![]() |
||
Citaat:
![]() D'r staat alleen dat ik 54 kg mag wegen, maar op www.sabn.nl heb ik met 61 al een ondergewicht... ![]() ![]()
||
Citaat:
die andere voor mensen in de groei, staat er ![]() Als je groeit kan je wel lichter zijn gloof ik..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Herrie is ook weer bezig beter in vorm te raken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*is eigenlijk heel lui* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is volges mij wel goed ![]() je kan ook op www.overgewicht.nl kijken. dat is precieser, daar heb je ook met geslacht en buikomtrek
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ren zo'n 4 à 5 keer per week 5 kilometer ('s ochtends voor ik ga douchen en dus ook voor m'n ontbijt) ![]() Daarnaast probeer ik in ieder geval 3-4 keer per week een beetje fitness te doen ![]() Hoe komt het dat jij zo licht bent? Eet je zo weinig, doe je zwaar lichamelijk werk? Of heb je gewoon een super spijsvertering? Ik hou nog al van lekkere dingen (ook snoep), dus ik moet wel redelijk wat trainen om te zorgen dat dat er allemaal niet aankomt (ik heb nl. een kantoorbaan, erg veel beweging heb ik dus niet op een dag) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is het allemaal een beetje verstoord, waardoor ik niet al teveel kan eten. Maar goed, ik was op m'n 19e bij de internist en die had zoiets van "doe lekker rustig aan en eet meer" :/ Ik moet me aanwennen regelmatiger te sporten en dan geleidelijk aan steeds meer eten, maarjah .. discipline is a bitch ![]() |
![]() |
|
![]() |
BMI is goed tussen 20 en 25
daaronder is ondergewicht en daarboven is overgewicht.. de bekende formule: BMI = gewicht(kg) / lengte (m) ^2 dus voor mij, ik weeg 80kg en ben 1.84m lang.. BMI = 23,6... zowat streefgewicht dus ![]() ![]() maar het gezondste is om je er niet mee bezig te houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja maar die geldt dus alleen voor uitgegroeide volwassenen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |