Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@nare man: ik heb geen kosten gemaakt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Mijn vriend heeft ooit met z'n hand tussen de deuren gezeten, werd ook betiteld als 'zijn eigen schuld'. ) En op grote stations fluiten ze verder toch altijd? Of deuren fluiten zelf.. Hmm, ik heb nog nooit géén fluit-geluid gehoord in de trein... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem trouwens aan dat letselschade wel te verhalen is op de NS in dit soort gevallen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De bestuurder reed door omdat dat protocol is: doorrijden naar het volgende station is veiliger als het gaat om brand (en dat zijn noodrem-gevallen meestal). De bestuurder was wel blind, want hij heeft een heel mooi camera'tje waarmee hij de deuren in de gaten hoort te houden. Trouwens: de deuren van de meeste metro's zijn heel makkelijk open te houden of te forceren. O ja, ik was trouwens getuige van dit voorval. Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het onzin dat een brandende trein door moet rijden! Ben je gek, dat wakkert het vuur alleen maar aan. Dat ding moet stilstaan, en mensen moeten gewoon zo snel mogelijk bij 't vuur weg. Bij een brand gaat 't om minuten, je hebt helemaal geen tijd om door te rijden naar 't volgende station. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat raar. Als je op het station brand hebt, dan rij je toch niet door? Dan kun je de mensen er net zo goed meteen uit gooien lijkt mij. En zit er geen brandmelder in ofzo? Dat hij kan zien waar er brand is en of er brand is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Metro's hebben noodremmen die een signaal afgeven aan de bestuurder. Het wil dus niet zeggen dat als je aan de noodrem trekt, dat er dan geremd wordt. Verder moet je mij niet vertellen dat als er brand is, dat doorrijden dan dom is. Vertel dat maar aan de GVB, die heeft dat als regel. |
![]() |
||
Citaat:
Zitten - naar mijn weten - geen brandmelders in. Dan praat ik over de oude metro's. De nieuwe bevatten wel elementen als intercoms waarmee je als passagier direct contact kunt leggen met de bestuurder. Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 17:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Metro's die bovengronds rijden, mja, daarvan snap ik niet dat ze níet stoppen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |