Heb daar nooit echt een reden voor gekregen.. Zat haar een beetje te plagen, ze werd boos en toen was het over.
Aan het begin de eerste keer dat k haar zag nadat dit contact was verbroken, lieps ze snel door. Iets later stond ze met iemand te praten waardoor een collega van haar naar haar toe liep want zij moest mijn vraag wel kunnen beantwoorden. Toen heb ik even met haar gepraat.
De keer daar op groete ze mij , maar dat zag ik niet (had niet door dat zij het was dus liep ik door). Sinds dien spreekt ze me niet meer aan, maar geeft wel van die hints van "Kijk hier sta ik"
Bij dat feest ging ze zo staan dat er een meter of 4-5 tussen ons zat en dan met de rug naar me toe en haar vriendin zat de hele tijd naar mij te kijken, maar heb ook wel is gehad dat ik het station kwam oplopen en ze uit de rij een stap naar voren doet en naar mij kijkt. Of toen ik een keer de trein uitkwam lopen keek ze me aan, en op het moment dat ik haar aankeek draaide ze snel haar hoofd weg.
Is dit het teken dat ze niks meer met me te maken wil hebben, of durft ze gewoon het contact niet te herstellen (omdat ze verlegen is of omdat ze me gewoon niet leuk vind? )
|