Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind de hand die links in de hals ligt mooi getekent. Verder mag de beet zelf wat meer uitgewerkt worden, zo ook de uitdrukking van de lijdende dame, die ons nu eerder zal doen vermoeden dat de heer in kwestie op een andere, welliswaar soms even bloederige plaats, zijn mond gezet heeft.
Trouwens wel grappig dat ook in deze tekening 'X marks the spot'. LUH-3417 - En dan noem ik de meeste dingen die ik wel mooi en fijn vind niet op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @luh: ach, je mag ook best positieve dingen zeggen hoor, zit ik helemaal niet mee, tis weer eens wat anders ![]()
|
Verwijderd
|
Ok.
Ik vind, zoals gezegd, die hand erg goed gelukt. Ook vind ik dat je met weinig werk dat haar van die vampiervent aardig mooi hebt gemaakt. Ze gezichtsuitdrukking is ook wel goed, alleen zijn tanden zijn niet mooi. Maar dat hoorde je al eerder. Het gaat overigens voor de meeste dingen van je tekening wel op; speelse en luchtige lijnen die het toch sterk maken. Het lijkt alsof je het met het grootste gemak uit de losse pols getekend hebt, terwijl ik vermoed dat dat niet het geval is. Da's knap. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]() @iedereen: thaaaaaaaaaaaaaank uuuuu ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Mijn Tekeningen Nandje | 51 | 14-08-2006 15:15 | |
ARTistiek |
Tekening, 'eigenlijk ik' thurr | 20 | 08-11-2003 17:09 | |
ARTistiek |
[Tekening] Schetsen in PS SpiritX | 13 | 27-12-2002 16:47 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 | |
ARTistiek |
Eerste ietwat serieuze tekening.. Undeclinable | 15 | 19-02-2002 18:30 | |
ARTistiek |
Layout voor website sandwoman | 14 | 26-11-2001 17:12 |