet meer. Als iemand die ik niet zo heel goed kende me uitschold voor weet-ik-veel-wat, dan boeit dat me opeens niet meer. DAT IS ECHT FIJN!!

- En ik ben vorige maand begonnen met 'lijnen', maar dat wilde niet echt lukken want die chips was veeeeel te lekker. Nu word ik kotsmisselijk alleen al als ik één chipje/patatje zie.

- Ik heb energie voor 10. Ik heb vandaag bv. 3 km hard gelopen, zonder moeite.

- Ik heb de hele dag het gevoel dat ik zenuwachtig ben, en mn hardslag veeel te hoog is voor een gezond mens...

leuk he??!!!! verlieft zijn...*zucht*
Oud 25-02-2002, 20:30
jenny13
jenny13 is offline
eh haha ja....
alleen nou ja long time ago....
ongeveer alles wat hier boven staat...
waar het op neer komt
ik kan me nergens aan denken als aan hem...
Oud 26-02-2002, 08:58
Verwijderd
als ik echt verliefd ben dan heb ik absoluut geen honger, ik leef van liefde op dat moment
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten