Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarja ik zeg dit nu wel allemaal mooi, maar ondertussen vind ik t natuurlijk nog wel echt stom. Maar ik wil niet de jaloerse exvriendin uithangen en hou me dus maar koest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En ook al heeft je nicht die kerel via jou leren ken, dan nog is ze helemaal geen uitleg aan jou verschuldigd. Integendeel, in haar geval zou ik jou ook zoveel mogelijk buiten het verhaal houden, omdat je er zelf te emotioneel betrokken bij bent, en zelf het hele gebeuren nog niet hebt kunnen afsluiten. Dat is trouwens een vaststelling, en geen verwijt. Zo'n ex-regel bestaat trouwens helemaal niet. Ik zou niet weten waarom een vriend van mij geen relatie met een ex van mij zou mogen beginnen, of omgekeerd. Ik heb de indruk dat die ex-regel vooral gebruikt wordt door mensen die zich in zelfmedelijden willen wentelen. Volgens mij is de voornaamste reden dat je nicht met die naamloze kerel afspreekt, dat ze zelf een leuke tijd met hem wil. Gewoon voor 2 dagen? Of willen ze iets serieus? Jammer dat je haar dat niet gunt. Maar blijkbaar is het ondertussen ook alweer allemaal opgelost. Veel drama voor niks, lijkt me dan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij whatever_1991 | 12 | 20-08-2010 10:49 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin gaat week met ex naar Canada ivm zieke familie FT | 15 | 25-07-2007 13:16 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij vozelen met de ex van vrienden/vriendinnen? Soezen | 55 | 07-03-2005 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Op vakantie en feest met ex...hints of..? Gast | 11 | 22-05-2004 12:40 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 |