Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er al eens over gesproken met een meisje die lesbisch is en ze vertelde me dat er niets ergs aan is en dat iedereen positief reageerde toen ze ervoor uit kwam en zo en dat stelde me dan wel weer wat op mijn gemak. Toch, ik ben nogal knuffelachtig bij vriendinnen en zo en ik ben bang dat men er meer zal achter zoeken moest ik ervoor uitkomen. Dan zou het spontane verdwijnen. Ook tegenover mijn gezin vind ik het nogal gênant. 'k Bedoel tegen vrienden zou ik het veel gemakkelijker vinden dan tegenover hen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er haar over aangesproken en ondertussen heeft ze heel lief geantwoord. Ze vond het, net als ik, een leuke ervaring, maar ziet er niet meer in dan wat experimenteren en blijft toch wel hetero. Ze vroeg me dan of ik bi was en zei dat ze er geen probleem zou mee hebben. Aan de ene kant denk ik dan ook dat het eigenlijk maar uitproberen was, want een relatie met een meisje zie ik nog niet zo direct voor ogen. Maar aan de andere kant heb ik toch wel lichte vlinders gevoeld voor haar... maar dan heb ik weer de twijfel of het nu gewoon is omdat ik haar zo graag heb of dat het nu wil zeggen dat ik op haar verliefd was. |
![]() |
||
Citaat:
En als dit dan twee keer gebeurd en je het wel aangenaam vindt... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De begravenis. Quiana | 13 | 05-11-2002 20:15 |