Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk verhaaltje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Leuk stukje hoor, vind 'm inderdaad wel sterk (niet lettend op de foutjes) -x- Soapsie
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Idd, geen t. ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
"Houdt zij van jou?" "Zij houdt van jou" Dat is toch beiden een jij-vorm, en dus stam + t ??? ![]() Daarbij vallen jij en u in dezelfde groep... Waarom vervalt die t dan als het vragende vorm of gebiedende wijs is? Naar mijn idee schrijf je de vragende vorm gewoon zo: "Houdt zij/hij/jij/u van...?" -x- Soapsie
Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 11:24. |
![]() |
|
Het spellingsfouten (al mogen ze er volgens je eigen stukje tekst juist wel in staan) en wat formuleringen die beter/mooier hadden gekund etc. etc.
Ik vind het taalgebruik te overdreven. Ik begrijp dat je voor dit soort teksten geen keurig taalgebruik wilt handhaven, maar je kunt het ook overdrijven waardoor ik het in elk geval totaal niet meer grappig maar ronduit irritant vind. Het is inderdaad ook nogal wat van de hak op de tak. Bij de titel dacht ik aan tamponhockey voornamelijk aan keelhockey maar dan een aantal decimeters lager zeg maar. Wat schetst mijn verbazing, er wordt 1 zin over gesproken, helemaal aan het eind met de sfeer "o, ja, dit moest er ook nog bij anders gaat mijn titel niet meer op" Beetje jammer Charlotte
||
Citaat:
![]() ![]() (Ik ga straks lezen, moest alleen even voor mijn beesie opkomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Loopt u even mee? Loop je even mee? zie je het verschil? naja misschien beter over PM doen als we hier nog over door discussieren want het is nogal offtopic ![]() |
![]() |
|
lol leucke duskuusies ofer taalfauwte enso! zijn jullie allemaal taalkundigen ofzo sterke en zwakke ww????!!!!
nou ja....ik vind het een leuk verhaal. Ik let meestal niet op de interpunctie of de taal (tenzij het echt stotend is zoals ik wordt ofzo) dus van mijn kant moet je daarover geen kritiek verwachten. Puik werk!
||
Citaat:
mensen veroordelen om een bedachte naam is al helemaal het toppunt van zwakheid. Al heet iemand bijvoorbeeld boudewijn, ( een naam die ik ronduit belachelijk vind) dan lees ik nog wel wat hij heeft geschreven ps: iedereen bedankt voor de reactie's |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
houd dit tegen je wond! Lijkt me. ![]() Vet stukje trouwens . ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Duivelaar |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anki
||
Citaat:
dit stuk vind ik echt GEWELDIG ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
Advertentie |
|
![]() |
|
|