Oud 02-08-2002, 23:14
niem
niem is offline
ik was laatst in een eetcafe met een vriendin die bezig wa smet wat jongens dus ik zat ff in m eentje me te vervelen toen mn aandacht opeens werd getrokken door een jongen..

hij zat helemaal in zn eentje een tafel achter me... na een tijdje ben ik naar hem toe gegaan.. ik weet ok niet waarom ik voelde me niet seksueel aangetrokken ofsow.. maar ik voelde dat er iets' was.. dus ik tegen hem beginnen te praten en opeens zei ik; je hebt problemen thuis he? echt raar ik zeg dat nooit tegen iemand maar het floepte dr uit.. en hij jah hoe weet..
ikke; jah dat voel ik
en toen zei ik; je hebt een drankprobleem he...
echt raar hoe ik dr allemaal bij kwam.. maar ik zei dat dus..
nou toen gingen we praten.. en ik 'wist' allemaal dingen van hem.. nouja ik wist hoe oud ie was en wat voor sterrenbeeld hij had... op wa voor soort school hij zat... heel raar ik wist dat tewrijl hij het niet had gezegd.. maar ik 'voelde' dat
volgens mij vond ie mij echt rara dat ik dat allemaal wist..

mjah hij vroeg me nummer want hij wilde graag een keer praten met me over zn problemen... nouja dat heb ik gegeven

ik wil hem heel graag helpen om van zn drankprobleem af te helpen... maar ik zou echt niet weten hoe!?

en daarbij willen mn ouders niet dta ik met hem omga... (jah, nbeetje dom van me... had het gewoon niet tegen mn ma moetenzeggen.. )

Het gekke is ik vind hem echt niet leuk voor relatie ofsow maar ik wil em wel graag helpen...

ik weet niet hoe alleen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2002, 10:28
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
niem schreef:
ik wil hem heel graag helpen om van zn drankprobleem af te helpen... maar ik zou echt niet weten hoe!?

en daarbij willen mn ouders niet dta ik met hem omga... (jah, nbeetje dom van me... had het gewoon niet tegen mn ma moetenzeggen.. )

Het gekke is ik vind hem echt niet leuk voor relatie ofsow maar ik wil em wel graag helpen...

ik weet niet hoe alleen
Wat je in ieder geval kunt doen is hem aanraden om, desnoods via zijn huisarts, hulp te gaan zoeken en hem de gelegenheid te geven zijn verhaal te vertellen. Ik vind het wel opvallend dat je kon raden dat hij een drankprobleem heeft. Was dat misschien een indruk die je had toen je hem zag of was het niet meer dan een wilde gok?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten