Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar iig. Ik denk niet dat je (erg) depressief bent. Je voelt je gewoon erg rot. Ik weet niet waarmee je ouders dreigen, en of je de moeite heb genomen om met ze te gaan praten. Anders kan je dat eens proberen te doen. Edit: En je hele leven suckt niet, en dat moet je ook niet zeggen want dat klopt gewoon niet (ookal voelt het misschien zo). ![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2004 om 20:08. |
![]() |
||
Citaat:
Life's a bitch, and then you die. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@TS: Probeer er idd over te praten, niet op het moment dat er al ruzie is, maar op een moment dat iedereen rustig is. Of schrijf desnoods een brief als praten niet zonder schreeuwen ed kan. En praat er ook over met je omgeving (vrienden, familie, iemand op school (dat lijkt me sowieso verstandig), je huisarts).
En niet je hele leven sucks: je hebt een goede vriendin en je hebt de paarden, toch? En er is vast nog wel meer. Probeer ook de positieve dingen te zien. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ilsuuuh, je schrijft dat je het leuk vind bij de paarden maar dat je daar niet vaak meer heen mag. Daar heb je het in ieder geval nog naar je zin dus ![]() Ik denk dat je gewoon zit met de omstandigheden, en dat kan ik me ook wel voorstellen. Probeer gewoon ook de fijne dingen te zien voor je jezelf de put inpraat. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Take care, Jojz
Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf ben ook enige tijd dpressief geweest en ben toendertijd zo'n 5 kilo kwijtgeraakt, gewoonweg omdat ik geen zin had om te eten. Persoonlijk ben ik een emotie-eter, maw als ik me even minder voel, ga ik eten. Gedurende die depressie ging ik juist niet meer eten, maar minder. Dit zal ook wel aan de persoon zelf liggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet dat je je nu rot voelt (en ik weet ook hoe dat voelt), en dan wil je waarschijnlijk ook niet horen wat ik net schreef.. maar ik meen het wel echt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En probeer ook zoveel mogelijk open te staan voor anderen. En wat jouw ouders betreft, je zegt dat je veel minder weg mag maar dat je niet zonder je paarden kunt. Probeer je anders zo goed mogeljik te gedragen en zo veel mogelijk conflicten met jouw ouders te vermijden .. misschien dat de vertrouwen dan terugkomen van jouw ouders's kant. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb me ook een tijd, zo'n 3-kwart jaar denk, ongeveer zo gevoeld, ik dacht ook dat ik geen vrienden op school had en dan kwam ik ook een leuk meisje tegen en die negeerde na een tijdje ook ![]() ik weet niet of dat bij jouw ook is maar het zou goed kunnen. enne over die vriendin die niet terug maild en sms't, zoiets heb ik ook gehad, maar ze wist niet wat ze terug moest mailen en ze had het zelf ook beetje moeilijk en erg druk enzo, en kheb haar toen denk beetje gekwest toen ik een opmerking maakte dat ze niks wou terug mailen enzo, als je niet weet wat er aan de hand is zou ik proberen nog niet oordelen (hoe moeilijk dat ook is) voorderest nog heel veel sterkte !! *omhelst*
|
![]() |
|
|