Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat bedoel je precies met "rare posten"?
Ik heb 1 keer niet gestemd omdat ik daar echt geen tijd voor had. Ik heb daar overigens niets over gehoord van de spelleiding. Ik had zelf inderdaad al ingezien dat Dark Phoenix een slechte functie had en ik heb hem ook een keer genoemd. Dat is de ronde dat ik niet aan stemmen toegekomen ben anders zou ik op hem gestemd hebben (daar heb je natuurlijk geen fuck aan en of je het gelooft is ook maar de vraag maar goed). Ik heb de eerste ronde random gestemd en de 2e ronde op Mutsieprutsie die op dat moment mijn belangrijkste verdachte was. Dat valt achteraf uit te leggen als "veilig stemmen" maar zoals gezegd heb ik weinig tijd gehad voor het spel en zijn mijn stemmen tot nu nog niet heel doordacht geweest. Ik wacht nog even af wie de wolven opeten voor ik een nieuw verdachtenlijstje maak. Dat wordt of vanavond en anders morgenochtend. Ik moet morgen tot 10 uur werken dus de stem die ik dan doorgeef is definitief.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dokter Jörmungandr bekeek de beelden. Ze keek tevreden. Het was niet helemaal zoals ze het had bedoeld, maar je kon best wat mensen opofferen om de rest van het onderzoek beter te laten verlopen. De groep was nu zeker bang. Nu nog hopen dat Allure haar taak goed zou doen.
Er was gegil en geschreeuw. En toen was het stil. Beide jongens lagen levenloos op de stoep. ‘Ze zijn dood’, snikte Allure dramatisch. Daboman wreef even over Allures arm, lentekriebel zag het direct. ‘En nu?’ Vroeg Archont. Uit het niets kwam weer de oude vreemde Barabas aanzetten. De hele groep begon door elkaar te praten en vragen te stellen aan de grijze man. Zoemzi waagde het haar hand op de schouder van Barabas te leggen, maar die werd bijzonder hardhandig weggeduwd. Ze waren allemaal even stil van verbazing. ‘Ga weg. Ik heb geen antwoorden voor jullie. Gá wég.’ Absinthe zag hoe een aantal mensen van de groep alweer naar het huis liepen. Ze wist niet meer wat ze moest doen. De groep was telkens verdeeld, maar over één ding konden ze het toch zeker wel eens zijn. Het klopt niet, dit hele onderzoek, alles. Ze vertrouwde vanaf nu níemand meer. ‘Ik kan het zelf wel oplossen’, dacht ze, en ook zij ging terug naar haar eigen kamer. Die nacht draaide lentekriebel zich om naast haar Daboman. Ze kon alweer niet slapen. En dat kwam allemaal door hém. Met zijn gesnurk. Bah, en dan had ze vandaag ook nog moeten toezien hoe hij zat te flirten met een ander. Lentekriebel sloop zachtjes de kamer uit. Ze liep over de gang toen ze plots gekraak achter zich hoorde. Ze rilde even. Had ze het zich verbeeld? Het grote oude huis en de gebeurtenissen sinds ze daar verbleven hadden natuurlijk behoorlijke impact op haar gemoedstoestand. Eigenlijk was ze nérgens tevreden over op dit moment. ‘Lentekriebel?’ Ze kon niet zien wie haar naam zei. Ze voelde zich ook niet op haar gemak, slechts gekleed in een hempje en broekje. ‘Ik wilde je niet laten schrikken. Ik ben al de hele nacht op.’ Uit de schaduw stapte nu Archont. ‘Gaat het wel met je? Je ziet er wat geschrokken uit.’ ‘Jawel, het is gewoon.. Alles gebeurt tegelijk nu.’ Ze keek wat droevig naar beneden. Archont kwam dichterbij, legde zijn wijsvinger onder lentekriebels kin en tilde zo haar hoofd een beetje op. ‘Och meisje toch, kom hier bij me.’ Hij trok haar zachtjes naar zich toe en ze legde vanzelf haar hoofd op zijn schouder. Ze voelde hoe hij zijn hand langs haar gezicht liet gaan. Eindelijk voelde ze zich weer eens goed, het was fijn daar zo met hem te staan. Voor ze het wist, gaf ze hem een kleine kus in zijn hals. Hij leek te schrikken, nam een klein beetje afstand, maar legde toen opnieuw zijn hand onder haar hoofd, en zoende haar zacht op haar mond. Zo stonden ze daar, op de gang. Zij half naakt, terwijl ze een beetje op haar tenen stond. ‘Neem me mee, weg van hier, van hem’, zei lentekriebel. Archont pakte haar hand en leidde haar naar zijn kamer. Terwijl hij de deur op slot deed, ging lentekriebel op haar zij op bed liggen en keek naar hem. Hij liep langzaam naar haar toe, ging op zijn knieën voor het bed zitten en gaf haar een kusje terwijl ze daar zo lag. ‘Je bent mooi’, zei hij. Ze glimlachte verlegen. Ze was daarna een paar minuten stil, dacht na over Daboman, over Archont en zei tot slot: ‘Ik dacht dat niemand me zag staan. Ik dacht zelfs dat jij en Wammus..’ ‘Tussen mij en Wammus is er niks. We zijn goede vrienden, verder niets. Ik ben al mijn hele leven op zoek naar een lief meisje als jij.’ Daarna stapte hij voorzichtig over haar heen en ging achter haar liggen. Zijn hand lag over haar middel heen. Hij kuste haar in haar nek en rook even aan haar haren. Lentekriebel pakte Archont’s hand, die eerst over haar heen lag, en gaf er een kusje op. Ze voelde zijn warme lichaam over de hele lengte van haar eigen lichaam. Ze draaide langzaam naar hem toe. Hij boog zijn hoofd naar dat van haar en drukte zijn lippen opnieuw op de hare. Zij was degene die langzaam met haar tong zijn lip aanraakte. Snel daarna kwam ze zijn tong ook tegen. Ze zoenden, niet alleen elkaars mond, maar ook haar oorlel, zijn nek, daarna opnieuw elkaars mond.. Hij liet zijn hand op haar buik rusten. Haar topje was omhoog gekropen terwijl ze half onder hem in lag. Hij stopte met zoenen en liet zijn hand langzaam onder het topje omhoog gaan. Ze wachtte rustig af en hield hem niet tegen. Hij streelde haar borsten en gaf kusjes in haar hals. Hij keek haar aan en liet heel langzaam zijn hand naar beneden glijden. Hij gaf een kusje op haar buik en ging met zijn hand onder haar broekje. Hij keek vragend naar haar, maar ze glimlachte kort en hij begreep dat ze het goedkeurde.
Spoiler
||
Citaat:
maar dat komt ook omdat hij mij natuurlijk even verdacht maakte dus mijn eerste reactie was sowieso van "wat een onzin!" ik heb hem nooit voor mogelijke ziener gehouden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dit had ik eerlijk gezegd ook niet zien aankomen.
![]() ![]() Ook moet ik zeggen dat JasperJD op mij eigenlijk nooit (n00b)zienerig is overgekomen. Ik denk daarom niet dat de tovenaar een slechte keuze heeft gemaakt, of dom is geweest: hij/zij kan het net als Aapje* en ik zijn ontgaan, of hij/zij heeft wellicht een sterk gevoel wie de échte ziener is. |
![]() |
|
Nou dan hadden ze echt grote vermoedens dat hij ziener was dan, want hij was nog steeds erg verdacht dus dan wilden de wolven het nog geen ronde langer aan de dorpelingen over laten om hem op te hangen. Ik vind het ook helemaal niet raar dat de tovenaar 'm niet heeft beschermd, want zo voor de hand liggend vind ik het niet om een verdacht iemand op te eten. Maar blijkbaar zit hij of goed met zijn verdachten of deed hij gewoon alsof hij belangrijk was en meer te weten kon gaan komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
of de wolven hebben Jasper opgegeten omdat zij graag willen dat wij denken dat zij dachten dat hij ziener was (volgen jullie hem nog).
Jasper heeft natuurlijk een aantal mensen verdacht lopen maken. Kans was groot dat hij opgehangen ging worden de volgende ronde. Op zich verspilde moeite voor de wolven om hem op te eten, tenzij... het ze wel handig uitkomt dat wij denken dat de wolven gedacht hebben dat hij ziener was. Want dan gaan we nu natuurlijk de mensen af die Jasper als verdachten heeft aangemerkt (want goh, die wolven waren wel heel bang voor hem, dat ze hem er desondanks direct uit wilde werken) en blijven de echte wolven buiten schot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eh.. ok. Ik zag zowel die uitslag als de functie van Jasper niet aankomen. Ik had nooit gedacht dat hij een ziener (of evilziener for that matter) was, maar hij deed echt raar voor een dorpeling.
Jeetje, nou moet ik al m'n theorieen weer bijstellen. Op zich heeft Jurre wel gelijk dat de wolven ons een gedeeltelijk plezier hebben gedaan (ieder nadeel heb ze voordeel?) want ik zou waarschijnlijk deze ronde weer op Jasper gestemd hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Had het ook niet zien aankomen hoor.
Maar op zich geen heel ernstige uitslag; goed dat er een - voor sommigen - verdachte speler opgegeten wordt, dat maakt het makkelijker om te kiezen in de volgende stemronde. Niet voor mij overigens. Ik weet het nog steeds niet echt. De namen die nu veel genoemd worden zijn Wammus, Mutsieprutsie en Archont als ik het goed heb... (correct me if I'm wrong, ik zeg dit uit mijn hoofd, zonder het nog even na te lezen). Van die drie vind ik Mutsieprutsie dan de beste keuze, voorlopig. Door haar geschaap en stilzijn. Van de andere kant; speelt zij niet altijd een beetje zo? (een dorpeling waar je weinig aan hebt, zeg maar) Maar goed, eens zal ze toch ook wel eens wolf zijn, en dan is het - als ze altijd zo 'stil' speelt - ook niet zo moeilijk om dat gewoon wéér te doen als wolf. Wat dat betreft is ze gewoon supermoeilijk te peilen. Morgen de theorie van Severus over haar nog maar eens doorlezen. Nu slapen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil nog even mijn excuses aanbieden voor de laatste ronde dat ik niet gestemd heb. Ik ben dit weekend dusdanig ziek geweest, wat vrijdag begon, dat ik niet eens mijn bed uit kon komen om naar de wc te gaan qua zwakheid, laat staan naar de computer om mijn stem door te geven. Zal niet meer gebeuren!
Vandaag zal ik rustig de tijd nemen om de gemiste posts door te nemen, en mijn stem vanavond wel netjes door te geven ![]() |
![]() |
|
Ik ben inderdaad minder actief dan in de vorige 2 spelen. Dit heeft niets met m'n functie te maken maar puur met het feit dat ik deze keer een stuk minder tijd heb voor het spel (en in het forum in zijn algemeenheid) dan de vorige keren.
Ook nu heb ik helaas veel minder tijd dan ik gehoopt had dus helaas geen uitgebreide theorie. ![]() Ik ga mee met Archont in de verdenkingen van Alure en geef die stem hierbij definitief door. Vanavond heb ik wel tijd en dan ga ik echt alles nog maar eens goed lezen en een fatsoenlijk verhaal in elkaar draaien.
|
Ik heb Wammus en Testout.com even door de zoekfunctie gehaald en ze hebben inderdaad ook weinig andere posts op het forum in de afgelopen paar dagen. Het zou waar kunnen zijn... Wat wel interessant is, is dat veel mensen (inclusief ikzelf) bij Wammus een slecht gevoel hebben en bij testout niet. Ik zie eerlijk gezegd geen directe reden ervoor, ookal heb ik het zelf dus ook.
![]() Bij mij zijn door de laatste misser van Allure wel wat alarmbelletjes gaan rinkelen. De eerste ronde heeft ze niet gestemd (ik vond het overigens ook onduidelijk wanneer die hangronde nou afgelopen was). De tweede ronde moest z'n haar hachje redden en heeft ze dat toen heel effectief gedaan (toen was er blijkbaar wel aandacht ![]() En de derde ronde stemde ze op Archont met de reden "ik denk dat je slecht bent". Ik heb nu geen tijd om het na te kijken maar ik dacht dat die stem best laat kwam, op een moment dat de lijstjes onder jasper en biertank al behoorlijk lang waren. Nou heeft Archont Allure meteen al verdacht en Allure stemde nu op Archont met dat argument.. zou 1 van de 2 iets weten over de ander? Goed, ik heb haast. Ik hoop rond een uur of 1 online te zijn om echt nog even te kunnen lezen want ik heb vanavond visite. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er namelijk inderdaad niet helemaal van overtuigd dat jij slecht bent (en bij jasper ben ik flink de mist in gegaan), ik zie alleen zo snel niet echt iemand anders die op een negatieve manier opvalt. Dus ik hoor graag andere theorieen, dingen die misschien over het hoofd gezien worden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik heb nog niet gereageerd op de dood van JasperD.
Ik vind het raar dat de wolven hem hebben gekozen. Namelijk aangezien het deze hangronde leek te gaan tussen JasperD en Mutsieprutsie. Nu is dit verschoven naar Allure, Mutsieprutsie en Wammus. Raar aangezien hier zeker 1 a 2 slechte tussen moeten zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naar de theorieen van anderen, ga ik denk ik vandaag ook voor allure. Overigens kom ik vanavond nog wel een keer kijken of er nog meer theorieen zijn, en dan geef ik mijn definitieve stem door. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mutsieprutsie
1. Absinthe (onder voorbehoud) Allure 1. Wammus 2. Archont 3. Testout.com (onder voorbehoud) Archont 1. Daboman (onder voorbehoud) 2. zoemzoem 3. Barabas 4. Allure ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag 1e eetronde: Abzg ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag 2e eetronde: niemand opgevreten. ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag 3e eetronde: JasperJD Laatst gewijzigd op 19-10-2009 om 17:33. Reden: Nieuwe stemmen toegevoegd. :) |
![]() |
|
Ik vind wel dat iedereen nogal makkelijk achter Jurre aanhuppelt. Dat ze good guy is wil nog niet zeggen dat ze gelijk heeft. Ik vind AllureV zelf eigenlijk helemaal niet zo verdacht meer. Ik dacht eerst dat Archont haar Gezien heeft, maar daar geloof ik eigenlijk niet meer in. Sterker nog, ik vind hem langzaam maar zeker steeds verdachter worden.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Overigens heb ik Archont nooit voor ziener aangezien. Althans, de goede ziener. Evilziener kan eventueel altijd nog. Maar ik heb iemand anders op het oog voor de goede ziener, maar dat zijn nog slechts vermoedens. Het is nog een beetje vroeg in het spel, en ik ben ook een beetje para dat die persoon juist de evilziener kan zijn. Dus voorlopig zal ik die persoon gewoon blijven observeren en kijken of ik goed zit of niet gewoon spoken zie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Archont vanwege zijn posts; ik vind ze onsamenhangend en aanvallend. Verder niet echt een specifieke reden. en mutsieprutsie vanwege de theorie van Jör. Op wie ik stem hangt af van mijn overlevingskansen. ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel ook wel redelijk met Daboman. Iedereen vindt die ene post van Allure zo opvallend, dat ze postte dat ze had gestemd op X (weet niet meer), terwijl de eetronde nog een dag verlengt was. Een wolf zou die fout toch niet maken, omdat die precies weet welke ronde er aan de gang is, zeker na dat forumuitvalding. Dan zou het al expres moeten zijn geweest, maar dat lijkt me ook een beetje vreemd. Dan zouden ze er al vanuit moeten zijn gegaan dat mensen idd denken dat het te opvallend is en dat wolven dat niet zouden zeggen. Dat zou kunnen gebeuren, maar je hebt natuurlijk ook mensen die het extra verdacht vinden, Allure is natuurlijk al verdacht dus op zich kan ik me voorstellen dat ze dat eventuele risico wel voor lief nemen. Maar ik vind het wel een rare actie als het opgezet is. Ik zit zelf nu een beetje te twijfelen tussen Wammus en Archont, maar dan denk ik dat het iig één van beiden is en niet allebei, aangezien Archont ineens de aanval op Wammus volledig heeft geopend. Maar ik weet het nog niet, misschien stem ik ook nog wel op een heel ander persoon.
||
Citaat:
Kan ik mooi weer iemand wegstrepen. En de kans is dus groot dat ik op Archont stem vanavond. Ik heb geen andere duidelijke verdachte.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is jouw mening richting Wammus dan? Daarnaast gaan mensen altijd zo snel terugkrabbelen als een persoon post: Citaat:
Hou vast aan je eigen theorie en knal gewoon de persoon eruit die je eruit wilt hebben is het niet goed, helaas maar dan de volgende. Niet meteen het zielig vinden of bang zijn dat je verdacht wordt als je een keer fout zit en iemand zoiets gaat posten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast vind ik jouw redenen om iemand eruit te stemmen niet zo sterk. Eerst wil je inactieven eruit en dan weer geliefden. Wanneer wil je voor de verandering eens wolven eruit? En tot slot, ik krabbel niet terug omdat allureV zegt dat ze onschuldig is, maar omdat het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wolf zoiets post. Ze moesten immers eerst de spelleider overtuigen om uitstel te geven dus dat weten ze dan echt wel.
|||
Citaat:
Citaat:
Mutsieprutsie vind ik nog steeds verdacht (vreemde/veilige plek in de lijstjes), maar vanavond ga ik voor Archont.
|
Verwijderd
|
Wel weer te verwachten, de inactieve spelers kunnen meeschapen. Bang voor een paar theorieen, aangewakkerd door wolven en actieve goede mensen mogen eruit.
@daboman, ik wil altijd de geliefden eruit omdat ze een onzekere factor zijn, daarnaast heb ik de eerste ronde gezegd dat we een keer een standpunt moeten hebben richting de inactieve mensen. Maar ik heb nog steeds altijd gestemd om de wolven eruit te krijgen en volgens mij probeer ik dat met Wammus en Allure, en nu in mindere mate zoemzoem omdat zij prioriteit hebben en het nog niet helemaal kan verklaren, ook. Maar nogmaals, lees fatsoenlijk het topic door (mijn post) en u weet wat ik kan zijn. Dáárnaast zal ik als het zo moet mijn afscheidspost maar voorbereiden met daarin de verdachten én kloppende theorieen waar jullie de fout in zijn gegaan. Daarnaast is mijn Allurestem definitief, mits ik nu iets moet doen uit lijfsbehoud. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens mij heb ik het meeste al weerlegt, maar als jij nog nieuwe argumenten kunt verzinnen naast je geweldige goede ''onderbuikgevoel'' schrijf ze neer! Want ik heb ze nog niet kunnen vinden bij jou of iemand. Terwijl er een hoop aanwijzingen voor het oprapen liggen en mensen een hoop fouten maken. Ik ben benieuwd trouwens wat Allure is, want ik zal een hint geven, Nadat ik Allure verdacht heb gemaakt komen een aantal mensen (behalve wammus en dat verward me een beetje) meteen ''op'' voor haar oftewel proberen mij eruit te gooien. Ik zou zeggen, dit kan je in gedachte houden he. |
![]() |
|
Ik weet het nog steeds niet en heb visite. Ik zal straks nog wel even stemmen en stem bekend maken maar ik geef alvast door dat jullie op uitleg zullen moeten wachten tot visite weg is.
Ik vind het maar moeilijk. Allure vs Archont.. voor allebei is wel iets te zeggen. Ook Wammus en Mutsieprutsie worden nog genoemd.. bij allebei heb ik een soort van vaag gevoel maar ik weet niet echt wat ik daarmee moet. Pff. Nou ja, nog maar even over nadenken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |