Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik heb wel zo´n 3 keer geplaybackt op dat nummer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je ziet heel duidelijk dat veel platenzaken hun formule veranderen. Loop 'ns een Free Record Shop binnen, 60% is nu dvds, 15 % console games, 15 % pc games en 10% nog maar muziek. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik koop wel albums, liever geen Best Of's, omdat 'best' ook maar subjectief is, en ik vaak andere nummers beter vind en vaak heeft een album ook een bepaalde sfeer en zit er een logica achter de nummers en de volgorde waarin ze staan en bij Best Of's worden die dan uit hun verband gerukt. Verder is het artwork bij Best Of's vaak klote. Bands die ik wel enigzins grappig vind maar niet supertof wil ik nog wel 'ns een Best Of van hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat eigenlijk onzin is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ook nog maar eens een plaatje van aanschaffen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
yup. 45-toeren singels. Per uitzondering ook 33-touren op ronde 7" brede plakaten wax.
Heel sommige cd-singels koop ik. Uitverkoop meestal, "eurotje een singeltje!". EN ik hou van EXO.........................zen avatar.
Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 02:34. |
![]() |
|
Alleen 7"s, maar dat zie ik niet als singles.....meer als ep's. Tenzij het ouwe beatles schijfjes zijn van de rommelmarkt. Een single is een 7" met een nummer op de A(het nummer waar het om gaat) en een B side. Alles meer dan 1 of 2 songs is geen single.
||
Mijn opa houdt ervan, van Cash..
En ehh verder heb ik alleen singles gekregen, niet gekocht, hoewel ik een 3x7" Hafler Trio ding heb besteld, maar dat is eigenlijk meer een soort album in raar formaat. Tof, Tom, die Bauhaus. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Liefde & Relatie |
de voordelen van het single zijn igfy | 63 | 10-04-2007 14:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |