Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 10:14
hannes87
hannes87 is offline
Hallo mensen,
ik heb een beetje een beschamende vraag. mijn penis heeft een afwijking, niet naar links, rechts, maar naar beneden, als hij hard is, staat hij in een bocht van 90graden naar beneden, weet iemand wat dit zou kunnen zijn? mn huisarts kon niet vaststellen wat het nu precies was, maar die man heeft volgens mij nog nooit iets zinnigs gedaan.
kgloof dat ik hier moet zijn voor dit soort vragen of niet? ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen, zoniet, zeg dan maar niets!

alvast bedankt jongens, hannes.
Oud 05-10-2004, 10:22
Gothic
Gothic is offline
het is heel normaal dat ze niet recht omhoog of naar voren of wat dan ook staan...

misschien is hij gewoon zo groot en zwaar dat hij daarom niet omhoog kan staan
Oud 05-10-2004, 11:07
hannes87
hannes87 is offline
ja, maar hij is niet groot en zwaar. hij staat egt 90 graden naar beneden, als ik seks heb met mn vriendin is het soms wel n belemmering, het vergt een heleboel creativiteit om het te laten werken zeg maar. hij doetet wel, maar dit is toch wel vervelend. mn vriendin zit er niet zo mee gloof ik, maar ik ben ook haar eerste zeg maar, maar ik zelf vind het tog wel moeilijk, om niet te zeggen beschamend, want ik kan in principe niet zeggen dattie omhoog staat. over de lengte maak ik me niet zo'n zorgen, daar gaat het niet om, ik ben gewoon gemiddeld zeg maar, maar het gaat om die hoek. maar, bedankt gothic
Oud 05-10-2004, 12:28
oo0oo
oo0oo is offline
Citaat:
hannes87 schreef op 05-10-2004 @ 12:07 :
ja, maar hij is niet groot en zwaar. hij staat egt 90 graden naar beneden, als ik seks heb met mn vriendin is het soms wel n belemmering, het vergt een heleboel creativiteit om het te laten werken zeg maar. [...]
Het is idd heel normaal dat je een loodlijn niet met je lul kunt ijken. Veel mannen hebben er mee te maken en dat is verder niet echt een probleem.

Het is wel een probleem als je niet normaal seks kunt hebben - wat jij hier aangeeft. In dat geval hebben we te maken met de Ziekte van Peyronie. Meer info:

http://www.erectiestoornis.nl/conten...e/peyronie.asp
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Peyronie

Het is verstandig om hiermee naar de arts te gaan. Bespreek met hem de beste oplossing. Voor als je niet naar je dokter durft: bedenk dat niemand een kaarsrechte heeft - ook niet je arts.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:30
MightyDuck
MightyDuck is offline
Wat lange bekkenbodem spier. Daardoor staat je leuter niet zo dicht bij je lichaam als bij iemand met een korte spier. Dat is - waarschijnlijk - de oorzaak.

Als ie verder goed hard is en goed werkt hoef je je to ch nergens druk om te maken
Oud 05-10-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
oo0oo schreef op 05-10-2004 @ 13:28 :
Voor als je niet naar je dokter durft: bedenk dat niemand een kaarsrechte heeft - ook niet je arts.
haha, en dan gaat ie naar de dokter om dat te zeggen, en dan trekt die triomfantelijk zijn broek uit
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 16:16
hannes87
hannes87 is offline
bedankt voor de links die je me hebt gegeven, maar gelukkig heb ik die ziekte niet, want qua "potentieel" gezien hebbik niet bepaald problemen maar thnx voor de serieuze antwoorden, dank!
Oud 05-10-2004, 16:33
oo0oo
oo0oo is offline
Citaat:
hannes87 schreef op 05-10-2004 @ 17:16 :
bedankt voor de links die je me hebt gegeven, maar gelukkig heb ik die ziekte niet, want qua "potentieel" gezien hebbik niet bepaald problemen maar thnx voor de serieuze antwoorden, dank!
Je kunt de 'ziekte' ook hebben zonder de rest van de symptomen. Bottom line is, dat je moeilijk seks kunt hebben - zoals je zelf zegt. Hiervoor kun je een (kleine) operatie ondergaan en die wordt - mits je naar je arts gaat - volgens mij door verschillende verzekeringsmaatschappijen vergoed. Waarom niet, zou ik zeggen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten