Oud 20-07-2002, 13:48
Hippielove
Hippielove is offline
Ik heb het gevoel dat bijna iedereen tegenwoordig weleens gewoon voor 1 avond met iemand is. Persoonlijk zou ik dat nooit kunnen, omdat ik me dan goedkoop zou voelen en voor mezelf dat soort dingen sowieso met liefde verbind. Ik veroordeel het overigens niet dat anderen het wel doen. Zijn er eigenlijk nog meer mensen die daar zo over denken of ben ik echt de enige met dat idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 13:51
Aurora
Aurora is offline
Nee je bent niet de enige Ik heb nog nooit gezoend met iemand voor 1 keer.. hoewel ik wel plannen in die richting had moet ikz eggen.. maar dat was met een jongen op wie ik verliefd ben geweest en tsja.. hijz nog steeds wel lievig
Oud 20-07-2002, 14:14
Tenischa
Tenischa is offline
ik denk er ook zo over hoor
ga niet met iemand voor 1 keer zoenen nee, zo ben ik nie
mensen die het wel doen mogen het van mij doen hoor maar ik liever nie
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:18
20marianne12
20marianne12 is offline
Je hebt natuurlijk zoenen voor de lust en zoenen uit liefde ofzo. Ik vind dat zoenen voor 1 keer wel moet kunnen, alleen ikzelf doe het niet echt vaak (het is wel eens gebeurd hoor). Volgens mij is zoenen met iemand waar je helemaal verliefd op bent ook een stuk lekkerder! Ik keur zoenen voor 1 avond niet af... alleen dan wel maar met 1 jongen op 1 avond, niet met 10 jongens op 1 avond zoenen, dat vind ik zo stom als mensen dat doen. Maar goed uiteindelijk moet iedereen het zelf weten hoor!!!
Oud 20-07-2002, 14:36
lieve
lieve is offline
Ik heb wel al eens gezoend met een jongen voor 1 avond, maar ik dacht meteen dat ik verliefd was ... want wow hij zoende met mij! Maar ... het liep wel een beetje anders uit! Ik heb niets meer van hem gehoord en heb hem ook niet meer gezien! Eigenlijk bij nader inzien maar het beste ook!
Maar ik zie er eigenlijk niet veel fouts in,...
Als je beide vrijgezel bent, en je wil die avond gewoon fun fun fun, waarom zou je dan ook niet mogen zoenen met elkaar???
Voor sommige misschien een raar standpunt, maar zo denk ik dan ...
Greetz Lieve,xxx
Oud 20-07-2002, 15:02
Verwijderd
Hmm nee je bent niet zeldzaam hoor, want ik zou dat ook nooit doen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:22
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik moet er niet aan denken, yech...

Ik zoen alleen met iemand met wie ik ook serieus iets wil...

Maarja, als jongen zijnde lijk ik daarin wel de enige te zijn...

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:36
little lady
little lady is offline
Heb weleens gewoon gezoend voor een avondje, maar voelde heel anders aan dan zoenen met iemand waar je echt ontzettend verliefd op bent..
Oud 20-07-2002, 15:43
Verwijderd
Jah ik vind het vrij normaal. Ik bedoel daar dus mee dat ik daar echt geen moeite mee hebt. Als je op stap gaat dan is het toch best normaal dat je dan effe voor een avond met iemand zoent. of ben ik nou een raar geval. En met carnaval is het helemaal erg, dan worden er zelfs wedstrijdjes gehouden wie de meeste heeft gezoend. En dan gaat het ook zo van: hej hoi ik ben **** .... zoenen?

Maarja het ligt er ook maar net aan wat zoenen voor jou betekend.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:53
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jaah ik heb wel ooit voor 1 avond met iemand gezoend, maar dat hoef ik nu echt niet meer
Oud 20-07-2002, 17:07
Verwijderd
ik heb ook weleens voor 1 avond (wat klinkt dat eigenlijk raar, net alsof je dan de hele avond loopt te zoenen ) met iemand gezoend...
Maar ik vind het niet echt boeiend ofzo, ik heb er op zich geen behoefte aan. Zoenen met iemand waar ik nix voor voel vind ik sowieso vaak ranzig....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:

Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 17:15
Angeles
Angeles is offline
Ik heb vroeger ook wel gezoend met jongens en dat het dan maar voor één avondje was. Dat was niet altijd direct de bedoeling, vaak liep het gewoon uit op niets, maar het was geen vooropgezet plan van: dit is maar voor een avond. Ik ben ook wel een paar keer teleurgesteld geweest, maar heb ook zelf wel meegemaakt dat ik een jongen achteraf toch minder leuk vond dan ik dacht.

Nu heb ik niet overdreven vaak gezoend met jongens, maar het is dus wel voorgekomen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:17
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Zoenen met iemand waar ik nix voor voel vind ik sowieso vaak ranzig....
Ja wel ik ook maar soms als je uitgaat en je amuseert je, je drinkt eenbeetje, je hebt lol en dan ja is er een mooie jongen die naast je komt zitten. Je bent niet verliefd maar je vindt hem bijzonder aantrekkelijk. Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?
Oud 20-07-2002, 18:26
Esmée
Esmée is offline
geen problemen mee
Oud 20-07-2002, 18:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
neej, je bent niet de enige. ik hou er ook niet zo van, ook omdat k dit met liefde verbind. als k met een jongen zoen, vind ik hem écht leuk. het is wel eens voorgekomen dat later bleek dat die jongen niks wou, en dan bleef het dus bij die ene keer. zat k met een kutgevoel en dus toch voor 1 avond met hem gezoend. en dit is 3 keer voorgekomen.

tja, k heb liever een vriend, dan jongens voor 1 avond.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:30
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
K heb t vaak genoeg gedaan en heb r ook nix tegen, maar nu doe ik het eigenlijk niet meer zo vaak omdat ik vaak gewoon geen zin heb om iemand te zoenen als k r nix mee wil. Soms als ik in een flirtbui heb, wil k het best nog wel ns doen, maar dat doe k veel minder vaak dan vroeger. Ik heb liever een vaste vriend die echt om mij geeft, dan van die losse avondjes.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:36
Tox
Tox is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
Ik heb het gevoel dat bijna iedereen tegenwoordig weleens gewoon voor 1 avond met iemand is. Persoonlijk zou ik dat nooit kunnen, omdat ik me dan goedkoop zou voelen en voor mezelf dat soort dingen sowieso met liefde verbind. Ik veroordeel het overigens niet dat anderen het wel doen. Zijn er eigenlijk nog meer mensen die daar zo over denken of ben ik echt de enige met dat idee?
ik heb het weleens gedaan en ik geloof ook wel dat het af en toe geen kwaad kan al s beide mensen er achter staan. En ja maar voor 1 keer zoenen is wel iets anders dan ware liefde
Oud 20-07-2002, 23:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik moet er niet aan denken, yech...

Grtz,
F
neehoor, je bent niet de enige

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 23:11
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:

Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?
Alleen als hij héél lekker zoent is t niet ranzig.
Maar ik heb niet de behoefte om "zomaar" iemand te zoenen.....ik heb er nix op tegen als anderen die behoefte wel hebben.
Maar de keren dat ik voor 1 avondje met iemand ben gegaan was meer dat ik aardig wat op had, en gefrustreerd was over 1 of ander liefdesverdriet. Dus dan probeerde ik dat op die manier te verdringen...of je bent een beetje met een jongen die jou leuk vindt aan het dansen en voor je het weet zoent hij je ineens .
Maar nooit omdat ik dacht: "goh, die is wel lekker, ik kan de verleiding niet weerstaan."
Het doet me dan gewoon nix
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 01:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou ja zo moeilijk doe ik daar niet over. Als je wil en kunt dan doe je dat toch gewoon? Ja er wordt hier sowieso heel erg burgerlijk gedacht. Mensen kom op we zijn jong. Op deze manieren leer je het andere geslacht kennen en ermee om te gaan.
Oud 21-07-2002, 10:07
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
IK zou het ook niet kunnen, als ik met iemand zoen moet ik hem ook leuk vinden
Oud 21-07-2002, 10:23
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
Ik zou geen moeite mee hebben om iemand een keer te zoenen, maar ik weet dan zeker dat ik er later spijt van heb, omdat ik dan veel en veel meer voor haar ga voelen. En dan voel je je best klote..
Oud 22-07-2002, 15:22
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
nou uhm dan denken ze er hierzo wel ff heel anders over...er gebeurt hier bekant nix anders dan een gozer of meid voor EEN avondje te hebben...als k geen vriend zou hebben, had k dat ook gerust gedaan en deed het ook toen k geen vriend had!k bedoel we zyn nog jong en je kan er heel wat van leren hoor van een avondje zoenen met een kerel die je helemaal niet of juist heel goed kent..

kussies
Oud 23-07-2002, 11:10
Tactic
Tactic is offline
Ik zou pas met iemand kunnen zoenen als ik er ook daadwerkelijk langere tijd iets voor voel.

Een kus voor 1 avond voelt zo leeg...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 11:12
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Hij probeert je te kussen, de verleiding is groot dus kus je hem ook. Dat is toch niet zo ranzig?
Lekker ziektes oplopen... Nee dank je.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 11:19
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Nou ja zo moeilijk doe ik daar niet over. Als je wil en kunt dan doe je dat toch gewoon? Ja er wordt hier sowieso heel erg burgerlijk gedacht. Mensen kom op we zijn jong. Op deze manieren leer je het andere geslacht kennen en ermee om te gaan.
Oud 23-07-2002, 11:40
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tactic schreef:

Moest ik zo'n ingesteldheid hebben, zou ik niets meer doen, geen sex meer, geen zoenen meer, amai dan zou het leven maar saai zijn toch. Oké kussen met om het even wie is ranzig en degoutant maar ik heb het over een jongen/meisje tot wie je je aangetrokken voelt. Zoals jnieuwelaar schrijft, we zijn jong, het leven moet eenbeetje spannend blijven he.

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:13
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Moest ik zo'n ingesteldheid hebben, zou ik niets meer doen, geen sex meer, geen zoenen meer, amai dan zou het leven maar saai zijn toch. Oké kussen met om het even wie is ranzig en degoutant maar ik heb het over een jongen/meisje tot wie je je aangetrokken voelt. Zoals jnieuwelaar schrijft, we zijn jong, het leven moet eenbeetje spannend blijven he.
Hej Ik heb het uiteraard over IEDEREEN die je maar ziet pakken. Dus gewoon 5 of meer per avond afwerken (ik heb het een vriendin van me eens zien doen). Daar walg ik van
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:25
~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar neej niet echt wat voor mij, vooral omdat ik als ik met iemand zoen, ik diegene wel leuk moet vinden . En als ik diegene leuk vind, tja dan wil ik ze niet alleen voor 1 avondje
Oud 23-07-2002, 14:15
Verwijderd
doe ik neit aan, lijkt me eigenlijk ook echt nix...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:16
Kubstudent
Kubstudent is offline
Uit principe doe ik er ook niet aan... tot vorige week zaterdag toen ik opeens weer stond te zoenen met mijn ex...

Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 14:25.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:22
love is life
love is life is offline
Citaat:
Hippielove schreef:
zo is het bij mij begonnen en waarschijnlijk ga ik er ook nog mee gaan ook met die jongen eerst puur flirten en ja ...
Oud 23-07-2002, 21:01
casey
casey is offline
Nope, ik zoen enkel met iemand als 'k hem echt graag zie.
En ik kan me wel voorstellen dat dat anders aanvoelt, dan met de eerste de beste die je tegenkomt te zoenen.

Ik veroordeel het niet, zolang het vrijgezellen zijn of mensen in een relatie waarvan de partner er geen bezwaar van heeft. Er moeten geen mensen nodeloos gekwetst worden, zeg maar.
Oud 23-07-2002, 21:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Tactic schreef:

Ik ga ervanuit dat personen met bepaalde ziektes zelf de verantwoordelijkheid nemen hiervoor te waarschuwen. En als ze dat niet doen is de kans op met name Pfeiffer nog niet zo denderend groot.
Oud 23-07-2002, 21:53
Dminor
Dminor is offline
Vinnik wel knap, maar goed. Zolang het niet het geval is dat die persoon al een relatie heeft ( ) kan alles.
Oud 24-07-2002, 18:46
no-name
no-name is offline
ik zie niet in wat er mis mee is, zo lang je zo als hier boven ook al gezegd is het maar op 1 per avond houd en niet zo als op/bij bij. hockeyfeest(wat meestal toch wel orgies zijn ) sommige mensen ± 8 per avond verslinden....
ik heb nu in en jaar tijd met 7 mensen gezoen waar van de eerste 5 voor 1 avond, van die 5 heb ik er 3 nooit meer gezien 1 is mn ex en 1 is mn vriend.
Dus die eerste 5 waren wel anders dan die andere 2 maar toch je weet voor je zelf wat het betekend. Dus naja
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:14
zeep007
zeep007 is offline
ik heb het zelf wel vaak ondervonden, maar van tevoren weet ik nooit of het uiteindelijk nou wat wordt of niet. Die avondjes zijn altijd gezellig en feestelijk en wat is daar mis mee.

NU doe ik daar niet meer aan, simpelweg omdat ik er een beetje zat van ben. Ik heb het nu heel gezellig met mijn echte vrienden en mocht ik ooit de juiste persoon vinden dan zie ik wel verder,
ik heb geen haast en die gezellige avondjes die ik toen had zou ik NU niet meer zo gezellig vinden.

Maar ja.... om nou te zeggen dat ik het helemaal uitsluit...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:46
Verwijderd
Uhhh ik vind er toch een groot verschil in zitten in

'zoenen voor 1 avondje, puur om het zoenen, en dit ook vaker doen, het gaat neit om je dongen'
en
'zoenen omdat je iemand leuk vind, misschien neit zo leuk dat je er wat mee wil, maar het blijtk mwel maar 1 avond te duren'

dat laatste heb ik wel gehad, mara die jongens waren wel leuk, kan ik nou zeker ook nog een normaal tot soms zeer goed gesprek mee hebben zeg maar...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:52
AtHell
AtHell is offline
heb ik wel gedaan maar dat is echt niets vergeleken bij iemand zoenen waar je echt verlieft op bent enzo, dus nee hoeft voor mij niet meer zonder dat er iets van liefde aan te pas komt.
Oud 25-07-2002, 00:29
Floris-boy
Floris-boy is offline
dat is gewoon anders, dat is gewoon lust dat je niet kan bedwingen (lekker excuus )
Oud 25-07-2002, 00:54
Roozie
Roozie is offline
ik vind t vrij onschuldig en leuk om te doen en dat mag ook wel als je 18 bent!
Oud 25-07-2002, 09:35
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tactic schreef:

Hej Ik heb het uiteraard over IEDEREEN die je maar ziet pakken. Dus gewoon 5 of meer per avond afwerken (ik heb het een vriendin van me eens zien doen). Daar walg ik van
Heej
Dat is inderdaad ranzig ja
Oud 25-07-2002, 10:30
_just_me_86
_just_me_86 is offline
Eerst dacht ik altijd van jakkie je gaat toch niet met iemand zoenen die je vriendje niet is! maar nu boeit het me eigenlijk niet meer zow. ik vind zoenen vrij weinig voorstellen. geef je een gewone vriend of vriendin een kus op de mond ben je dan ook meteen verliefd????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten