| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
'k zou idd gewoon eens een paar keer meetrainen bij een vereniging en idd eventueel een keer naar een wedstrijd gaan kijken, dan kan je daarna zelf beslissen of het je wat lijkt of niet. ('k zou btw wel van te voren informeren hoe hoog ze spelen...als je net begint, dan is spelen op district- of bondsniveau is niet zo leuk, denk ik. )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Je moet er van houden en ik vind het super. Het is wel zwaar inderdaad, maar daar train je voor...
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Zit je in dames 1 of 2? (ff op de site aan het kijken ))Ik speel nu sinds een half jaar (weer) bij SVH. Citaat:
Gemeen is niet leuk, hard wel. Wat wel wat minder is, is dat de gemiddelde leeftijd van mijn team 16 is en van de overige damesteam rond de 30 oid...en het gemiddelde gewicht van ons team zal rond de 50 liggen en die dan andere teams boven de 80 ofzo (oftewel het is soms lastig voor 'ons kleintjes' om het op kracht te doen, zeg maar, we moeten het echt van snelheid ed hebben (die ik dus niet heb, maar goed )).
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En nu zit ik dus bij de dames, maar wel dames twee dus een wat lager niveau maar speel wel af en toe als reserve bij dames 1. Helaas nu even niet, ja die blessures bij polo ook altijd... Ik train nog wel rsutig aan zodat ik over en paar weekjes weer gewoon mee kan doen!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij spelen kring tweede klas... (Nou moet ik zeggen dat ik dat eigenlijk ook wel iets te laag vind...maar goed, 't is gezellig en leuk en we hebben een jong team ed en daar is ook (heel wat) voor te zeggen, vind ik. )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wij hebben ook best een jong team het eerste heeft een gemiddelde leeftijd van 19 jaar en dames twee heel gevarieerd. Maar zal rond de 25 liggen. En ja dan hebben we nog het derde mar die zijn een beetje uitgeblust
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kunt ook lenzen in laten onder een gewoon brilletje. Veel mensen zwemmen zelfs gewoon zonder brilletje met hun (zachte) lenzen. Oplossingen genoeg, dus dat is geen excuus. ![]() Enneh, bij wedstrijdzwemmen hoef je ook geen bal te zien, dat is bij waterpolo. (Ik heb een bril, zwem meestal zonder lenzen, zie dus ook weinig, maar de bal, die zie ik wel. En bij wedstrijdzwemmen is dat helemaal geen probleem, wat zou je moeten zien? De kant? Nah, die zie je vast nog wel op tijd. En anders zijn er dus best oplossingen te vinden. (Meisje uit mijn westrijdploeg had -8 en -10 oid en die had zo'n brilletje op sterkte. En mijn halve poloteam speelt met lenzen.)Ik heb btw eens zitten rekenen (ja, ik verveelde me )...gemiddelde leeftijd bij ons is 18,2. En de oudste (van 25) is nu gestopt...we krijgen er volgend seizoen wel weer een 'oude' van 28 bij.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|