Advertentie | |
|
![]() |
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 15:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit zijn de stemstatistieken van dit moment.
![]() ![]() Testout.com 1. Dark Phoenix (onder voorbehoud) JasperJD 1. grl Biertank 52 1. Daboman (onder voorbehoud) zoemzoem 1. JasperJD (onder voorbehoud) ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: niemand opgehangen. |
![]() |
|
Ik ben te lui om heel "Jurre's" post te gaan beantwoorden, maar:
- Ik was juist degene die een middenweg voorstelde tussen meeschapen en ieder voor zich. Leuk hoe je stelt dat beide uitersten goed zijn voor een verrader, maar ik zei juist dat mensen samen moesten spelen én zelf moesten nadenken. - Als "Jurre" vindt dat samenwerken juist op het einde belangrijk is, waarom is dat het dan slecht van mij dat ik nu in het begin mensen aanspoor zelf na te denken? :') - Over Archont zei ik dat het storend was dat hij in 2 posts na elkaar letterlijk (dus niet aanvullend) hetzelfde postte, met een paar minuten tussen. Stellen dat iemand verdacht is omdat hij stil is, en 3 minuten later posten dat je diegene verdacht vindt omdat hij stil is, schiet niet op en kan manipulatie zijn (mensen lezen bij het lezen meermalen dat iemand wel erg stil en dus verdacht is, en kunnen daardoor daarin meeschapen.) - De reden dat ik Testout.com meermalen heb genoemd is omdat zij de minste post had van alle spelers. Dit als reactie op onder andere beschuldigingen richting Biertank en Barabas, die veel meer posts hadden en actiever meespeelden. ![]() - Jouw functie is heel handig, alleen de manier waarop jij speelt vind ik minder. En áls jij andere doelen hebt (die vervelende mensen wegwerken, in plaats van wolven) is jouw functie vooral vervelend. - Dingen per pm bespréken en een pm zoals jij die stuurde zijn twee verschillende dingen. Geeft niet hoor, het leek me alleen wel zinvol als de dorpelingen ook wisten waarom jij reageert zoals je reageert. ![]() ![]() ![]() At any rate. Ik ga op JasperJD. Zo te zien gaat Testout.com weinig zinvols uitmaken als stem, en ik ben het absoluut niet eens met hoe inactief JasperJD is en daarop reageert. Biertank vind ik ook typisch, maar zoals ik al eerder zei, stil spelen kan -helaas- een goede tactiek zijn. Ik begin zo langzamerhand in te zien waarom mensen zo spelen, dan blijf je ten minste in leven. Beetje jammer. ![]() JasperJD it is.
||
Citaat:
![]() En ik vind veel van de argumenten waarom mensen verdacht zijn wel erg persoonlijk worden trouwens... Kan het niet wat liever? Het is ook pas de 3e hangronde. Ik ga voor Mutsieprutsie vanavond omdat ik haar in de eerste ronde op een verdachte plek in de lijst vond staan. En afgezien van Archont vind ik verder niemand echt verdacht. Nu krijgen we idd wel wat DP/verrader/wolven willen, er zijn al 5 namen genoemd... maar als ervaren noob durf ik ook niet meer mee te schapen op een van de al genoemden ![]()
|
Testout.com
JasperJD 1. grl 2. Barabas 3. Dark Phoenix 4. Biertank Biertank 52 1. Daboman 2. Archont 3. Mutsieprutsie 4. Tink* 5. Lentekriebel 6. Absinthe zoemzoem 1. JasperJD (onder voorbehoud) Mutsieprutsie 1. zoemzoem Archont 1. Allure ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: niemand opgehangen.
Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 17:50. |
![]() |
|
Ik ga, of course, mijn hachje proberen te redden en stem op Jasper:
Testout.com JasperJD 1. grl 2. Barabas 3. Dark Phoenix 4. Biertank 52 Biertank 52 1. Daboman 2. Archont 3. Mutsieprutsie 4. Tink* 5. Lentekriebel 6. Absinthe zoemzoem 1. JasperJD (onder voorbehoud) Mutsieprutsie 1. zoemzoem Archont 1. Allure ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: niemand opgehangen.
|
Intrigerende situatie. Er zit waarschijnlijk minstens 1 wolf in het rijtje van Biertank, minstens 1 in het rijtje van JasperJD, en nog 1 of 2 in een apart rijtje waar niemand op stemde. (afhankelijk van hoeveel wolven er überhaupt geen stem hebben opgegeven (nog) en in het Biertank rijtje verkeren.)
Verder vind ik het interessant dat zoveel mensen Biertank eruit willen hebben, vooral gebaseerd op dingen als 'volgens mij speelt hij normaal anders', 'hij is stil' (terwijl anderen stiller zijn) en 'hij staat in het verkeerde rijtje' (terwijl opvallend genoeg er niemand wat zegt over de rijtjes van vorige hangronde, waarbij het gelijkspel hoorde te zijn en iemand dus een fiese leugenaar is en wat anders heeft gestemd.) Als Biertank geen wolf blijkt heeft iemand hem er effectief geprobeerd uit te naaien. Het is in dat geval wel interessant om te kijken naar wie en welke redenen ze daarvoor hadden denk ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar dit is allemaal theorycrafting of course.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naast onderbuikgevoelens. ps. ik ben nu naar een feest dus ik post morgenmiddag pas weer of avond (want eerst moet ik nog een wedstrijd coachen morgen, en om 5 uur werken) hopelijk kan ik een klein beetje tijd vrijmaken! (dan weten jullie dit) Laatst gewijzigd op 16-10-2009 om 19:00. Reden: de ps. |
![]() |
|
Ik ga met ZoemZoem mee op mutsieprutsie.
Het klinkt een beetje raar en ik weet het ook niet zo goed. Maar ik ben Tink* minder gaan verdenken en het was toen voor mij een beetje mutsieprutsie of Tink*. Ik ga niet voor Biertank omdat die wel actief is en ik nog niet echt verdenkinen tegen hem heb. Verder ga ik ook niet mee op JasperJD, heb eerder het gevoel nog dat het bij Dark Phoenix niet helemaal goed zit dan bij Jasper. mja goed. Sorry voor mijn late berichtje, was pas net terug van werken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben meegegaan voor Zoemzoem. Vanmiddag even tussendoor snel gestemd. Ik zag op de vorige pagina een 'ik snap het niet'-post van zowel Lentekriebel als Zoemzoem. De zoekmachine vertelde mij dat het Lentekriebels eerste spel is (ik dacht dat ze vaker had meegespeeld al, weet ook niet waarom), maar Zoemzoem heeft volgens mij wel (veel) vaker meegedaan. Dus dat vond ik opvallend.
|
Biertank was de eerste die de volgende morgen opstond. In de keuken at hij een kom kruidnotenmuesli met aardbeien. 'Smaakt het?' Dark Phoenix kwam de keuken in lopen. 'Ja hoor, lekker.' DP legde vier boterhammen op een bord en begon die smeren met pindakaas en jam. 'Wat doe je al zo vroeg op?', vroeg DP. Biertank zuchtte: 'Ik kon weer niet slapen. Ik heb daardoor de hele nacht kunnen nadenken.' 'Oh ja, waarover?', vroeg Dark Phoenix. 'Over dit huis. En dit onderzoek waaraan we zogenaamd "deelnemen". Ik vind het maar een saai onderzoek. Er gebeurt niks, we horen niks, we weten helemaal NIKS. Ik heb een slecht gevoel hierover.' DP knikte. Hij en Biertank verplaatsten zich naar de woonkamer. Daar zat Absinthe op één van de banken. De jongens namen plaats naast haar. Dark Phoenix vroeg Absinthe of er wat was, omdat ze een verwarde uitdrukking op haar gezicht had. 'Nou ja. Toen ik vannacht moest plassen, zag ik Allure niet in haar kamer liggen. Ik heb net gekeken of ze er lag, maar ze was er niet Ik denk dat ze niet op haar kamer heeft geslapen.'
Allure was, net als Barabas, in slaap gevallen in de achterkamer. Daar lagen ze nog immer vredig te dromen. Jörmungandr had slechts een paar uur geslapen. Zij was alweer wakker om de handelingen en gesprekken van haar patiënten te volgen. Ze dacht na over hoe ze de bewoners angst aan kon jagen. Zij was niet werkelijk bezig met een studie naar slaapstoornissen. Haar bedoeling was om de bewoners bang en paranoïde te krijgen, door middel van manipulatie. Op die manier zou ze kunnen onderzoeken hoe men reageert op enge situaties en hoe men omgaat met paranoia. Haar ultieme hypothese luidde, dat wanneer deze gevoelens en gedachtes overheersten in een vaste, vertrouwde groep, zonder invloeden van buitenaf, de leden van de groep elkaar uiteindelijk zouden uitmoorden. Als je ze maar lang genoeg bij elkaar hield. In de grote zaal begon Biertank aan een speech. Hij en Dark Phoenix hadden iedereen bij elkaar geroepen. 'Jongens en meisjes, ik heb iets belangrijks mee te delen.' Hij legde uit hoe zich voelde en hoe merkwaardig het was dat Allure was verdwenen. 'Ik ben hier', riep Allure, ze was door Dokter Jörmungandr erheen gestuurd. De aanwezigen draaiden zich om. 'Waar was jij?', riep Testout, 'Wij waren erg ongerust.' 'Ik had tijd nodig voor mezelf.' 'Hoe dan ook', vervolgde Biertank zijn verhaal, 'daarom heb ik besloten van hier te vertrekken.' Er klonk geroezemoes door de zaal. Ruim de helft was bereid mee te werken aan een ontsnapping. Inclusief Allure, zij wist toch dat het ze nooit zou lukken. Biertank riep de bereidwilligen op, op zoek te gaan naar alles wat hen zou kunnen helpen om het landgoed te kunnen verlaten. Daboman en Lentekriebel hadden twee ladders gevonden in de bezemkast; een grote en een kleine. Biertank nam de grotere mee naar buiten. Hij plaatste die voor de heg, omdat het hek veel te hoog was. Maar ook de heg was te hoog voor deze ladder. Biertank liep terug naar binnen en hield de tweede ladder uit de kast. 'Zo moet het wel lukken.' Terwijl hij Dark Phoenix de grote ladder liet vasthouden, klom hij erop met de kleinere ladder onzer zijn rechterarm. Allure keek verbazend toe. Biertank plaatste de kleine óp de grote ladder, tegen de heg aan. Hij kwam nog een aardig stukje te kort. Hij ging bovenop de kleine ladder staan en probeerde met zijn handen een stevige tak te vinden, waaraan hij zich kon vasthouden. Hij hoefde nog maar een klein stukje te klimmen om over de rand te komen. Hij probeerde zich af te zetten, maar verloor zijn evenwicht. De kleine ladder kantelde om en Biertank viel, al schurend langs de heg, met zijn hoofd op de stoeptegels. De kleine ladder die kantelde, maakte een soort van driedubbele achterwaartse salto en besloot bij de derde zwaai Dark Phoenix' kin als tussenstop te gebruiken. Het bloed stroomde uit zijn opengehaalde kin. Wat een toestand:
Spoiler
De uitslag:
Spoiler
|||
Citaat:
Citaat:
[/einde post in topic]
||
Verwijderd
|
Oh, nu valt er een last van mijn schouders af, ik kan wel janken! *slaakt zucht van opluchting* Het is inderdaad wel érg jammer dat de leerling nu verrader is geworden, dus wat dat betreft kunnen we weer van voren af aan beginnen.
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |