![]() |
|
Ik weet wel dat taurine niet echt goed voor je is.
Toen ik bij de AH werkte, dronk ik er 10-15 per dag. Op een gegeven moment kreeg ik steeds vaker pijn aan mijn maag en toen ben ik ermee opgehouden. Nu drink ik het af en toe nog, maar niet meer dan 3 per dag (3 kleintjes of 1 grote en een kleintje). Een paar per dag is dus niet zo erg.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Taurine is waarschijnlijk niet slecht voor je: Citaat:
|
![]() |
|
Het kán ongezond zijn, als je er te veel van drinkt. Maar bijna alles word ongezond als je er maar genoeg van neemt. Zelf drink ik graag een blikje Monster Energy, omdat ik het gewoon erg lekker vind. En tja, in energy zit Taurine (Stierenngal), Caffeine, veel suiker en nog meer dingentjes, maar je zult er niet dood aan gaan als je gewoon normale hoeveelheden drinkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben een suikerjunkie, dus mijn bloedspiegel is wel wat gewend. En mijn gebit ook. Ik maak me niet zo'n zorgen. Toen ik maagpijn kreeg van energy drink, toen maakte ik me wel zorgen. Nu ik af en toe een blikje neem, heb ik nooit maagpijn of andere klachten, dus gewoon met mate drinken.
||
Citaat:
|
Ach natuurlijk zitten er geen kankerverwekkende stoffen in. Als het er al in zit dan moet je er wel zulke sloten van leegdrinken dat je daar eerder last van krijgt.
Neemt niet weg overigens dat ik energiedrank rotzooi vind want het is algemeen bekend dat pubers sowieso al slecht slapen en als je ze dan ook nog eens volgiet met cafeïne achtige stoffen dan slapen ze helemaal niet meer.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bloedspiegel zal vast wat meer gewend zijn dan die van mij, maar gewenning in de vorm van dat het niet slecht voor je is, is niet mogelijk. Dit geldt al helemaal voor je gebit: die raakt echt niet gewend aan suiker, die wordt steeds verder beschadigd. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zit bomvol suiker en cafaïne, in een blikje zit evenveel als 4 kopjes koffie dacht ik. en cafaïne kan verslavend worden. Maar ik zou het vooral niet drinken omdat je lichaam het niet nodig heeft, de reden waarom de jeugd dikker word is denk ik vooral door energiedrank en al die sportdrankjes. + je darmen lossen op
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
wiet en andere sh*t Maxmale | 20 | 30-10-2010 04:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Energy-booster Andrea | 16 | 09-11-2009 08:30 | |
Drugs & Alcohol |