Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
biljoen ![]() @DarkieKurd, wat zou je doen als je het voor je zelf houdt? Ik denk niet dat je het lang kunt houden als je het in huis opslaat en dat maar weinig banken 1 biljoen willen aannemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Nouja eh, de mentaliteit van mensen veranderen is nogal moeilijk. Maar alseerst zorgen voor allemaal milieuvriendelijke dingen, zodat de wereld iig leefbaar blijft bestaan, en daarna door allerlei projecten waarvoor inderdaad een bureau wel een goed idee is de welvaart beter verdelen. Nouja, niet helemaal daarna, want het armoede en honger probleem is wat urgenter dan milieu. Eerst de ergste armoede problemen, dan milieu, dan als er nog geld is (maar dat denk ik niet) de rest.
||
Citaat:
![]() 10 leraren=1000 euro per dag. dat is 1 miljard dagen wiskunde voor jou.
||
Citaat:
Dat zijn 50 docenten. Voor 100 euro per uur. Dat zijn 200 miljard lesuren voor jou. Per dag ongeveer 10 uur. per week 70. per jaar. ZOnder vrije dagen dat maakt: Ongeveer 55.000 jaar! Wat een leven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hmmm dan koop ik heel zuid amerika en laat ik het hernoemen naar bob. de nieuwe grootmacht ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 15:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou vrijwel niets zelf houden, wat moet ik nou met een biljoen? Ik zou proberen armoede uit te roeien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou iig eerst een mooi huisje kopen en vervolgens niet meer dan een miljoen zelf houden. Verder vind ik dat bureau-idee van kunst tof, dus zoiets zou ik ook doen. ![]() ![]() Ik zou de hele bio-industrie opkopen en ten gronde richten ( ![]() Een 100% milieuvriendelijke auto laten uitvinden en iedereen er zo een geven, op voorwaarde dat de oude auto's weggeflikkert worden. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat vond ik ook wel een goede. Maar hoe investeer je daar in?
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe krijg je mensen zo ver om daar les te geven met zijn allen? Gewoon de hele PaBo leeg halen en overbetalen? Als ze klaar zijn natuurlijk.
||
Citaat:
Uiteindelijk natuurlijk sowieso zorgen dat men daar ook een soort van pabo kan doen zodat de leerlingen leraren kunnen worden na x jaar, over de beginjaren ja hm, stap voor stap aanpakken denk ik. Bij een paar dorpen beginnen, zodra ze daar geleerd hebben ook op onderwijsgebied op eigen benen te staan, verdertrekken en uitbreiden. Zou wel heel lang duren zo natuurlijk, maar misschien dat men het werk zo goed vindt dat opeens iedereen wil helpen. ;p Ik heb ook eigenlijk totaal geen verstand van dit soort dingen eh. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus gewoon maar door blijven gaan op deze weg, het rijke westen kaapt alles weg uit afrika voor een habbekrats, en het rijke westen dumpt alles daar wat ze niet meer kunnen gebruiken ![]() Dat zou dus betekenen dat het rijke westen misschien zelf ook iets nieuws moet verzinnen om dat te voorkomen, of misschien gewoon alle grenzen afschaffen en alles eerlijk verdelen. maar dat is vast te utopisch gedacht :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn bloed gaat koken van dat soort oneerlijkheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg dat als je gewoon weg geld gaat pompen, dat het mis gaat met de andere helft van de wereld. Dus dat schiet niet op. Er moet eenbeter alternatief zijn. Want er is opzich genoeg eten, drinken en plaats voor iedereen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
er moet idd een beter alternatief zijn ja, maar helaas is dat er nog van gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou veel slimme mensen inhuren en mee laten denken over hoe we dit oplossen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 | |
Seksualiteit |
Betrapt... Wat zou jij doen? Soullar | 68 | 11-04-2002 18:22 |