Advertentie | |
|
![]() |
|
Ken je de site www.gripopjedip.nl ?
Daar staan ook veel tips op om te voorkomen dat je in een depressie terecht komt als je somber bent, of om er weer uit te komen. je kunt ook chatten/mailen met hulpverleners en er staan verhalen/gedichtjes etc. op van jongeren/jongvolwassenen met dezelfde soort gevoelens. verder schrijf je dat je eerder hulp hebt gehad en het daarna goed leek te gaan, maar nu niet meer. Wat heeft je toen geholpen waardoor het beter met je ging? Welke van die dingen zou je weer kunnen oppakken? Kun je dit zelf doen of is het misschien handig opnieuw contact op te nemen met je hulpverlener van een tijd terug?
|
![]() |
ik herken er wel wat dingen in wat ik zelf ook had, toen ik begon met graffiti is het een stuk beter gegaan, ik kan mezelf er lekker in uiten en ben tegelijkertijd lekker creatief bezig, mensen die het zagen hebben ook tegen me gezecht dat het mooi was enzo en dat hielp erg voor mijn zelfvertrouwen, was eerst laag, nu gaat het wat beter.
misschien ook wat voor jou, of een andere hobby waarmee je je gedachten aan andere kan laten zien zonder erover te praten ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat je door deze depri periodes heen komt, en dat je nog veel leuks mag beleven. Je kunt alles bereiken, zo lang je het zelf maar wilt. Ook is een leuke hobby aan te raden, iets waar je goed in bent geeft je zelfvertrouwen, dit kan je helpen weer op de been te komen. Het is echter wel een zoektocht om zoiets te vinden, als je het nog niet gevonden hebt. Maar je komt er wel, dat weet ik gewoon.
Nothing more, nothing less. Laatst gewijzigd op 15-06-2011 om 23:15. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe gaat je relatie eruit zien als je partner niet meer in staat is tot seks? Verwijderd | 43 | 17-05-2006 08:27 | |
Psychologie |
ongelukkige/eenzame moeder rohypnol | 18 | 16-10-2005 13:36 | |
Psychologie |
iemand anders lijd door mijn verdriet... light smiley | 15 | 24-06-2004 22:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Voorkomen vanwege ongeluk Elvira | 61 | 22-11-2003 16:42 | |
De Kantine |
iets proberen uit te leggen... WolterB | 17 | 24-11-2002 18:40 | |
De Kantine |
De magische lamp... Unexplained | 36 | 22-11-2002 21:47 |