Ik heb al maandenlang contact met een meid van 14 (Bijna 15).. We praten daarvoor al een tijdje maar de laatste maanden is het contact echt sterker, leuker en beter geworden.
We zitten al beetje te kijken om met elkaar af te spreken en wat we dan gaan doen.
Nu wil ik niet meteen alles van het lijstje afstrepen, maar ze is wel heel verwarrend. Ze zegt dat ze steeds meer toe laat (

)
Een paar weken geleden was seks etc nog iewl en zou ze het ABSOLUUT niet op prijs stellen als ik bij haar onder het shirtje ga. Zelfs tongen was nog een groot twijfelgeval. Nu is ze zover dat ze tongen wilt proberen, en als het allemaal bevalt en ik lief genoeg ben ook onder haar shirt mag.
Ook vanavond praatten we weer. Het ging paar minuutjes over het afspreken enzo. Ze zei dus dat als het verder gaan bevalt dat het niet erg is. Toen zei ik dat seks ook kan bevallen bij haar. Toen zei ze dat seks inderdaad KAN bevallen. Toen zei ik daarop dat als het bevalt (Tongen, voelen etc) dat ik dan geen bescherming bij me heb (Met de nadruk dat als we nog verder zouden gaan) Toen zei ze heel droog HAHA en toen vroeg ik, of ik dus wat moest meenemen. Daarop antwoordde ze ; dat zeg ik niet, maar het is altijd handig,.,,
CONCLUSIE: IK SNAP HAAR NIET MEER

Ze is een hele leuk meid maar zo ingewikkeld, maar de laatste dagen lijkt het alsof ze van haar kinderlijke IEWL gedachtes afvalt... Kan dit? En hoe moet ik dit aanpakken?
Ik heb echt ff hulp nodig want ik snap haar niet (Ze is voorderest heel lief en ze is niet lelijk :-) )