Citaat:
Boebsie schreef op 01-03-2006 @ 00:01 :
Omg.... en dan nog zeggen dat ik niet goed luister. Ik zeg niet dat hetgeen wat je betoogt vaag is, maar de manier (aantal posts en eerst ontkennen dan weer bevestigen etc etc) waarop je dat overbrengt.
|
Haha waarom wil je zo graag gelijk hebben?
Ok, ten eerste, ik had dat gedaan in mijn eerste post omdat ik wist dat ik toch zo'n opmerking mijn kant opgegooid zou krijgen. Het is hier altijd hetzelfde, dus dan zou ik mijn punt duidelijk kunnen maken. Wat ik dus probeerde. En jij niet gelijk snapte waardoor:
Citaat:
BlackWolf schreef op 28-02-2006 @ 23:49 :
Toen duidde ik erop dat ik het er niet mee eens ben dat het geen bewijs is, omdat jullie heel vaak aannames ook als bewijzen zien als het jullie goed uitkomt. Maar omdat het nu in dit geval jou niet goed uitkomt, zie jij het niet als bewijs, dus heb ik het even omgedraaid, zodat je heeeeeel misschien zou kunnen snappen waar ik naartoe wil.
|
Met even omgedraaid bedoel ik dat ik aannam dat het een aanname was. Snappie?
Citaat:
squat schreef op 01-03-2006 @ 00:08 :
Maar het verschil is wel dat ik dat soort gedrag veroordeel en jij het gebruikt als een excuus om het zelf ook te doen; op een nog radicalere wijze.
|
Ik gebruik het niet als excuus, ik gebruik het om dit aan te tonen op dit forum, want veel mensen hebben het niet door.
Citaat:
*De reden dat ik zogenaamd gebruik is omdat deze mensen geen sceptici zijn. Een echt scepticus is ook sceptisch naar zijn eigen mening. Wees eerste kritisch naar waar je het over hebt, dan over jouw mening over dat onderwerp en vorm daarna pas echt een mening. En realiseer je dat niemand de ware waarheid in pacht heeft. Ik ben ook van mening dat een scepticus een redelijk wetenschappelijke basiskennis moet hebben.
|
Tja.. Hier kan ik niks in tegenbrengen want ik ben het er gewoon mee eens. Ik kom misschien vaag over, maar ik neem heel vaak een ander standpunt dan mijn echte om bepaalde dingen aan te kunnen tonen.