Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dan hoef ik in ieder geval dat mondeling niet te doen...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Kortom, biolie 1 in je vrije deel dus. Maar goed, in dat geval kan je volgens mij dus frans2 laten vallen (waarbij je frans 1 overhoudt) en met Latijn verder gaan. Probleem is wel dat je aangeeft dat je al toetsen gemist hebt omdat je ook frans 2 had. Ik weet niet of het achteraf dan nog mogelijk is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ja, op zich zie ik het nu best hoopvol in. Als het namelijk ook maar enigzins kan, zal de school zo veel mogelijk meewerken om mn studielast te verlichten.
||
Citaat:
![]() Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat scheelt een heleboel.. Ik wil dit jaar wel eens eindelijk van die middelbare school af zijn ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
van het ministerie van onderwijs:
Cultuur en maatschappij vwo (met CKV 2,3) studielast ¬taal a 320 (of 480) geschiedenis 360 culturele en kunstzinnige vorming 2,3 (200, 280) 480 wiskunde A 1 b 360 taal a (320 ... 480) of filosofie (320) 320 (of 480) Totaal 1840 (tot 2000 uur) a Bij een invulling van de taal is het mogelijk te kiezen uit: - Frans 2, Duits 2 (een aanvulling van het gemeenschappelijk deel tot een hele taal): 320 uur - Spaans, Russisch, Italiaans, Arabisch, Turks: 480 uur - Fries: 400 uur - Grieks, Latijn: 480 uur (ook mogelijk voor atheneum-leerlingen). b Het is toegestaan om in plaats van wiskunde A 1 één van de hogere wiskundes te kiezen: wiskunde A 2 (600), B 1 (600) of B 1,2 (760). (over het vrije deel ![]() Een gymnasiast plaatst hierin in principe zijn klassieke taal. Indien hij Grieks en/of Latijn in het profieldeel van Cultuur en Maatschappij heeft geplaatst moet hij in het verplicht vrije deel een of meerdere vakken ter grootte van een klassieke taal kiezen. Code:
Tijdelijke omvang van het vrije deel: verplicht vrije deel geheel vrije deel totale omvang vrije ruimte havo 120 440 560 atheneum 120 880 1000 gymnasiuma 480 520 1000 - hij of zij moet beide klassieke talen in de onderbouw gevolgd hebben; - minimaal één van deze talen in de bovenbouw volgen; - ter vervanging van CKV1 KCV in het gemeenschappelijk deel volgen; - en tenslotte een verplicht vrij deel ter grootte van 760 uur. (die 760 uur is tijdelijk verminderd tot 480 uur!) (komt van 't word-doc. dat op deze site te halen is: http://www.minocw.nl/tweedefase/fact...html#profielen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
CKV 2,3 zijn tekenen/muziek/(kunstgeschiedenis?) etc? pff.. laat ook maar. ik snap 't zelf ook niet meer :/ Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 09:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
gymnasium of atheneum? Couscousje | 52 | 29-01-2006 15:20 | |
Algemene schoolzaken |
Het nut van Wiskunde in de m-profielen... JasperKoekie | 134 | 14-06-2005 16:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hoe zit het met KT (en KCV) in 2e fase? Nieni | 8 | 01-03-2003 15:36 | |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |
Stelling: Latinisten op VWO + zijn meestal gelijk aan de harde kern van de gymnasia Optima | 38 | 09-03-2001 13:44 | |
Wat is leuker: latijn of grieks? Kroontje | 17 | 23-02-2001 19:49 |