Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
neej, je bent niet de enige. ik hou er ook niet zo van, ook omdat k dit met liefde verbind. als k met een jongen zoen, vind ik hem écht leuk. het is wel eens voorgekomen dat later bleek dat die jongen niks wou, en dan bleef het dus bij die ene keer. zat k met een kutgevoel en dus toch voor 1 avond met hem gezoend. en dit is 3 keer voorgekomen.
tja, k heb liever een vriend, dan jongens voor 1 avond. |
![]() |
|
![]() |
K heb t vaak genoeg gedaan en heb r ook nix tegen, maar nu doe ik het eigenlijk niet meer zo vaak omdat ik vaak gewoon geen zin heb om iemand te zoenen als k r nix mee wil. Soms als ik in een flirtbui heb, wil k het best nog wel ns doen, maar dat doe k veel minder vaak dan vroeger. Ik heb liever een vaste vriend die echt om mij geeft, dan van die losse avondjes.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 23:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb niet de behoefte om "zomaar" iemand te zoenen.....ik heb er nix op tegen als anderen die behoefte wel hebben. Maar de keren dat ik voor 1 avondje met iemand ben gegaan was meer dat ik aardig wat op had, en gefrustreerd was over 1 of ander liefdesverdriet. Dus dan probeerde ik dat op die manier te verdringen...of je bent een beetje met een jongen die jou leuk vindt aan het dansen en voor je het weet zoent hij je ineens ![]() Maar nooit omdat ik dacht: "goh, die is wel lekker, ik kan de verleiding niet weerstaan." Het doet me dan gewoon nix ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou ja zo moeilijk doe ik daar niet over. Als je wil en kunt dan doe je dat toch gewoon? Ja er wordt hier sowieso heel erg burgerlijk gedacht. Mensen kom op we zijn jong. Op deze manieren leer je het andere geslacht kennen en ermee om te gaan.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou uhm dan denken ze er hierzo wel ff heel anders over...er gebeurt hier bekant nix anders dan een gozer of meid voor EEN avondje te hebben...als k geen vriend zou hebben, had k dat ook gerust gedaan en deed het ook toen k geen vriend had!k bedoel we zyn nog jong en je kan er heel wat van leren hoor van een avondje zoenen met een kerel die je helemaal niet of juist heel goed kent..
kussies
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 11:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het wel een paar keer gedaan, maar neej niet echt wat voor mij, vooral omdat ik als ik met iemand zoen, ik diegene wel leuk moet vinden . En als ik diegene leuk vind, tja dan wil ik ze niet alleen voor 1 avondje
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nope, ik zoen enkel met iemand als 'k hem echt graag zie.
En ik kan me wel voorstellen dat dat anders aanvoelt, dan met de eerste de beste die je tegenkomt te zoenen. Ik veroordeel het niet, zolang het vrijgezellen zijn of mensen in een relatie waarvan de partner er geen bezwaar van heeft. Er moeten geen mensen nodeloos gekwetst worden, zeg maar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik zie niet in wat er mis mee is, zo lang je zo als hier boven ook al gezegd is het maar op 1 per avond houd en niet zo als op/bij bij. hockeyfeest(wat meestal toch wel orgies zijn
![]() ik heb nu in en jaar tijd met 7 mensen gezoen waar van de eerste 5 voor 1 avond, van die 5 heb ik er 3 nooit meer gezien 1 is mn ex en 1 is mn vriend. Dus die eerste 5 waren wel anders dan die andere 2 maar toch je weet voor je zelf wat het betekend. Dus naja |
![]() |
|
ik heb het zelf wel vaak ondervonden, maar van tevoren weet ik nooit of het uiteindelijk nou wat wordt of niet. Die avondjes zijn altijd gezellig en feestelijk en wat is daar mis mee.
NU doe ik daar niet meer aan, simpelweg omdat ik er een beetje zat van ben. Ik heb het nu heel gezellig met mijn echte vrienden en mocht ik ooit de juiste persoon vinden dan zie ik wel verder, ik heb geen haast en die gezellige avondjes die ik toen had zou ik NU niet meer zo gezellig vinden. Maar ja.... om nou te zeggen dat ik het helemaal uitsluit... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhhh ik vind er toch een groot verschil in zitten in
'zoenen voor 1 avondje, puur om het zoenen, en dit ook vaker doen, het gaat neit om je dongen' en 'zoenen omdat je iemand leuk vind, misschien neit zo leuk dat je er wat mee wil, maar het blijtk mwel maar 1 avond te duren' dat laatste heb ik wel gehad, mara die jongens waren wel leuk, kan ik nou zeker ook nog een normaal tot soms zeer goed gesprek mee hebben zeg maar... |
![]() |
|
![]() |
Eerst dacht ik altijd van jakkie je gaat toch niet met iemand zoenen die je vriendje niet is! maar nu boeit het me eigenlijk niet meer zow. ik vind zoenen vrij weinig voorstellen. geef je een gewone vriend of vriendin een kus op de mond ben je dan ook meteen verliefd????
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen, zoenen! Sade | 88 | 30-09-2003 20:40 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken..? BenDeGek | 9 | 18-06-2003 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Stap je snel (bij et uitgaan) op iemand af? charly not | 40 | 10-09-2002 06:35 | |
Liefde & Relatie |
vaker zoenen voor'n avondje met dezelfde persoon charly not | 22 | 08-09-2002 15:07 | |
Liefde & Relatie |
zoenen/ naar bed gaan voor 1 keer... 20marianne12 | 32 | 01-09-2002 10:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen.... Verwijderd | 9 | 09-06-2002 08:46 |