Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik verander de topictitel wel ff als dat nog kan. edit: dat gaat dus niet ![]()
||
Citaat:
![]() Zeg maar waarin ik de topictitel moet veranderen.
||
Citaat:
![]() ![]() Ehm.. "[M&O] Mijn vragentopic. (betreft: Kosten, opslag%, BTW etc.)
||
Citaat:
1. opslag inkoopkosten dient voor opslag (duh ![]() in je magazijn doet moet je magazijn huren en dat kost geld en dingen als vervoerskosten en verzekeringskosten enzo, zijn ook allemaal opslag voor inkoopkosten. en met die forumule reken je dus uit hoeveel je daarvoor(voor vervoer, opslag bla bla bla) kwijt bent. 2. brutowinstopslag komt boven op de inkoopprijs, daarmee betaal je kosten (weer, duh ![]() brutowinstmarge is het bedrag dat dus bovenop de inkoopprijs komt.(dus tis gewoon het zelfde) berekening: inkoopprijs brutowinstopslag % van de inkoopprijs (vaak is dat gegeven) ...................................................................... ..............................+ verkoopprijs exclusief omzetbelasting omzetbelasing 19% ...................................................................... ..............................+ verkoopprijs incl omzetbelasting hopelijk snap je het ![]()
||
Citaat:
opslag inkoopkosten heeft betrekking op de kosten die de inkoop met zich meebrengen: - vervoer (het vervoer van de goederen naar jouw magazijn) - administratie (het bestellen van de goederen) Voor de rest klopt het wel ![]()
||
Citaat:
*edit voor layoutverneuking*
Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 19:32. |
![]() |
||
Citaat:
inkoopprijs brutowinstopslag % van de inkoopprijs (vaak is dat gegeven) ...................................................................... ..............................+ verkoopprijs exclusief omzetbelasting soms vragen ze btw wel en soms vragen ze btw niet ![]() maar meestal als je verkoopprijs uitrekent vragen ze btw altijd wel ![]()
|
![]() |
|
|