Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou mijn ultieme avondje moet zijn:
Dat hij me in ieder geval met iets verast... Dus dat hij spontaan zegt dat we iets gaan doen... Het liefst zou ik eerst heel romantisch uit eten willen...Daarna eventjes buiten gaan wandelen....Vlak bij zee ofzo....En dat we daarna samen naar huis gaan. En dat de kamer vol met kaarsjes staat... En met allemaal rozen! En dan vrijen tot diep in de nacht! *zwijmel* |
![]() |
|
![]() |
Laatst had ik echt een perfect avondje met hem! Eerst gingen we uiteten, hebben daar heerlijk gegeten en lekker gekletst en gelachen! Daarna zijn we naar de film gegaan en toen naar mijn huis. Daar heeft hij me een erotische massage gegeven!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
helemaal perfect ![]()
|
![]() |
samen eten koken....met een leuk muziekje.
daarna avondeten aan een grote tafel met een boel kaarsjes en een romantisch muziekje. s'avonds lekker met z'n tweeen op de bank liggen en een filmpje kijken. en dan lekker vroeg naar bed...... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Ontspoord [ kort liefdesverhaal, wordt nog vervolgd ] stout! | 9 | 02-04-2004 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |